varaosanumerot 8H8-11650-00 ja 8G9-11650-10.
ihan vaan jos jollakulla olis tarvetta, meinaan toi on aika hyvä hinta
EOAH kirjoitti:Renkaiden koko 17/14 on pikkupyöräinen? 19/16 välikoko ja mikäs se 21/18 sit on? Minkä kokoinen pääsuutin pitäisi olla 87 vuoden 80 ja 26 mm mikuni. Toi vehje syö tulppia puolessa tunnissa ja on 10 euroa/tulppa niin aika kalliiksi tulee harrastus.. Mitä tulppaa pitäisi käyttää? Mikäs vois auttaa? Ilmanputsarin putsaus ja muutenkin puhdistaminen? Mites kun mäntää ei ole koskaan vaihdettu (no joskus varmaan) mutta en tiedä koska.. Puristuksia on 8 kiloa eli eikös se ole merkki siitä että mäntä on vielä voimissaan? Mistä saisi etuiskareihin kaasua ja kuinka paljon siellä pitää sitä olla? Jos on liian vähän niin voiko laittaa vähän ilmaa lisää? Sehän tuhoaa stefat mutta jos vaan vähän laittais? Moni prosenttista bensaa? Kuinka paljon painetta renkaisiin? Nyt ei muuta tule mieleen. Jos tälläinen topicci on jo niin kerrotteko missä?
Huomasin muuten että B10ES tulppa on ehdottomasti paras ja kestävin tähän koneeseen. Tuskin uudemmissa kannattaa käyttää, mutta mulla ei muut tulpat kestä.
Eikä se mäntä voimissaan ollu. Sinne kilahti.
Yamachiro kirjoitti:Terve terve, mulla on tollanen vm -91 Yamaha Yz ja siitäpä kyselisin että paljon sitä öljyä menee sinne vaihdelaatikkoon. Eli mikä on maksimi kapasiteetti ja paljon sitä pitää sitten laittaa? Toinen kysymys olisi sitten että moni prosenttinen sekoitus olisi suositeltava, olen kuullut että tälläisissä peleissä 3-4% sekoitus olisi hyvä, itse olen käyttänyt 2% sekoitusta tähän asti. Sittenpä vielä ois että mistä sais kohtuu hinnalla Yamaha Yz -91 vuosmallin alkuperäisiä katteita?
Takajousi pitäisi kiristää ja sen tiedän että feoni kaasua sinne pitää laittaa, mutta mikä olisi hyvä jäykkyys keskipehmeellle hiekka-ajolla?
Renkaat pitäisi kanssa uusia, enimmäkseen etunen joten jos sattuisi jostain saamaan kohtuuhinnalla hyvän eturenkaan, myös takarenkan. Sitä normi kokoa yamaha yz vm -91
plank kirjoitti:Yamachiro kirjoitti:Terve terve, mulla on tollanen vm -91 Yamaha Yz ja siitäpä kyselisin että paljon sitä öljyä menee sinne vaihdelaatikkoon. Eli mikä on maksimi kapasiteetti ja paljon sitä pitää sitten laittaa? Toinen kysymys olisi sitten että moni prosenttinen sekoitus olisi suositeltava, olen kuullut että tälläisissä peleissä 3-4% sekoitus olisi hyvä, itse olen käyttänyt 2% sekoitusta tähän asti. Sittenpä vielä ois että mistä sais kohtuu hinnalla Yamaha Yz -91 vuosmallin alkuperäisiä katteita?
Takajousi pitäisi kiristää ja sen tiedän että feoni kaasua sinne pitää laittaa, mutta mikä olisi hyvä jäykkyys keskipehmeellle hiekka-ajolla?
Renkaat pitäisi kanssa uusia, enimmäkseen etunen joten jos sattuisi jostain saamaan kohtuuhinnalla hyvän eturenkaan, myös takarenkan. Sitä normi kokoa yamaha yz vm -91
Jos nyt kertoisit sen sun pyöräs koon ja se öljymäärä yleensä lukee siinä täyttökorkin lähellä. Piikeissä on yleensä se 650ml, puolikkaista en osaa sanoo suoraan.
Jos se takaiskari on ihan pehmee, niin kandee viedä se huoltoon. Ne laittaa sinne uudet öljyt ja putsaa paskoista sisältä ja laittaa se oikeen määrän typpee sinne, joka on n. 11 bar.
Alkuperäisiä muoveja voi olla ehkä hankalaa saada ja kannattaakin selaa esim. acerbiksen, allrightin, duellin ja stormin kuvastot läpi ja kattoo sieltä tarvikemuovit.
Renkaita saat kaupasta, eri merkkisiä, eri kokosia ja eri hintaisia.
Yamachiro kirjoitti:plank kirjoitti:Yamachiro kirjoitti:Terve terve, mulla on tollanen vm -91 Yamaha Yz ja siitäpä kyselisin että paljon sitä öljyä menee sinne vaihdelaatikkoon. Eli mikä on maksimi kapasiteetti ja paljon sitä pitää sitten laittaa? Toinen kysymys olisi sitten että moni prosenttinen sekoitus olisi suositeltava, olen kuullut että tälläisissä peleissä 3-4% sekoitus olisi hyvä, itse olen käyttänyt 2% sekoitusta tähän asti. Sittenpä vielä ois että mistä sais kohtuu hinnalla Yamaha Yz -91 vuosmallin alkuperäisiä katteita?
Takajousi pitäisi kiristää ja sen tiedän että feoni kaasua sinne pitää laittaa, mutta mikä olisi hyvä jäykkyys keskipehmeellle hiekka-ajolla?
Renkaat pitäisi kanssa uusia, enimmäkseen etunen joten jos sattuisi jostain saamaan kohtuuhinnalla hyvän eturenkaan, myös takarenkan. Sitä normi kokoa yamaha yz vm -91
Jos nyt kertoisit sen sun pyöräs koon ja se öljymäärä yleensä lukee siinä täyttökorkin lähellä. Piikeissä on yleensä se 650ml, puolikkaista en osaa sanoo suoraan.
Jos se takaiskari on ihan pehmee, niin kandee viedä se huoltoon. Ne laittaa sinne uudet öljyt ja putsaa paskoista sisältä ja laittaa se oikeen määrän typpee sinne, joka on n. 11 bar.
Alkuperäisiä muoveja voi olla ehkä hankalaa saada ja kannattaakin selaa esim. acerbiksen, allrightin, duellin ja stormin kuvastot läpi ja kattoo sieltä tarvikemuovit.
Renkaita saat kaupasta, eri merkkisiä, eri kokosia ja eri hintaisia.
Joo, kiitos vinkeistä. Niin tosiaan pyöräni on 125, eli toi 650ml menee.
Väärin, vanhohin pyöriin ei juurikaan ole tarvike muoveja saatavana,alkuperäisiä kyllä saa,tosin kovaan hintaan...plank kirjoitti:Yamachiro kirjoitti:Terve terve, mulla on tollanen vm -91 Yamaha Yz ja siitäpä kyselisin että paljon sitä öljyä menee sinne vaihdelaatikkoon. Eli mikä on maksimi kapasiteetti ja paljon sitä pitää sitten laittaa? Toinen kysymys olisi sitten että moni prosenttinen sekoitus olisi suositeltava, olen kuullut että tälläisissä peleissä 3-4% sekoitus olisi hyvä, itse olen käyttänyt 2% sekoitusta tähän asti. Sittenpä vielä ois että mistä sais kohtuu hinnalla Yamaha Yz -91 vuosmallin alkuperäisiä katteita?
Takajousi pitäisi kiristää ja sen tiedän että feoni kaasua sinne pitää laittaa, mutta mikä olisi hyvä jäykkyys keskipehmeellle hiekka-ajolla?
Renkaat pitäisi kanssa uusia, enimmäkseen etunen joten jos sattuisi jostain saamaan kohtuuhinnalla hyvän eturenkaan, myös takarenkan. Sitä normi kokoa yamaha yz vm -91
Jos nyt kertoisit sen sun pyöräs koon ja se öljymäärä yleensä lukee siinä täyttökorkin lähellä. Piikeissä on yleensä se 650ml, puolikkaista en osaa sanoo suoraan.
Jos se takaiskari on ihan pehmee, niin kandee viedä se huoltoon. Ne laittaa sinne uudet öljyt ja putsaa paskoista sisältä ja laittaa se oikeen määrän typpee sinne, joka on n. 11 bar.
Alkuperäisiä muoveja voi olla ehkä hankalaa saada ja kannattaakin selaa esim. acerbiksen, allrightin, duellin ja stormin kuvastot läpi ja kattoo sieltä tarvikemuovit.
Renkaita saat kaupasta, eri merkkisiä, eri kokosia ja eri hintaisia.
Eiköhän se tulppa ole jo löytynyt kolmessa vuodessa...thezami kirjoitti:EOAH kirjoitti:Renkaiden koko 17/14 on pikkupyöräinen? 19/16 välikoko ja mikäs se 21/18 sit on? Minkä kokoinen pääsuutin pitäisi olla 87 vuoden 80 ja 26 mm mikuni. Toi vehje syö tulppia puolessa tunnissa ja on 10 euroa/tulppa niin aika kalliiksi tulee harrastus.. Mitä tulppaa pitäisi käyttää? Mikäs vois auttaa? Ilmanputsarin putsaus ja muutenkin puhdistaminen? Mites kun mäntää ei ole koskaan vaihdettu (no joskus varmaan) mutta en tiedä koska.. Puristuksia on 8 kiloa eli eikös se ole merkki siitä että mäntä on vielä voimissaan? Mistä saisi etuiskareihin kaasua ja kuinka paljon siellä pitää sitä olla? Jos on liian vähän niin voiko laittaa vähän ilmaa lisää? Sehän tuhoaa stefat mutta jos vaan vähän laittais? Moni prosenttista bensaa? Kuinka paljon painetta renkaisiin? Nyt ei muuta tule mieleen. Jos tälläinen topicci on jo niin kerrotteko missä?
Huomasin muuten että B10ES tulppa on ehdottomasti paras ja kestävin tähän koneeseen. Tuskin uudemmissa kannattaa käyttää, mutta mulla ei muut tulpat kestä.
Eikä se mäntä voimissaan ollu. Sinne kilahti.
Mula itelläni rupes toimiin ku laitettiin kylmempitulppa ja tota kaasua on käytettävä sit kunolla se autto.. ja laitat toisen kannen tiivisteen sekin voi auttaa...