paapeli kirjoitti:Kobudagod kirjoitti:Ostin Ktm Gs 125cc. Siitä on kuulemma pakoaukonsäädin lukittu yläasentoon. Mitenkä saan pakoaukonsäätimen jälleen toimimaan?
Ja kiertääkö tuolla magneetonkopassa jotain nesteitä vai voiko sen avata ihan vaan muuten vaan?
-Konsta
Säätimen hilut, eli keskipakosysteemi luultavasti tuhoutunut, jonka takia läppä lukittu.
Magneeton kopassa ei pitäisi ainakaan olla mitään nestettä.
Kytkin puolella sensijaan tietty öljyt ovat, ja pyörästä päätellen saattaa olla vettäkin seassa...
Sieltä kytkin puolelta löytyy ne keskipako systeemit.
Onko tuttu pyörä vai ? Tämän pyörän siis ostin: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... =795083&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=5560893@tb=tmp_find_agent&PN[1]=search_results&PL[1]=listAdvSearchFindAgent.php?id=5560893@id_make=156@id_model=3338@id_engine_model=@tb=tmp_find_agent .
Kävin kyselemässä eräältä vanhemmalta omistajalta, niin hän sanoi että kaveri joka osti tuon pyörän häneltä olisi lukinnut pakoaukonsäätimen yläasentoon koska koitti näin tekemällä saada lisää tehoa.
Jos alan tarkastelemaan tota kytkin puolta niin mitä öljyä laitan tilalle?