KTM SX 125

HeeBoF
Pyörä:
Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
24.11.2006 23:51

ViestiKirjoittanut HeeBoF » 5.8.2010 1:37

Paljos menee öljyä per pamppu ja minkä jäykkystä öljyä ?
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 5.8.2010 7:33

sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
HeeBoF
Pyörä:
Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
24.11.2006 23:51

ViestiKirjoittanut HeeBoF » 5.8.2010 21:03

willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.

eikö sae 5 oo liia löysää vai ?
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 6.8.2010 0:48

Ei.
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 6.8.2010 6:23

HeeBoF kirjoitti:
willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.

eikö sae 5 oo liia löysää vai ?

Perusteluja?
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
HeeBoF
Pyörä:
Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
24.11.2006 23:51

ViestiKirjoittanut HeeBoF » 7.8.2010 13:10

willik kirjoitti:
HeeBoF kirjoitti:
willik kirjoitti:sae 5 ja ilmatila 110mm hyvä lähtökohta.

eikö sae 5 oo liia löysää vai ?

Perusteluja?

Joo ohjekirjakin näytti että sae5 keulaan, joo luovutin yläkorkkien kanssa ja sain paikallisee kiikutettua huoltoon keulan :roll:.
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 14.8.2010 14:55

Mitä eroa on SX ja SXS ?
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 14.8.2010 15:04

Krg kirjoitti:Mitä eroa on SX ja SXS ?


SXS huolella varustellumpi "tehdaspyörä". Erilaiset jarrut ja iskarit + t-palat ainakin.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 14.8.2010 19:51

öräwä kirjoitti:
Krg kirjoitti:Mitä eroa on SX ja SXS ?


SXS huolella varustellumpi "tehdaspyörä". Erilaiset jarrut ja iskarit + t-palat ainakin.


Myös moottorin puolella on eroja verrattuna normi SX:iin.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41
kotari

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 15.8.2010 21:12

Kertokaas ny miten on voiko 125 sx sän laittaa kilpii?vaikka laittas mittarit valot tehot kaikki??
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 15.8.2010 21:58

EI

Koska crosseja ei ole tyyppihyväksytty valkokilpiseksi.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
motocrossman125
Liittynyt:
12.10.2008 21:41

ViestiKirjoittanut motocrossman125 » 16.8.2010 13:25

öräwä kirjoitti:EI

Koska crosseja ei ole tyyppihyväksytty valkokilpiseksi.


voisko sen sitte tyyppihyväksyttää? Mitä jos ostais exc rungon ? onko erilainen?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 16.8.2010 14:00

sx et saa mitenkään kilpiin, paljon helpompaa kun ostat vaan sen exc jos kadulla pitää päästä ajamaan ja kotari pitää olla
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 16.8.2010 14:02

Osta joku dt ja ajele sillä, kun on tielle tarkoitettu toisin kuin kilpaenduro.
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Noc
Pyörä:
500whp
Paikkakunta:
Tokyo
Liittynyt:
10.7.2005 14:26

ViestiKirjoittanut Noc » 16.8.2010 14:30

willik kirjoitti:Osta joku dt ja ajele sillä, kun on tielle tarkoitettu toisin kuin kilpaenduro.
DT on aivan helvetin tylsä laite.
2JZ no shit!