Jos crossiin haluaa valot, niin tarvii valopuola käämittää uusiks, vaihtaa toiseks tai sit pistää sinne sellanen lisäpalikka. Paras on kokonaan uus, noista muista saa tarpeeks virtaa johonki 30-40W lampun polttamiseen. Englannissa oli joku hyvä liike mist sai kunnon puolia, mist sai virtaa valoille jopa 100W lamppua varten. Kannattaa offroadpro.netistä käydä kyselee sit osotetta. Jos toi suppeempi määrä riittää, ni kannattaa soitella alan liikkeitä läpi, aika monella niitä on valikoimissaan, hinnat o siin 80-150e välis. Sit tietenkin tarvitaan lyhdyt ja jos enskakisoihin haluaa mennä niin taka- ja jarruvalokin, riitää kun toisessa jarrussa on kytkin.
Itellä mulla ei oo pyörässä mitään erikoisia valoja, kirkas ledi ees ja takana pari himmeempää (jarru- ja takavalo), näille saa syötön suoraan kaasariin menevältä johdolta, jossa 6v. jännite, siihen vastus, kytkimet ja ledit. Tämä siis toimii pyörissä joissa o kaasun asennon tunnistin. Näillä ei nää mitään, mutta menee katsastuksesta läpi ja sitten jos tarvii ni kypärään lamput ja akku vyölaukkuun.