Keskustelua sylintereistä

Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Palezu » 7.9.2012 15:20

Eihän tuo mitenkään järkyttävässä kunnossa ole. Mutta desi öljyä 3,8 litraan on liian vähän, ellen väärin laskenut niin se on 2,5% (tainno tästähän voitaisiin aloittaa taas vääntö, jonkun mielestä 2,5% on sopivasti, ite taas laittasin 3,5%). Ja pari numeroa isompi suutin ettei ota lämpöä liikaa. Vaikka 800 paperilla hiot vähän noita jälkiä niin hyvä on. Ei myöskään tee pahaa hioa männän helmojen reunoja pyöreiksi niin että ne ei kaavi öljyä niin helposti pois sylinterin seinämistä.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
jertsu9
Liittynyt:
16.3.2012 22:11
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jertsu9 » 7.9.2012 16:34

Onko 90 suutin 12mm dellus liian pieni kurittomal jos 1 000km jälkee pytty ja mäntä samas kunnos ku edellisen sivun kuvis ja ottaa lämpöö todella paljon pienelläki matkal? Ja sori jos väärä alue.
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Gasket » 7.9.2012 16:45

jnd kirjoitti:Koneistamossa tuon teettäsin. Mutta kiinnostas vaan tietää että onko noita 2t putkituksia tehty.


Putkituksia tehty vaikka kuinka. Etenkin aiemmin kun nicasil-pinnoitukset oli kalliimpia, niin moneen nicasiliin on laitettu valurautaputki sisälle. Myös rautapyytyjä putkitettu mm luokkarajojen tai keston takia.
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Rajis- » 7.9.2012 17:22

jertsu9 kirjoitti:Onko 90 suutin 12mm dellus liian pieni kurittomal jos 1 000km jälkee pytty ja mäntä samas kunnos ku edellisen sivun kuvis ja ottaa lämpöö todella paljon pienelläki matkal? Ja sori jos väärä alue.

Jos boosterista puhut niin on, koska vakiosuutinkin on muistaakseni isompi.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.9.2012 17:42

Palezu kirjoitti:Eihän tuo mitenkään järkyttävässä kunnossa ole. Mutta desi öljyä 3,8 litraan on liian vähän, ellen väärin laskenut niin se on 2,5% (tainno tästähän voitaisiin aloittaa taas vääntö, jonkun mielestä 2,5% on sopivasti, ite taas laittasin 3,5%). Ja pari numeroa isompi suutin ettei ota lämpöä liikaa.

Huomaa että sanottiin tuorevoitelun olevan käytössä. ;) Mutta ite ottaisin tuorevoitelun kokonaan pois ja vähintään 2,5% soesta suosittelisin, mielummin vaikka 3%. Ja kaasarin säätö huolella.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 7.9.2012 18:21

Rajis- kirjoitti:
jertsu9 kirjoitti:Onko 90 suutin 12mm dellus liian pieni kurittomal jos 1 000km jälkee pytty ja mäntä samas kunnos ku edellisen sivun kuvis ja ottaa lämpöö todella paljon pienelläki matkal? Ja sori jos väärä alue.

Jos boosterista puhut niin on, koska vakiosuutinkin on muistaakseni isompi.


Vakiosuuttimet Booster/BW'S (Next Generation):
Dellorto (->02): ~90
Teikei-kaasarilliset (03->): 80

Eli kurittomalla n. 95-100, jos sul on se Dellulla oleva.
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut dwacz » 7.9.2012 18:31

dwacz kirjoitti:Ja sit nuo viilaukset nii tuosta vaa leikkaa nuo palat irti ja tasottaa vähä? Ja mites pakoaukosta ku se on tommone ovaalin muotone?


? Ja siis br8hs käyn ostaa!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 7.9.2012 18:33

Just ni. Ja säädät sen kaasarin kunnolla.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut dwacz » 7.9.2012 19:30

Onko sama asia jos se on br8hs10 ku et ilman tota 10 koska motonetissä ei ollu muita... tai sitten tais olla a toho kympin tilalle?
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Gasket » 7.9.2012 19:40

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/technical/NGK-spark-plug-code.htm
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut dwacz » 7.9.2012 19:44

No mutta toimiiko se tuolla minun kokoonpanolla on kiire jos ei käy...
joger
Liittynyt:
6.5.2012 9:29
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut joger » 7.9.2012 22:01

juu elikkäs. itellä ois toi vuode 06 yamaha jog(ei kyllä varmaan asiaan vaikuta) ja vaihdoin tos viikko sitte uuden sylinterisarjan ja variaattorin ja ajossa sirisee melkei jatkuvasti. missä vika?
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Juunish » 8.9.2012 0:13

Sirinä kuuluu mitä todennäköisimmin männänrenkaista. Pyöristitkö uuden pytyn kanavia ollenkaan? Jos et niin ole valmis vaihtamaan kohta uudet m-renkaat.
Midrace Aerox projekti
Gasket
Liittynyt:
12.4.2012 20:42
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Gasket » 8.9.2012 16:33

dwacz kirjoitti:No mutta toimiiko se tuolla minun kokoonpanolla on kiire jos ei käy...


Luit tuon linkin sisällön ja sinulle selvisi mitä se 10 meinaa? Vielä epäselvää?
Edestakainen liike on perusedellytys elämän jatkumiselle.
dwacz
Liittynyt:
9.5.2012 17:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut dwacz » 8.9.2012 21:11

No en tajunnu mutta kiiwi ei tykänny sen kanssa käynnistyä mutta br9hs:llä vähä hörähti.. Voisko viilauksilla olla joku syy tähä käynnistämättömyyteen? Siis ne palat otin pois mitkä aikasemmi mitkä tuolla toisessa ketjussa kerrottiin. Helppiä koska meni hermot jo ton kanssa tänää ku ei startannu..

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista