Riippuu pitkälti ajotunneista ja millasta ajoa tolla on ajettu.
Availe se yläkerta ensimmäiseks ja koita onko kiertokangessa pitkittäissuunnassa klappia. Sivuttaissunnaassa saa olla hieman klappia, se on ok. Jos klappia löytyy joka suuntaan niin helpoin ja todennäköisesti halvin vaihtoehto on katella rapakon takaa uusi kampura. Prox ja Wiseco ovat hyviä alkuperäisen kampuran korvaajia. Tietty alkuperäisiäkin löytyy.
Lisäks kannattaa pyöritellä kampuraa käsipelillä kiertokangesta ja kuunnella ääntääkö petilaakerit oudosti. Jos kuuluu kohinaa/rahisee tai on klappia laakereissa niin ne menee vaihtoon.
Vaihteistosta. Takkuileeko vaihteet, miten laatikko toimii, kuuluuko outoja ääniä? Jos alakertaan meinaat remppaa tehdä niin kannattaa kaikki vaihteiston laakerit vaihtaa samalla vaivalla, eipähän sitten ainakaan jää jälkikäteen kummittelemaan päähän että "ois pitäny..."
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''