WannaB Bomber kirjoitti:kysytään nyt itsekkin kun kerran tällänenkin on kyhätty mulla olis takajousen huolto edessä. eli onko vaikea homma tehdä ite vai pitääkö viedä liikkeeseen huollettavaksi. pitäisi se itse jousikin vaihtaa, mutta sehän tarvii ihan omat työkalunsa, vai?
WannaB Bomber kirjoitti:nokun nyt olis mielenkiintoa ja motivaatioo lähtee itekkin sitä huoltaan, mutta onko se kuinka vaikeeta. onko se nyt muka niin että se PITÄÄ viedä sinne huoltoon, säästäis samalla rahaakin, vai säästänkö ihan väärässä asiassa?
Noh, eka hankit vehkeet, sitten sua vituttaa kuinka paskaa puuhaa tää olikaan sekä ei raaskisi viedä enää huoltoon kun vehkeet on ostettu. Itte joskus myös selvitin tätä hommaa niin ei siinä loppupeleissä järkeä ollut, ainoo hyvä puoli että saa iskarin heti huollettua.WannaB Bomber kirjoitti:noinhan moni tekee. itse huolsin vähän aikaa sitten etupään ja siinä ei mitään vaikeeta ollut, niin ajattelin että onko takapäässä samanlainen homma. noh, täytyy katsoa mitä teen sille.
WannaB Bomber kirjoitti:hjuuuuu, jääpä sit väliin. tätä mää hainkin, että mitä laitteita se homma tarvii, tietämätön kun on. viempä iskarin keitaaseen, siellä niillä taitaa olla vähän enemmän asiantuntemusta ja jonkin näköset laitteetkin