Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 2.5.2012 19:36

Tietämättömyyttään ei tarvitse pahoitella, kaikki meistä ovat joskus olleet vasta-alkajia.

Variaattorin huoltotoimista on tietopankissa muuten ihan oma artikkelinsa, jousien ja hihnan vaihto onnistuu kyllä ensikertalaiseltakin kunhan hommaan löytyy oikeat työkalut. Variaattoriin liittyvistä asioista enemmän keskustelua täällä.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Zoneri » 8.5.2012 15:17

Mikäs on tehokkain vakioputken näköinen putki mitä markkinoilta löytyy? Ei siis mitään teharin näköisiä putkia
Myös hiljainen pitää olla.
Paska mikä paska.
metukka
Pyörä:
Yamaha Aerox -12
Liittynyt:
2.1.2011 20:27
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut metukka » 8.5.2012 22:16

No, se nyt riippuu vähän siitä että mihinkäs merkkiseen, malliseen skootteriin tehoputki tulis. ;)
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Zoneri » 8.5.2012 22:21

No okei. :D morinin type ah konehan tää on, menee bolttiksena aprilia srän morinin putket. Taitoa/välineet on, eli vaakaminarellin putkia voi myös ehdoittaa.
Eli tehokkaita vakioputken nåköisiä tehareita.
Paska mikä paska.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 8.5.2012 22:31

En nyt tiiä niin tehokkaista, mutta ex typhooni meni giannelli smilella melkeen yhtä kovaa kuin pro replicalla(mittariin sellasta 85-95) ;) Ja kiihytyksessä ei jääty kyllä yhellekkään mopolle :P no en nyt mitään 70cc jonnederbejä vastaan ottanut viivaa Muista tollasista ei sitten ole itellä oikeen kokemuksia.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
metukka
Pyörä:
Yamaha Aerox -12
Liittynyt:
2.1.2011 20:27
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut metukka » 8.5.2012 22:54

Kaverilla on derbissä tommonen Technigasin Silent Pro-putki, näppärän näköne ja kulkeekin ihan hyvin. Ainoana ongelmana siinä putkessa oli kaverilla ainakin se, että menee aika läheltä tuulettimen suojamuovia. En sitten tiedä että onko näin muissa kyseisen putken malleissa. :roll:
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jkoljo » 10.5.2012 12:11

Se on ihan normaalia, varsinkin Piaggioon sopivat putket menevät usein hyvinkin läheltä tuuletinkoppaa.

Nyt olisi muuten myynnissä DPR C21, sopii Piaggion ja Gileran skoottereihin. Tarjouksia YV:llä :)
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Mikitzu
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
30.9.2010 22:15
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Mikitzu » 14.5.2012 0:53

Missähän näissä uusissa giannelli reverseissä oikeen on kuristus? Yleensä giannelleissahan on ollut prikka alkukäyrässä :roll:
Uudella siis meinaan missä on änkässä tuo musta lätkä. :)
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.5.2012 0:55

C'mon.. vähän oma-aloitteisuutta.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
suitza69
Liittynyt:
14.5.2012 2:16
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut suitza69 » 14.5.2012 2:24

Onko e-hyväksytyssä gianellin next tehoputkessa kuristus jos on niin missä? Putki on kaverin piaggio typhoon skootterissa josta on myös prikka poistuttu, mutta ei kulje kuin 71kmt
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 14.5.2012 7:44

Onhan siinä. Ja sehän on alkukäyrässä, niinkuin kaikissa.... :roll: Ettekä te sitä millään Nextillä saa kulkee, se putki on täys paska viritysmielessä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut temeee. » 14.5.2012 14:51

Se ei oo alkukäyrässä, jossaki näin kuvan niin se oli keskellä paisaria :)
latemies
Pyörä:
rally 300cc tieliikennemönkijä ja Kymco zx -03
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
28.1.2009 17:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut latemies » 17.5.2012 1:44

onko gianelli reversessä kuristusta ollenkaan?
ainakaan alkukäyrässä ei ollut prikkaa :s
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.5.2012 1:48

Jos on E-hyväksytty putki niin on, jos ei ole hyväksytty niin ei ole.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut jkoljo » 17.5.2012 9:28

temeee. kirjoitti:Se ei oo alkukäyrässä, jossaki näin kuvan niin se oli keskellä paisaria :)

Paisarin keskellä olevat hilppeet eivät ole kuristuksia, vaan levyjä jolla yksi paisarirunko saadaan toimimaan mukavasti usean eri moottorityypin kanssa. Kuristukset sijaitsevat käytännössä aina paikoissa, joista ne on helppo poistaa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista