Okei, olen siis keskivartaloinen kaveri. Seison noin 5' 10" ja painan noin 155 paunaa. Ajoin katupyörillä pitkään, mutta halusin päästä polkupyöräilyyn kevyillä tai keskikokoisilla hyppyillä. Ei kilpaa (vielä) vain potkujen takia. Ajattelin Honda CR125:n 2-tahti olisi täydellinen. Sain CL:n ja otin yhden. Minulla on ollut se noin vuoden. Otan sen pois ja viihdyn melko hyvin, mutta polku on tiukka ja pääsen kauhean lähelle noita puita. hermostunut, koska pyörä istuu kauhean korkealla ja joudun seisomaan varpaiden kärjellä tasapainottaakseni sitä.. Normaalisti se ei ole ongelma, mutta jos tasapainoni repeytyy metsäroskien takia, vedän välillä jalkalihaksia yrittääkseni pelastaa pyörän kaatumisen.
Kysymykseni on, mitä muita vaihtoehtoja minulla on pyörälle, joka voisi istua alempana, mutta joka silti pystyy suristamaan polkuja ja hyppäämään pieniltä likarampeilta, joita olen rakentanut metsään.
Kysymykseni on, mitä muita vaihtoehtoja minulla on pyörälle, joka voisi istua alempana, mutta joka silti pystyy suristamaan polkuja ja hyppäämään pieniltä likarampeilta, joita olen rakentanut metsään.