Olen katsonut 250: tä jonkin aikaa ja huomaan, että moottorista on tulossa kaksi otsikkoa, mutta kun menen osoitteeseen motosports.com, se sanoo, että yksi otsikkovaihtoehto on käytettävissä. selitä miten se toimii! thansk!
Koet sekä enemmän tehoa että paremman kaasuvasteen. Hienostunut kaksoispakokaasujärjestelmä: CRF250R:n kaksoispakokaasujärjestelmä on kevyt, kompakti ja sijoitettu lähelle ja matalalle runkoon poistamaan painoa takapäästä ja tuomaan lisää massaa pyörän keskelle ajettavuuden parantamiseksi.
'22 CRF250R tuottaa 37,6 hv:n teholla ja 18,1 naulan vääntömomentilla mitattuna omalla dynollamme, joten se tuottaa 1,4 hv vähemmän huipulla ja 0,7 naulaa vähemmän vääntömomenttia huipulla kuin '21-malli. Uuden sukupolven pyörän moottori on kuitenkin radalla parempi, mikä on loppujen lopuksi tärkeintä.
Vain vuosi tämän täydellisen mallin vaihdon jälkeen 19YM CRF250R sai vääntömomentin alhaisilla kierroksilla laajan imu- ja pakokaasukehityksen, sekä HRC-laukaisuohjauksen, tarkistetun etujarrusatulan ja säädettävän asennon Renthal Fatbarin ansiosta.