Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Eikös
tämä ole kuriton vakio putsari?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Ei minusta, vaikuttas vain pelkästään vakioputsarin tuunatulta versiolta. Tosin voi olla, että esimerkiksi kumitutin sisähalkaisija on vakiota suurempi, mene ja tiedä.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Shape kirjoitti:Ei minusta, vaikuttas vain pelkästään vakioputsarin tuunatulta versiolta. Tosin voi olla, että esimerkiksi kumitutin sisähalkaisija on vakiota suurempi, mene ja tiedä.
Katoin aivan samaa, mutta ainakin se Motorforcen putsari on kuriton versio vakiosta?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kumpi olisi parempi tehari vireille, kuriton vai vapari?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Sudee kirjoitti:Kumpi olisi parempi tehari vireille, kuriton vai vapari?
Vaparilla saa kokoonpanosta riippuen ihan vähän enemmän tehoa, ja enemmän vääntöä kuin kurittomalla, mutta vaparin aiheuttama bensankulutuksen suuruus on mielestäni haittana suurempi kuin saavutetut edut, joten vastaan että kuriton on parempi.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
jkoljo kirjoitti:Sudee kirjoitti:Kumpi olisi parempi tehari vireille, kuriton vai vapari?
Vaparilla saa kokoonpanosta riippuen ihan vähän enemmän tehoa, ja enemmän vääntöä kuin kurittomalla, mutta vaparin aiheuttama bensankulutuksen suuruus on mielestäni haittana suurempi kuin saavutetut edut, joten vastaan että kuriton on parempi.
Itse laittaisin vaparin, koska ei kulutus kiinnosta, mutta se ääni on jotain niin kauheaa. Kunnon kyttämagneetti
jonik1
- Pyörä:
- CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
- Paikkakunta:
- Ähtäri/Seinäjoki
- Liittynyt:
- 4.4.2006 15:13
Vetää katteiden alle letkulla, niin ei kuuluu imuääniä enää ollenkaan. Mulla on PiperCross takasivukatteiden väliin vedettynä, eikä kuulu yhtään mitään siltä suunnalta.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Joo, no syökös se vaparilla sitten paljon enemmän bensaa ja mulla saattaa olla semmonen ongelma, että ei kuriton putsari mahdu o tulee pidempi iskari.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Sudee kirjoitti:Joo, no syökös se vaparilla sitten paljon enemmän bensaa ja mulla saattaa olla semmonen ongelma, että ei kuriton putsari mahdu, kun tulee pidempi iskari.
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Syöhän se. Kuinka paljon enemmän, on yksilöllistä.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Toivotaan vaan, että se vakio putsari mahtuu sitten ton iskarin kanssa.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Miten tuon ilmanputsarin putsaus tehään? aukastaan vaan koppa ja otetaa paskat sisältä pois jos siellä on sellasta?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 9.2.2008 20:02
Koppa auki, otat suodatinelementin irti, otat mahdolliset hiekat pois putsarikotelosta, peset suodatinelementin bensassa, puristat elementin kuivaksi ja kasaat takaisin. Elementin ei tarvitse olla täysin kuiva bensasta asennettaessa, se kuivaa kyllä ajossa mutta kone saattaa röpöttää muutaman minuutin ajan. Voit myös öljytä elementin suodatustehon parantamiseksi, eli kastelet elementin kuivauksen jälkeen 4t öljyyn ja puristat taas, sitten asennus.
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Onko väliä kasteleeko sen 4t vai 2t öljyssä? Ja miks se bensassa pitää pestä?
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Jotta hiekkanen öljy lähtee pois. 4T-öljy käy, mieluiten käyttäsin oikeaa ilmansuodatin öljyä sen tahmaisuuden vuoksi. Itse olen kokenut 2T-öljyn huonoksi vaihtoehdoksi, liukenee helposti kaasuttimesta tulevan bensasumun vuoksi. Spray-ilmansuodatinöljy on parasta, 500ml pullo on riittäny minulla kymmeniin ja kymmeniin kertoihin ja pullo ei meinaa loppua, varmaan vielä 50% jäljellä. Se on paljon siistimpi, nopeampi ja helppokäyttöisempi kuin perinteinen imeytettävä öljy.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista