Ehdotus...vaihda ne molemmat kampuran stefat ja samalla laatikon laakerit, keskipakosäätimen laakerit, kaikki tiivisteet. Ja jos se mäntä Purolla PE oli sun (sulanu renkaaseen asti päältä ihan poroksi), niin veivisatsi kanssa uusiks ynnä petilaarit tietty.
Uudet pakoaukon säätimen osat, KAIKKI mitkä on kuluneet, ja sitten nippuun.
ENNEN kuin ajat, suihkit starttipilottia imukaulan seutuville. Jos nostaa kierroksia -> vuotaa, selvitä mistä kohdin.
Sittne säädät sen niin, että ottaa lämmettyään napakasti heti kierrokset avasitpa kaasun tyhjäkäynnillä mihin kohtaan hyvänsä. Siitä 5-10% rikkaammalle jos surraat kadulla.
Sitten saatkin ajella pelkällä männän vaihdolla sen pari vuotta ilman remppaa ja kone on vielä myydessäkin kunnossa. Rahaa menee varmasti tonni, jopa liki kaksi, mutta paljon vähemmän kuin mitä uppoaaa jos se taas kohta hajoaa jostain muualta.
Se sun ex mäntä, jos se se oli, oli vielä ihan hyvässä kunnossa. Eli kaiketi ollut jollain kisaa ajaneella ja huollettu ihan ok? Jos näin on, niin se vaan ei ole ollut kadulle sopivissa säädöissä. Niillä säädöillä millä toimii metsässä optimaalisesti, joutuu siirtymillä kaasuttelemaan ja rullaamaan tai ajamaan hetkittäin ryyppy päällä ettei ala kilistämään. Alaväännössä häviää etenkin pienissä 2T pirusti jos ajaa katukäyttöön sopivin säädöin metsässä.