FMF kirjoitti:Kuulostais siltä, että tuppi nurin mentäessä kuuluis jonkinlaista pientä kilinää koneesta. Koko vehkeellä ajettu n. 110h hidasta harrastecrossia ja männänvaihdosta 20h. Näillä kaasarin säädöillä on menty parikin vuotta (en aja talvella) ilman mitään nakutuksia ja tulppa on ollut aina hyvän värinen. Mitään sen kummempia muutoksia ei muutenkaan ole koneelle tehty.
Nostin neulaa pykälän, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Täytyy käydä hakemassa huomenna vielä isompi pääsuutin. Onkohan tää nyt detonointia vai onko sieltä menossa jotain muuta paskaksi? Missähän vaiheessa tarttis alkaa remppaamaan alakertaa noinniinkun yleensä? Pyörä on piikkinen Honda.
Ei neulan korkeudella ole mitään vaikutusta täyskaasulla ajettaessa, kelit on kylmentynyt jo niin paljon että pääsuutinta pitäisi ehdottomasti suurentaa, muuten jysähtää kiinni. Sulla on todennäköisesti vauhti kasvanut parissa vuodessa, joten täysillä ajoakin tulee enemmän. Piikki Hondissa on kyllä ollut detonointi ongelmia...