Suzuki RM

JmasterJ
Paikkakunta:
tornio
Liittynyt:
8.9.2007 15:54

ViestiKirjoittanut JmasterJ » 30.11.2007 18:38

fiffi kirjoitti:mikäs on suzukin rm 250 vm 01 alkuperäine mäntä ko nuin halpa 62.68dollarii

nii eikö kukaa tierä
JmasterJ
Paikkakunta:
tornio
Liittynyt:
8.9.2007 15:54

ViestiKirjoittanut JmasterJ » 9.12.2007 23:26

mites ko kaveril syö tulppia sen rm 125 vm 92. siin o paikal br9ev tulppa tai sit se oli br9es jompi kumpi, käviskö siihe br8eg mul on omas semmone. . mite kävis b9eg,tai b8eg tulppa ? kertokaapa joku viisas jotai
Bojala
Liittynyt:
1.8.2005 14:24

ViestiKirjoittanut Bojala » 24.12.2007 14:34

moro. oisko kellään myyä rm 250 vm.99 takavannetta. Tai mistä sais halvalla käytetyn? Hyvät joulut! :D
kasmo88
Liittynyt:
23.10.2007 23:36

ViestiKirjoittanut kasmo88 » 25.12.2007 4:35

Fiffi koittakaapas vaihtaa tulppa sellaseen jossa ei ole häiriö suojausta elikkäs vaikka sitte sen b9eg taikka b9es..
shadowknight
Pyörä:
Yamaha Yz426F -01, Yamaha Yz250 -03
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
27.10.2006 16:31

ViestiKirjoittanut shadowknight » 25.12.2007 19:29

Voiko castrol 10w-40w öljyä käyttää Suzuki Rm 125? Ku siinä öljy pöntössä hämää se, että 4t motorcycle engines.
Edit: Tätä öljyä olen käyttänyt Yamaha Yz426F
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 27.12.2007 19:13

Toimiikohan 8 lämpöarvonen tulppa hyvin 125cc rämässä?
jokeri racing
Paikkakunta:
kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2006 18:13

ViestiKirjoittanut jokeri racing » 27.12.2007 19:48

shadowknight kirjoitti:Voiko castrol 10w-40w öljyä käyttää Suzuki Rm 125? Ku siinä öljy pöntössä hämää se, että 4t motorcycle engines.
Edit: Tätä öljyä olen käyttänyt Yamaha Yz426F


laita vaan..
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 28.12.2007 14:45

kyllä tuo 8 toimii. Talvella kannattaa ajaa juuri tuolla 8:lla ja kesällä 9:llä
Neula
Paikkakunta:
Jokioinen
Liittynyt:
20.4.2006 21:23

ViestiKirjoittanut Neula » 28.12.2007 16:44

Ok, entäs miten tuon iridium tulpan kanssa toimii hyvin kesällä ja talvella?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 3.1.2008 23:00

niko5 kirjoitti:
älä tollasen vehkeen kanssa ajosta haaveile. tallitunteja kyllä saat


mutta kun tollasta laittaa muutaman kuukauden ja pääsee ajamaan vaikka päivän ni sehän vasta hyvältä tuntuu:D ei kerkee kyllästymään ajamiseen...


Näinhän se on. Mulla kyllä ollut nyt liikaa taukoa. 2kk!
Pyörä alkaa olla kohta kasassa. Käyntiin potkaistiin jo. Musiikkia korville. :D
jokeri racing
Paikkakunta:
kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2006 18:13

ViestiKirjoittanut jokeri racing » 9.1.2008 23:35

puhutaan että, kun seoksen säätö ruuvi on ilmaputsarin puolella niin se säätää pensaa seokseen ja kun se on taas imukaulan puolella niin se säätää ilmaa röhöttimelle.. onko noin?? mutta kumpaa siellä ruuvin takana on ilmaa/pensaa tuossa mun rämässä (keihin).. se seos ruuvi on ihan tuossa pensa"nipan"(siis sen mihinkä pensa letku tulee) vieressä.. ??

itsellä jostain kuva että siellä on takana pensaa...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.1.2008 2:42

Just päinvastoin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
jokeri racing
Paikkakunta:
kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2006 18:13

ViestiKirjoittanut jokeri racing » 10.1.2008 15:46

no tuota vähän epäilinkin...

mutta kaippa tuolla keihinin seos ruuvin takana on pensa?? kun sitä eileen laittelin säätöihin niin mitä enenpi aukaasin niin savuutus vain kasvoi.. nyt auki melkein 2rinkiä...
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 10.1.2008 15:54

jokeri racing kirjoitti:no tuota vähän epäilinkin...

mutta kaippa tuolla keihinin seos ruuvin takana on pensa?? kun sitä eileen laittelin säätöihin niin mitä enenpi aukaasin niin savuutus vain kasvoi.. nyt auki melkein 2rinkiä...


Jos tuossa on sama kaasari kuin uudemmissa, niin ilmaruuvi se on. Savutus?
Allekirjoitus poistettu. *****
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.1.2008 18:01

Ilma!

Ettei vaan olis savutus kasvanu liika suuren tyhmäkäyntisuuttimen takia, pikku hiljaa keränny lisää ja lisää öljyä matkalle? Jos näin, niin turha sitä ruuvia on väännellä ennen kuin on tontillaan kaikki muu. Ja lämpimässä koitit, että mikään ei jäätynyt?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)