KTM EXC 125

JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28

ViestiKirjoittanut JM82 » 29.9.2006 14:44

No soita sinne Racingbikeen ja tilaa sieltä, jos halvemmalla sieltä saat.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 29.9.2006 14:59

http://www.racingbikesidecar.fi/catalog/

Tosta näät tuotteet ja numeron mistä tilata...
Hillboy
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
29.4.2005 15:26

ViestiKirjoittanut Hillboy » 29.9.2006 22:45

PRKL! kiroillen huomasin tänään, että kotkan takahaarukassa lommo, jonka reunassa on vähän yli tuuman mittanen murtuma... on ilmeisesti tullu ajettua se kiveen... PRKL! Missäköhän mun kannattas se hitsauttaa? Vai hitsaako tollasta kukaan ihan lähimaastossa?
KTM. Oranssi on mun lempiväri...
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 30.9.2006 0:38

Raatikaisella Viialan Nahkiksella.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
biblo
Paikkakunta:
kuopio
Liittynyt:
7.12.2004 17:54

ViestiKirjoittanut biblo » 1.10.2006 20:33

no johan on perkele... tänää just tossa kotarin purin niin oli sellaset jonkinmoiset hankautumat tullu... parit kohtuu pahat jo...
uusin kujein huomiseen
DalTon Motorsport
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
3.4.2006 17:47

ViestiKirjoittanut DalTon Motorsport » 3.10.2006 13:45

Erska kirjoitti:Ja eikös siinä nyt ois se ~27-29hp tehoja.
Aiemmin topicis lukenu. Ja siis piikkisen kotarin tehoista puhutaan...

Nii siis onks nää nyt takapyrältä otettu, kun muistelin et ois puhuttu vajaasta 40hp yleensä?
On road you are free!
Kotard
Liittynyt:
3.5.2004 19:35

ViestiKirjoittanut Kotard » 3.10.2006 13:46

DalTon Motorsport kirjoitti:
Erska kirjoitti:Ja eikös siinä nyt ois se ~27-29hp tehoja.
Aiemmin topicis lukenu. Ja siis piikkisen kotarin tehoista puhutaan...

Nii siis onks nää nyt takapyrältä otettu, kun muistelin et ois puhuttu vajaasta 40hp yleensä?


takapyörältä ;)
DalTon Motorsport
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
3.4.2006 17:47

ViestiKirjoittanut DalTon Motorsport » 3.10.2006 14:08

Kotard kirjoitti:
DalTon Motorsport kirjoitti:
Erska kirjoitti:Ja eikös siinä nyt ois se ~27-29hp tehoja.
Aiemmin topicis lukenu. Ja siis piikkisen kotarin tehoista puhutaan...

Nii siis onks nää nyt takapyrältä otettu, kun muistelin et ois puhuttu vajaasta 40hp yleensä?


takapyörältä ;)
No sitä vähän meinasinki ku omast pärräst irtoo koneesta joku 25-30 ja kyl kotaria kokeilles se repi selväst paremmin...
On road you are free!
l4te
Liittynyt:
4.9.2006 16:17

ViestiKirjoittanut l4te » 10.10.2006 18:46

Käykös tohon 125 exc:hen vaihteisto öljyks motorexin 2T+4T 10W/30 gear oili? Entä monta tuntia ootte pitäny noitten vaihteisto öljyjen vaihtovälinä?
Viimeksi muokannut l4te päivämäärä 10.10.2006 18:54, muokattu yhteensä 2 kertaa
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 10.10.2006 18:47

Noin 5h.
TeKaMOTO@Youtube
Ceriffi
Pyörä:
10 R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
21.3.2005 16:19

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 10.10.2006 22:47

l4te kirjoitti:Käykös tohon 125 exc:hen vaihteisto öljyks motorexin 2T+4T 10W/30 gear oili? Entä monta tuntia ootte pitäny noitten vaihteisto öljyjen vaihtovälinä?

Käy paremmin ku hyvin.;-)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.10.2006 23:26

Eiköhän tuohonkin päse hyvin se kulutetun bensan määrä. Esim. joka jerrykannullisen jälkeen. Mullakin on kulutus tänä kesänä vaihdellut 2-4.7l/h ja juuri hiekassa kun eniten kuluu, niin nopeimmin mustuu lootaöljykin. Eli heittäisin vaihtoväliksi "1 jerrykannullinen/20l"
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
lexza
Pyörä:
monkey 125
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.10.2005 20:44

ViestiKirjoittanut lexza » 14.10.2006 10:23

kaverilta meni kierteet laatikkoöljyjä vaihtaessa nii kuinka niitä kannattais ruveta korjaileen?
stabi
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
5.10.2002 21:34

ViestiKirjoittanut stabi » 14.10.2006 12:17

Jos on pahasti menny nii eihän siinä muu auta ku purkaa kone osiks ja laittaa helicoilit. Jos rupee uusii kierteit nysvää koneen ollessa kasassa nii ei saa mitenkään estettyä kaikkea metallipurua menemästä koneeseen. Tän takia kannattaa aina puhdistaa varsinkin nää kriittisimmät kierteet huolella ja kiristää sopivasti.
Henkka17
Paikkakunta:
seinäjoki
Liittynyt:
13.5.2005 0:53

ViestiKirjoittanut Henkka17 » 16.10.2006 2:59

stabi kirjoitti:Jos on pahasti menny nii eihän siinä muu auta ku purkaa kone osiks ja laittaa helicoilit. Jos rupee uusii kierteit nysvää koneen ollessa kasassa nii ei saa mitenkään estettyä kaikkea metallipurua menemästä koneeseen. Tän takia kannattaa aina puhdistaa varsinkin nää kriittisimmät kierteet huolella ja kiristää sopivasti.
HAH paskapuhetta mulla meni kans piikkisestä joskus teet sinne uudet kierteet ja laitat vaseliinia siihen kierteen teko avaimeen niin ne metallin palaset jää kiinni siihen niin ei mee tupaan. Miksi ruveta purkamaan koko konetta kun se onnistuu noinkin.