onko se tehokkaampi kun yamaha yz85lw ? onko jollain kokemusta tai tietoa
niin onko jolllain oikeeta kokeusta nää maalaaisjärkijutut voi unohtaa mulle ainakin joku sano et kawa on 1,2hp tehokkaaampi
mopodude kirjoitti:montako kwta tai heppaa on kx80 vm95
niin onko jolllain oikeeta kokeusta nää maalaaisjärkijutut voi unohtaa mulle ainakin joku sano et kawa on 1,2hp tehokkaaampi
mopodude kirjoitti:montako kwta tai heppaa on kx80 vm95
Mmakkee kirjoitti:Mitä öljylaatua käytetään Yamaha YZ85 vaihteistossa/moottorissa?
mopodude kirjoitti:mutta tetääkö kukaan monta hp tai kw se on tehokkaampi
tankist kirjoitti:Terve!
Mopomiehillä meni vissin luu kurkkuun poikittain kun kysyin oman kysymyksen, niin ehkä täällä joku osaa vastata.
Pyöra Rieju MRX/RRX 50 cm3 enduromopo, ksukina 90 kg mieshenkilö. Rata, katu ja krossia harastettu 15v takaaperin polkupyöralla.
Tuli mopolla radalla käytyä ja ihan kivaa se oli. Mut pompuissa takapyöra löi ilmaputsarin kotelon halki. Hyppyrit alusta syö hyvin, mut aalloko vai mikä hemmetin pompotus näillä suorilla onkaan, niin se lyö iskarit pohjaan.
Rjeu MRX/RRX on sama tekniikka kuin Yamaha DT50X / DT50R. Takaiskari on 270mm Paioli, ei säädettävä.
Mitä kannatais tehdä?
1. Laitaanko 20 mm pidemman ja jäykemmän iskarin, vai kelpaako ainostaan jäykempi? Mikä olisi jäykempi iskarimalli, mistää saa ja mitä maksaa?
2. Etupumput, Paioli 40mm(?) upside down, kannataisko vaihtaa jäykemmät jouset vai vaan paksempaa pumppua kiinni?
Ajattelin 300 - 500 euroon käyttää tähään projektiin. Jos joku osaa vastata, nin kiitos!
tankist kirjoitti:"Lyö vaan joku jäykempi ja ehdottomasti säädettävä iskari"
Joo niita olen etsimässä. Mut kun tuos asiassa pystymetasta, niin minkä nimeiset merkkiset on suomessa saatavalla ja mistä? Elpp
"Pidempää en suosittele, sillä se luultavasti muuttaa ajo ominaisuuksia. Ja varmaan huonompaan suuntaan" - sen ma uskon, siksi en haluisi koropaloilla leikkia. On jo riittävän noloa, kun puoli metria lyhyemmat miehet ajaa/lentaa ohitse, se viel puuttuu et oma pyöra pompotta kun pomppulinna ja heitta pusikkoon..
Viittisko joku heittä niitä iskari merkkeja ja myyjä tähän..? Olen itse googlettanu ja ei meinaa helpolla löytää- vanneteippia ja tarroja vaikka toisille jakaa, mut iskarit.. joo..
mopodude kirjoitti:haluaisin vielä kysyä että voiko kx80 pyörällä keulia vm95
kun katsoin youtubest ni ei ollu kx80 keulimis videi mut oli 125