Suzuki RM

jokeri racing
Paikkakunta:
kauhajoki
Liittynyt:
1.8.2006 18:13

ViestiKirjoittanut jokeri racing » 10.1.2008 18:58

SMK;-) kirjoitti:Ilma!

Ettei vaan olis savutus kasvanu liika suuren tyhmäkäyntisuuttimen takia, pikku hiljaa keränny lisää ja lisää öljyä matkalle? Jos näin, niin turha sitä ruuvia on väännellä ennen kuin on tontillaan kaikki muu. Ja lämpimässä koitit, että mikään ei jäätynyt?



juu kyllä kones oli lämmin ja tallissa säädin ajon jälkeen.. mutta nyt kun son hitusen yli 1 ja 1/2 niin ei savuuta ja hyvin jenkaa..!!
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 10.1.2008 21:10

Moro, ois sellanen ongelma ku ei mistää taho löytyvän tohon rm 250 kaasarin normi-asetuksia joten kertoisitteko

Kaasarin merkki+malli/koko
Vakiosäädöt(suuttimet jne)
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 10.1.2008 21:31

mikä kaasari se on? Keihin PWK:n vakiosuuttimet ovat : pääsuutin 175 ja tyhjänkäyntisuutin 55.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 11.1.2008 9:30

Joo elikkäs keihini se on ja muistaakseni tuo PWK, kiitoksia kun kerroit, täytyy käydä testaamassa vakiolla.
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 13.1.2008 18:54

onko muilla käynyt cdi-boxin kanssa koskaan tällä tavalla:

Pyörä oli ollut pari päivää lämpimässä tallissa. Kävin äsken seku ajelemassa n.15min, ja ajoin pyörän talliin ja sammutin sen. sitten kävin köyttämässä varusteet niskaan ja aloin polkemaan pyörää käymään, mutta se ei edes yrittänyt käyntiin. Otin tulpan pois ja kokeilin että tuleeko kipinää. Ei minkäänlaista. Otin cdi boksin irti ja vein sen pannuhuoneeseen. n.15min päästä laitoin sen takaisin paikalleen, kipinä tuli ja ekalla käyntiin! Voisiko tuo saada mahdollisesti kosteutta sisäänsä, ja heittäisi toimimasta? Pinnassa ei ole minkäänlaisia halkeamia tai reikiä.

Toivottavasti saitte äskeisestä selvää ;)
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 13.1.2008 20:00

Joo, eipä oo cdi boksillista pyörää... mut tuntuu et se sais vettä jostai?? meinaa kummallistaku tollattii kipinän kadottaa?, katoitko tulpanhatun että missä kuosis on... omassa oli ennen tulpanhatussa pieni halkeama ja siksi pätki... tsekkaile ny ihmees!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 13.1.2008 20:08

olen kyllä tsekkaillu ja todennu että tuo cdi boksi sen tekee. Mulla teki tuon kerran ennenki ja silloinki pannuhuonehoito tehosi tuolle ;)
Eniten tässä vain mietityttää että joutuuko tuon cdi boksin vaihtamaan uuteen, kun hintaa tuolla lootalla on aika mukavasti ?
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 13.1.2008 20:55

Tuon ikäiseen pyörään voi saada viriboksin ihan järkihintaan esim. Pro Circuitilta.
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 13.1.2008 21:41

mistäs noita viriboksia voi kysellä?
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 13.1.2008 21:53

Linkki.

Selvitä sopisiko vuotta uudemman pelin sähköt sun pyörääs...
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 13.1.2008 21:58

motomasterin mukaan 98-00 malleihin käy sama cdi joten tuon pitäisi käydä. Eikös suomessa ole mitään firmaa joka tuo pro circuittia maahan, ko vähän kammoksuttaa tuo ulkomailta tilaaminen? Tuo olisi kyllä edullinen.
MaRsY
Pyörä:
Kawasaki Kx 125cc 2006
Liittynyt:
4.9.2006 17:24

ViestiKirjoittanut MaRsY » 13.1.2008 22:04

Mitä kone tykkää race cdi boksista? Eikös se tuo kierroksia lisää vai mite?
Myynnissä 2x Tunturi Tiger S -87.
Anssi_L
Pyörä:
450 SX-F 2013
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
4.8.2005 14:27

ViestiKirjoittanut Anssi_L » 13.1.2008 23:15

MaRsY kirjoitti:Mitä kone tykkää race cdi boksista? Eikös se tuo kierroksia lisää vai mite?


Ehkä tossa on sytkä vedetty vähän kireemmälle ja saattaa ennakko säätyä tarkemmin kiekkojen mukaan tms. Eiköhän 2t-krosseissa kiekuminen tyssää muusta syystä kuin sytkän takia (mitään rajoitinta niissä ei käsittääkseni missään ole).

Ja mitä kone tykkää? No jos ennakot on paljon vakiota aikaisemmalla niin saattaa nakuttaa ja syödä mäntää. Tuskin on kuitenkin niin rankat ettei V-Power riitä ja jos ei sekään niin melko hyvällä todennäköisyydellä mopon sytytysennakkoa voi säätää myös kääntelemällä sitä levyä mankun puolella.
Viimeksi muokannut Anssi_L päivämäärä 13.1.2008 23:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 13.1.2008 23:16

Kellään myynnissä sopuhintaan -89 RM 125:seen sopivaa etuvannetta ja jarrulevyä? Saa olla kierokin, pelkkä keskiö ja levy on tärkeitä. Akselin holkitkin olis plussaa.
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 13.1.2008 23:41

Nonnii, vaihdoin pääsuuttimen 180 ja tyhjäkäynti suutin oli 60... arvatkaas mikä oli pääsuutin alunperin.... 195!!!!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....