KTM GS-Keskustelua :)

Collusion
Pyörä:
KTM EXC 250 -96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.8.2004 0:46

ViestiKirjoittanut Collusion » 15.6.2009 20:24

Mikähän hemmetti tuota vehettä riivaa, yläkierroksilla nimittäin pätkii. Kaasutin on puhistettu ja katottu että siinä on oikea pääsuutin. Kaiken lisäksi pyörä ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä kunnolla kun moottori on lämminnyt, parisen kymmentä sekuntia se pyörii ja sitten sammuu. Tyhjäkäyntiruuvilla ei ole tähän mitään vaikutusta. :paha:
zaaro
Pyörä:
KTM, Manki ja Vivacity
Paikkakunta:
Masku
Liittynyt:
29.11.2008 17:29

ViestiKirjoittanut zaaro » 15.6.2009 22:35

tulppa?
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 17.6.2009 14:17

Voi vidu saadana viddu nyt toi kotka levii käsiin perkele! No mut ei se mitään nyt on kone irtonaisena ja illalla töiden jälkeen osiin vaihdelaatikonpuoli ja sitten sytytysennakko pitää säätää kun potkasee aivan vitun kovasti taaksepäin kun potkasee tota käyntiin(ainakin yrittää). Toivotaan ettei sieltä ole kovin monet laakerit paskana ettei sitä moskaa ole kone täynnä. Ja kaikki laakerit uusitaan vaihdelaatikosta ja kaikki muu mahdollinen jotka vois mennä paskaks, ei meinaan innosta enään työnnellä tuota kun nyt pari kertaa työnnellyt tota tarpeeks pitkään kotio(joku 4km ja 7km) :lol:
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 17.6.2009 15:40

jokr89 kirjoitti:...kun potkasee aivan vitun kovasti taaksepäin kun potkasee tota käyntiin(ainakin yrittää)...


Eikös tuo ole normaalia ainakin joissain pyörissä? Oma husqvarna ainakin antaa takapotkua jos koittaa polkasta ennen yläkuolokohtaa...
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 17.6.2009 15:49

Mutta ei nyt ihan nuin kovasti että sattuu jalkaan aina sen jälkeen ku potkasee kaks kertaa :nolo: No mutta uskaltaiskohan tuon alakerran avata ilman räjäytyskuvia kun ei ole sellaisia vielä mutta saan huomenna tai ylihuomenna ja onkohan tossa jotain niksiä että missä asennossa konetta pitää, kun sen avaa ettei kaikki rattaat ja laakerit tipu sieltä pöydälle :s ?? Ei se mitään kun on kaikki tiivisteet uutena tuossa pöydällä ettei tarvitse niit'ä metsästää mutta toivotaan ettei isompaa vauriota ole tapahtunut. Ja samalla kaikki stefat vaihdetaan samalla ettei niitä tarvii ainakaan heti uudestaan vaihdella.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
13.3.2007 23:46

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 17.6.2009 18:23

Guuna#243 kirjoitti:
jokr89 kirjoitti:...kun potkasee aivan vitun kovasti taaksepäin kun potkasee tota käyntiin(ainakin yrittää)...


Eikös tuo ole normaalia ainakin joissain pyörissä? Oma husqvarna ainakin antaa takapotkua jos koittaa polkasta ennen yläkuolokohtaa...


Kyllä mulla ainakin antaa jos enne yläkuolokohtaa potkasee niin kunnolla tossuun jos ei ole saappaat jalassa :)
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 17.6.2009 18:51

No mut ei se mun bike ees suostunut käynnistymään :S toivotaan et alakerrasta ei oo mitään isompaa tosiaan paskana, mutta tänäänhän sen illalla näkee kun sen avaan. Ja kuviakin lisään ajokistani jolla ei tosin voi ajaa nyt tässä lähiaikoina niin näette sitten miun ihanan ruoskan.
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 29.6.2009 5:08

Olisko jollain tietoa onko tossa joku kikka laittaa toi kone kasaan vaihdelaatikon puolelta, kun ei mulla suostu menee kasaan kunnolla ja sitten kun menee kasaan niin vaihteet+rattaat jumissa ja kytkinkään liiku mihinkään :( Ja onko mitään väliä kumpi lohko ekana kiinni? Ja jos jollain olisi HYVIÄ räjäytys kuvia niin laitappa vaikka YV:tä kun nuo Racingin lähettämät kuvat on aivan persiästä..
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 29.6.2009 9:02

jokr89 kirjoitti:Olisko jollain tietoa onko tossa joku kikka laittaa toi kone kasaan vaihdelaatikon puolelta, kun ei mulla suostu menee kasaan kunnolla ja sitten kun menee kasaan niin vaihteet+rattaat jumissa ja kytkinkään liiku mihinkään :( Ja onko mitään väliä kumpi lohko ekana kiinni? Ja jos jollain olisi HYVIÄ räjäytys kuvia niin laitappa vaikka YV:tä kun nuo Racingin lähettämät kuvat on aivan persiästä..
kytkinpuoli ylöspäin ainaki itte aikoinani motin kasasin. toi jumittaminen kuulostaa oudolta. itel kyll pyöri kampura alkuun vähän nihkeesti, mut ajan myötä rupes pyöriin paljon kevyemmin. onks toi muute valkokilpine?. aattelin vaan ku entisen laitoksen hukkasin kans vantaalle.
jokr89
Pyörä:
KTM GS 250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.5.2009 18:24

ViestiKirjoittanut jokr89 » 29.6.2009 9:34

On valkokilpinen, ja tosiaan itse ostin tuon vantaalta tossa n.kk. sitten. Nyt on sitten hómmattu uuden kotkan katteet ja asennuskin on aloitettu ja nytten sit kasaamaan konetta kotio jos onnistuisi paremmin tänään.
stage666
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
30.8.2005 12:40

ViestiKirjoittanut stage666 » 29.6.2009 11:15

jokr89 kirjoitti:On valkokilpinen, ja tosiaan itse ostin tuon vantaalta tossa n.kk. sitten. Nyt on sitten hómmattu uuden kotkan katteet ja asennuskin on aloitettu ja nytten sit kasaamaan konetta kotio jos onnistuisi paremmin tänään.

Toivottavasti kasaaminen tälläkertaa onnistuu. Ei rek nro satu oleen UL-292 ?
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 29.6.2009 13:36

En nyt näistä koneista muuta kuin kytkinpuolesta vähän tiedä mutta kirjoitetaan kumminkin.

Onko siellä vaihdelaatikossa simmilevyjä? Vanhan mopon laatikkoa kun kasasi ja laittoi liikaa simmejä ei pyörinyt kytkin sun muut rattaat ja ei lohkot menneet yhteen ollenkaan niitten simmien takia. Ja toivottavasti tulee siisti, meinasin ittekkin sovitella tohon piikkiseen jotkut paremmat katteet:P
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
Teemu789
Liittynyt:
14.6.2006 21:47

ViestiKirjoittanut Teemu789 » 29.6.2009 21:31

Ite ostelin tossa muutama päivä sitten tollasen vuosmallin 99 KTM EGS 250. Mahtoko olla paska ostos? Kone on rempattu ja siitä on kuitit, mm mäntä, stefoja, kaikki tiivisteet, kampura ja kiertokanki laitettu ja ilmeisesti laakereita vaihdeltu laatikkoon. Kulutusosiltaan hyvä, ja lähtee käymäänkin hyvin ja on vetoja. Millanen mahtaa olla varaosien saatavuus ko pyörään? Häikkää tosin on valojen kanssa, kun "välkkyvät" kaasun mukaan. Välillä palavat normaalisti, muttakun laittaa kaasua niin himmeneevät ym. Mikä mahtaisi tuollasita aiheuttaa? Itse veikkaisin jännitteensäädintä tai sitten kondensaattoria. Pärrähän on siis valkokilpinen. Hienman rikkaalla taitaa seoksetkin olla kun mustaa karstaa valuu putken liitoksesta ja tulppa melko tumma. Mahtaisiko ilmaruuvvin kääntäminen auttaa? Eikös se laihemmalle mene kun kääntää kiinni päin? Moni prosenttista seosta olette käyttäneet? Itellä nytte 2,5% onko liikaa?
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 29.6.2009 23:19

Noh, ajan montulla välillä ja suuremmaksi osaksi kadulla tolla piikillä 2% seoksella... Tiedä sitten isommasta.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 29.6.2009 23:21

tuo 2,5% on aika sopiva seos, jos tuntuu olevan rikkaalla niin tarkasta mitkä suuttimet kaasarissa on.