OA243 kirjoitti:Niin ja Toijala kannattaa sit unohtaa. Tulin just sieltä, aivan paskana, taas...
Tiistaina oli ainakin vielä ajettavassa kunnossa. Tietty jos tasaisella haluaa ajaa niin sitten ehkä ei.
http://www.nettimoto.com/kawasaki/kx/1453720
OA243 kirjoitti:Niin ja Toijala kannattaa sit unohtaa. Tulin just sieltä, aivan paskana, taas...
OA243 kirjoitti:Tietty jos suomienskavauhdilla haluaa ajaa niin oli se tiistaina ajettavassa kunnossa. Yleensä tota "on tää ihan ajettava" mielipidettä seuraa keskinkertanen vauhti sillä reikäisellä radalla ja sitten ei edetä mihinkään kun on sileetä. Jos jotakin motocrossradasta ymmärtää niin näkee heti että ajolinjat on paskat, siel on minicrossin kokosta pattia, kaksarinokat ja kiviä. Itse ainakin oon niin persaukinen ettei oo joka ajokerralle vaihtaa sisärenkaita ja vanteita. Tollasten Toolien takia täällä ajetaan paskoilla radoilla. Yks junnu siellä eilen telo kättänsä ja veti tuoreen kasikympin solmuun kun lähti vähän kaksarinokasta.
Icetool kirjoitti:OA243 kirjoitti:Tietty jos suomienskavauhdilla haluaa ajaa niin oli se tiistaina ajettavassa kunnossa. Yleensä tota "on tää ihan ajettava" mielipidettä seuraa keskinkertanen vauhti sillä reikäisellä radalla ja sitten ei edetä mihinkään kun on sileetä. Jos jotakin motocrossradasta ymmärtää niin näkee heti että ajolinjat on paskat, siel on minicrossin kokosta pattia, kaksarinokat ja kiviä. Itse ainakin oon niin persaukinen ettei oo joka ajokerralle vaihtaa sisärenkaita ja vanteita. Tollasten Toolien takia täällä ajetaan paskoilla radoilla. Yks junnu siellä eilen telo kättänsä ja veti tuoreen kasikympin solmuun kun lähti vähän kaksarinokasta.
Vaikka todella keskinkertainen harrastaja vauhdillisesti olenkin niin ymmärrän avata silmät ja katsoa rataa ja kiertää "minicrossin" kokoiset patit. Lippusiimoja ei käytetä kun kilpailuissa joten vähän luovempiakin linjoja voi käyttää, en nimittäin tällä kunnolla montaa kierrosta kovaa aja siinä "minicrossin kokoisessa patikossa". Toiseksi viimeinen hyppyri ennen varikkoa oli nokaltaan hieman mielenkiintoinen, mutta kyllä siitäkin ok kohdan löysi jos yli oli tarve päästä.
Itsehän olin kaukaa viisas ja kysyin ennen ajamista että onko paljon kiveä ja lisäsin paineita. Ei ole mullakaan varaa vanteisiin.
Tai sit oon vaan niin vitun kova vetomies ettei tunnu missään?
Voin myös antaa henkilökohtaista avustusta ajolinjoihin ja tekniikkaan 43e/h + alv
JayDaddy kirjoitti:!!!Huomio Pohjanmaan hurjat!!!
Olis tarkoitus heittää huomenna koko apinalauma kiimaliiteriin, ja suunnistaa kohti Pohjanmaata. En ole katsonut miten radat on auki, mutta tarkoitus olis mennä lauantaina ajamaan. Mutta, minne? Sinällään hyvä että tuolla ei ole oikeastaan koskaan tullut käytyä missään ajamassa, joten kaikille ehdotuksille avoin. Mitäs paikalliset sanoo, mikä toimii ja mikä ei? Vaihtoehdot Vaasa, Lapua, Kurikka, Nurmo, Heittola. (Googlesta katsoin radat). Alavus ei kelpaa, koska sitä on sahattu. Nyt tarvitaan uutta verta pakkiin.
JayDaddy kirjoitti:Noni, täällähän on dataa oikein reippaasti. Kiitos siitä. Tällä hetkellä väännän tuon Kurikan ja Heittolan välillä.