No tuota noin. Minä en ole kyllä edes löytänyt öljypumpusta säätöviivoja, onko jossain kuvaa siitä missä ne kuuluis olla?
oon vain säätänyt sen siten että vaijerissa ei ole löysää kun kaasu on nollilla. Ja väität että kaasari on säädöissä, no kuten tiedät se voi tuntua että toimii normaalisti, mutta ei välttämättä olekaan säädöissä. Sanonpahan vain että jos se tulppa kerran mustaksi menee, niin sitä tuskin aiheuttaa puola tai muu sähköosa. Ja muistaakseni sanoit että sulla röpöttää aamulla helkkaristi 100m vai paljonko se oli kunnes sähköryyppy menee pois päältä, no itehän olen huomannut että jos kaasari on säädetty liian rikkaalle niin se röpöttää helvetisti aamulla vähän aikaa mutta kun seos on sopiva niin röpeltää ensimmäisessä kiihdytyksessä ehkä 3 metriä/ei röpötä ollenkaan. Tuonkin olen vissiin kerran maininnut sulle aiemmin, oletko edes kokeillut tutkia/tehdä mitään asialle?
Mulla on ilmeisesti nyt säädetty liian rikkaalle(liian ison teipinpalan tungin putsarin kuriin ku oli kiire, vanha teippi oli kadonnu johonki
), koska aamulla röpöttää 3m, ja nyt kun yöllä luukutettiin 3km täysillä ja pysähdyttiin huoltoasemalle, niin mulla ilmeisesti paloi putkessa karsta koska pukkas siihen malliin savua putkesta vaikka mopo oli sammuksissa että rikkaalla mahtaa käydä, kyllä se sähköryyppy sen näköjään kertoo aina aamulla
Ja jos se kaasari nyt sitten kuitenkin onkin säädöissä, niin seuraavaksi tulis mieleen että sulla saattas kansi vuotaa, ja aiheuttaa sen että käy niin kylmänä että tulpat pimenee. Sinähän laskit kantta hiomalla..?