4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

eagless
Liittynyt:
9.4.2013 15:36
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut eagless » 23.5.2013 15:45

Jupesetä kirjoitti:Itellä ole mitää muuta virejä kuin erittäin laadukas kuminauha variaattorissa, laikalla aukastu änkän pääty ja kaasari hörppää ilmaa suoriltaan ilman mitään putsareita niin kulukee vuodesta 2006 maan päällä kärsinut imuri sen 74 km/h. Italiasta tilattu raju nokka-akseli oottaa paikalleen laittoa ja mäntä vaihtoa, sen jälkeen pitäisi 80 paukkua.


no mä kokeilin jo yhtä avarampaa putkistoa mutta ei tullut muuta lisää ku ääntä perkeleesti ja sama homma ku ilmeisesti sille tulevalle nokalle että samntien takas tallin hyllylle.
ilmanputsaria en viitti ottaa pois koska hiekkateitä tulee ajeltua mutta tilasin just kokeeksi 21mm kaasarin+paremman putsarin,on kyllä 24 kaasari mutta on luultavasti liian iso ainakin jos ei porttale tota isoventtiili kantta.
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Retroilija » 24.5.2013 17:45

No perkele poijjaat. Tuli postista varipalikkaa mutta eihän se hemmetin kruuvi lähe auki mutterimopol. Onks täs ny joku juju vai tarviiko vaa lisää happee? Lukitsimenki tilasin mutta eihän se perkele sovi tohon vaikka sopivaks mainostettii...
Bärräxä
Pyörä:
Aprilia RX -07
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
8.9.2010 22:20
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Bärräxä » 25.5.2013 13:32

Se kyllä pitäs lähtä ihan pulttipyssyl irti, sohi crc sinne vähän joka välii ja paukuttele sitä pulttia vähän vasaralla tai jotain jos vaikka vähän herkistyis.
rolle1
Liittynyt:
8.8.2012 1:03
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut rolle1 » 26.5.2013 0:26

mikä on vikana kun skootteri ottaa kierroksia mutta ei liiku eteenpäin juuri ollenkaan ja jos liikkuu niin tökkimällä?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 26.5.2013 2:30

Variaattorin ja/tai kytkimen puolella häikkää. Ota koppa auki ja tutki missä mättää.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
THElias
Liittynyt:
21.9.2011 20:20
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut THElias » 27.5.2013 16:33

Mitä kokemuksia jengillä on tuosta narakun nokka-akselista? onko siitä mitään hyötyä? ja varmasti sitä ollaan ennekin kysytty mutta en jaksa etsiä tuolta vastauksia. :D
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Retroilija » 27.5.2013 17:07

Just viime sivulla juteltiin että paska on.
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Retroilija » 30.5.2013 19:12

Kumpaas suuntaan toi vehje ny käy ku kaasua kääntäessä kone tuntuu hukkuvan muutamia sekuntteja kunnes alkaa ottaa kiekkoja ja kauan täyskaasulla ollessa tykkää röpähtää muutaman kiekan verran sillon tällön? Suutin nyt 78. PHBG 16, katti poistettu putkesta, Pipercross.
Jupesetä
Pyörä:
Alfa Romeo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.8.2010 23:41
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Jupesetä » 30.5.2013 23:37

Laihalla. Pieneltä kuulostaa tuo suutin, itellä oli lorton kanssa 85.
aveksi87
Liittynyt:
31.5.2013 13:24
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut aveksi87 » 31.5.2013 18:43

Miten fudeen saa sähkösen moottori öljynlämpö mittarin?
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Retroilija » 31.5.2013 20:21

Mää piruuttani koitin ajaa ryyppy päällä ja edelleeki se röpähteli välillä. Mahtaisko olla kuiteski sytkäs vikaa, mikä ois?
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Zoneri » 31.5.2013 21:14

aveksi87 kirjoitti:Miten fudeen saa sähkösen moottori öljynlämpö mittarin?

Tuota en tiiä mutta mittaritikku mittarin saa esim. Gy6 motorilta.
Paska mikä paska.
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut -Zone- » 31.5.2013 21:39

aveksi87 kirjoitti:Miten fudeen saa sähkösen moottori öljynlämpö mittarin?

Pistämällä mittarin ja anturin. Anturin voisi laittaa esim sen pultin tilalle joka on koneen vasemmalla sivulla alhaalla. Jos anturia ei löydy sopivalla kierteellä, niin sitten adapterilla anturi paikalleen.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Tojaa
Pyörä:
Ex. Baotian milansportti imuri -07, VARASTETTU : skyteam monkey -06, Ex kiinanimuri baotian -08, Ex imuri nimeltään Sanili -04, toinen ex Sanili imuri -04
Paikkakunta:
Pirkanmaalta jostakin.
Liittynyt:
7.5.2010 17:40
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut Tojaa » 3.6.2013 0:38

noniin tulipas taas ostettua itelle baotian milan sportti 12" nakeilla ja tällä pitäis pärjätä seuraavat pari kesää ainakin. (kiitokset sille kusipäälle joka pölli mankini.) nooh koska tällä pitäis pärjätä niin tekniikka puolta pitäis päivittää mukavaksi että kulkisi ja vääntäisi. eli tää kesä mennään 50cc ja talvella mikäli lompakko salliin niin lätkästään 80cc vakio kannella mitä vähän työstetään. mitäs palikkaa variaattori puolelle kannattaa laittaa näin alkuun? halvalla pitäisi päästä ja osien pitää olla sellasta et hyötyykin jotain.. skopa kulkee nyt huimat 65-70km/h. vauhti just ja just riittävä mutta kiihtyvyys täys paska. eli mitä vaihtelen et en kärsi nopeudesta paljoa?
Skyteam on ongelmajätettä.
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: 4T Kiinaskootterit, Baotian/Fude yms, huolto/viritys

ViestiKirjoittanut -Zone- » 3.6.2013 1:11

Tojaa kirjoitti:...mikäli lompakko salliin niin lätkästään 80cc vakio kannella mitä vähän työstetään. mitäs palikkaa variaattori puolelle kannattaa laittaa näin alkuun? ...

No ei sen luulisi rahasta olla kiinni. 72cc ja 82cc sarjat on viri ja varassa nelisen kymppiä ja mikään ei voita kuutioita. Ensisijaisesti siis kuutioita lisää kun niillä saat nimenomaan juurikin sitä kaipaamaasi kiihtyvyyttä eniten. Anna olla vaikka vakiovariaattori, kun ne virivariaattoritkin taitaa olla jopa kalliimpia mitä nuo sylinterisarjat. http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... g.php?c=35

Hyvä satsi on esim 72cc ja 90-95 pääsuutin riippuen nyt vähän yksilöstä. Halpa paketti ja nousee mäkiä jo ihan toiseen malliin kuin 50cc. 82cc on kyllä myös muutoin hyvä sarja, mutta pikkuvenaisella kannella on tyytyminen suht mataliin puristuksiin tai muutoin joutuu vetään sytkästä ennakot tosi alas nakutusten estämiseksi. 82cc kaipaa selkeesti muutoinkin isovenaista kantta. 72cc pelaa hyvin pikkuvenaisellakin.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista