kr4k0w kirjoitti:tulpan hattuja ja johtoja on vaiheltu eikä kipinää vain tule. Omaa puolaa kokonaisuudessaan testattu toisessa pyörässä ja toimii loistavasti, mutta kun omaan laittaa takaisin niin ei tule kipinää, taas kaverin puolaa testattu omassa eikä sillonkaan mitään. Paljonkos CDI-boksilta pitäis tulla jännitettä puolalle jotta kipinä tulee? tuossa mitattiin niin n.14 volttia tulee. Sitten semmoinen välikysymys että kun ottaa virta johdon puolasta irti niin silloin näyttää jännitetta mutta kun se laittaa siihen puolaan kiinni niin sitten ei näytäkkään mitään? kaverin pyörässä sama homma mutta sinne kipinä tulee. Vähä nyt ihme homma kun ei kipinää tule kun kaikki pelaa, valojohdollekkin tulee oikea jännitte...
>TurrikkA< kirjoitti:Osaakohan kukaan kokemuksien perusteella heittää mikä on kun vaihteet katosivat moottorista? ja kyseessä on nyt 98vm 125cc. Öljyn seassa ei metallihilettä eikä irtonaisia osiakaan. Ja jos joku sattuu tietämään räjäytyskuvia tähän koneeseen niin linkkiä kiitos..
-sakke- kirjoitti:Mikäköhä vois olla vääri ku itellä tää tappi http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/499308/what/allfields/name/p1nssi on liian ulkona tost ja sit kytkin luistaa kokoaja..?
>TurrikkA< kirjoitti:Osaakohan kukaan kokemuksien perusteella heittää mikä on kun vaihteet katosivat moottorista? ja kyseessä on nyt 98vm 125cc. Öljyn seassa ei metallihilettä eikä irtonaisia osiakaan. Ja jos joku sattuu tietämään räjäytyskuvia tähän koneeseen niin linkkiä kiitos..
koivisto- kirjoitti:-sakke- kirjoitti:Mikäköhä vois olla vääri ku itellä tää tappi http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/499308/what/allfields/name/p1nssi on liian ulkona tost ja sit kytkin luistaa kokoaja..?
Sun kuvas on ilmeisesti poistettu tietokannasta. Jos tarkoitat ''tappia'' joka on kytkinvaijerisi päässä, joka menee moottorin sisään?? Jos se siis on liian ulkona, avaa moottorisi kansi, ja kiinnitä ''tappi'' kunnolla paikoilleen. Luistaako kytkin myös kun kotka on käynnissä?
TgNox kirjoitti:koivisto- kirjoitti:-sakke- kirjoitti:Mikäköhä vois olla vääri ku itellä tää tappi http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/499308/what/allfields/name/p1nssi on liian ulkona tost ja sit kytkin luistaa kokoaja..?
Sun kuvas on ilmeisesti poistettu tietokannasta. Jos tarkoitat ''tappia'' joka on kytkinvaijerisi päässä, joka menee moottorin sisään?? Jos se siis on liian ulkona, avaa moottorisi kansi, ja kiinnitä ''tappi'' kunnolla paikoilleen. Luistaako kytkin myös kun kotka on käynnissä?
Eipä ole kytkinvaijeria ollenkaan. Ja tapilla sakke tarkoittaa kytkimen työsylinteristä lähtevää tappia.
jonthu kirjoitti:onko hyvä pyörä tuollainen 2007-2008 KTM sx125 kun olis tarkotus sellaista kattella
Männät on ainakin EXC:ssä ollu aivan samat pidemmän aikaa, en muista mistä mallista lähtien mut ainakin nyt tämän vuosituhannen laitteissa on kaikissa samat männät. Onko SX:ssä tosiaan erilainen pytty sitten 07->? Aika oudolta tuntuis.Guuna#243 kirjoitti: Ainaki mm. männät myydään vm. 07-09.
Riippuu minkä vuotisen EXC:n änkkää oot sxään laittamassa ja minkä ikänen se SX on. Paisarin ''välipillin'' pituudet noissa muuttu, muistaakseni jossain 2004 paikkeilla? Eli ns. ''vanhanmallin'' änkkä ja ''uudenmallin'' paisari ei sovi yhteen, mutta sekä vanhan- että uudenmallinen änkkä+paisari yhdistelmä sopii kuitenkin riippumatta minkä ikänen pyörä(kunhan on tältä vuosituhannelta ).HeeBoF kirjoitti:Käyköhän piikkisen exc äänenvaimentaja sx:ään ?