Keskustelua kaasuttimista #3

Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 4.12.2010 18:58

Mitäs virejä sulla on?
Aerox/Nitro osia
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 4.12.2010 19:28

tero95 kirjoitti:nyt tarvis semmosta apua että mikä suutin ois sopiva dellorto phbn12 tällä hetkellä kiinni 72 suutin ja mopo ei kulje minnekkään jos ryyppy on poissa
Veikkaisin jotain 90 tienoilta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
kiiwi95
Liittynyt:
21.6.2010 17:29

ViestiKirjoittanut kiiwi95 » 7.12.2010 21:41

Shape kirjoitti:Niin, toivosin, että jatkossa jätettäs se edellinen viesti lainaamatta, ellei ole tarve korostaa jotain asiaa. Näin saamme keskustelusta selkeää ja nopeasti luettavaa. Ei muuta, kiitos.


okei
radon-
Pyörä:
110cc Monkey
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
23.7.2010 19:47

ViestiKirjoittanut radon- » 11.12.2010 12:21

Pitäisikö vaihtaa skootteriin isompi suutin, nyt 78. -10'c pakkasessa toimi vielä mainiosti, ekasta lähti skootteri käyntiin mutta ei enää ~16'c pakkases (piti polkea ihan ahkerasti, pysyi 5sec käynnissä ja sammui. tämä kymmenisen kertaa ja sitten rupesi toimimaan, ilmeisesti kun kone lämpeni hieman). vai vaikuttaako suutin tähän?

Ja mitä pitäisi tehdä kun kaasu pohjassa röpöttää muutaman sekunnin ja sitten alkaa kaasuttamaan hyvin? Kaasari on puhdas ja ilmaputsarikin pitäisi olla.
Poliisien varalta: Kansallinen lainsäädäntö
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 11.12.2010 16:44

Kuullostaisi vähän siltä että sinulla on liian iso pääsuutin, ja ilmaruuvi on vähän turhan laihalla. Suutin vaikuttaa käynnistymiseen pakkasilla, ja muulloinkin. Samoin vaikuttaa ilmaruuvi.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 12.12.2010 14:45

Saako vaakaminarellii imukaulaa mihi menis 18mm dellorto phbg kines, ku siin o iha erilaine kiinnitys ku tos phva:s.
http://image.nettix.fi/extra/partimg/96 ... ede172.jpg siis käsittääkseni tollane. Saattasin saada kaverilt halval. Entäs onko putsarinkiinnitys sama?
Ot: jos jollaki alle 36 kokost tk- suutint myyä phva:ha ni laittakaa savumerkkei :D
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 12.12.2010 16:26

ainaki scooter attackilta saa noit stagen bhbg imukauloja et käy sielt kattomas.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 12.12.2010 17:17

Ei oikee noi attacin postikulut iske, ku ei oo sielt muutakaa tilattavaa. Pitää katella jos easyl ois, ku sielt tulee talvel noin 100e tilaus tehtyy.
Tai sit vaa junttaan isomman pehvan, tai toho oikeen kokose tk- suuttimen, ku vaik käy jo alhaalt laihal, ni saa liikaa soppaa ja sammuu, käytyään yli 5sek tyhjäkäyntii.
sr50www
Liittynyt:
24.6.2009 0:22

ViestiKirjoittanut sr50www » 14.12.2010 17:43

voi olla et tää kuuluu osaks ilmanputsaritopikkii, mutta kysyn kummiski täällä.
Mistä johtuu, että mulla nyt talvella skootteri booaa kylmänä? Lämmitän konetta jonku 5 min ennen ku lähen liikkeelle, mutta kumminki booaa, mutta kun on päässy vauhtii ja kone lämpenee kunnol (tai ei nyt varmaa iha kunnol ku matkaa kouluu vaa n.3km) ni ei enää booaa ja toimii aika normaalisti.
Kone on ilmajäähy vaakaminarelli ja kiinni on x-pro, multivari, 17,5 kaasari, hiilariläpät ja piperi. Saako kone liian kylmää ilmaa piperistä ja ku on viel katteet pois ni ei oo niitäkää sii tuulensuojan. Suutin on 125 ja myöskin ryyppy päällä booaa. Konetta lämmittäessä putkesta tulee melko paljo öljyä lumelle. Tulppa ja tulpan hattukin ovat melko uudet. Säädöt varmaa kyl muutenki iha pieles mut voisko joku auttaa, et mite saisin ton booailun loppuu... On meinaa aika noloo lähtee lukion pihast koko ajan booaillen. Niin, ja oon huomannu, et sitä enemmä booaa, mitä kylmempi on. Eli sillä reilu 5min lämmittämisel ei booaa 5 astee pakkasel.
Koittakaa saada selvää, voi olla aika sekavaa tekstii ku kannettaval hankala kirjottaa :|

ja jos se jotai meinaa ni skootteri on siis aprilia sr www -97 ja kaasari phbn
_keijomies_
Pyörä:
ei enää mitään
Paikkakunta:
lahti
Liittynyt:
24.11.2008 21:01

ViestiKirjoittanut _keijomies_ » 14.12.2010 20:48

sr50www kirjoitti:voi olla et tää kuuluu osaks ilmanputsaritopikkii, mutta kysyn kummiski täällä.
Mistä johtuu, että mulla nyt talvella skootteri booaa kylmänä? Lämmitän konetta jonku 5 min ennen ku lähen liikkeelle, mutta kumminki booaa, mutta kun on päässy vauhtii ja kone lämpenee kunnol (tai ei nyt varmaa iha kunnol ku matkaa kouluu vaa n.3km) ni ei enää booaa ja toimii aika normaalisti.
Kone on ilmajäähy vaakaminarelli ja kiinni on x-pro, multivari, 17,5 kaasari, hiilariläpät ja piperi. Saako kone liian kylmää ilmaa piperistä ja ku on viel katteet pois ni ei oo niitäkää sii tuulensuojan. Suutin on 125 ja myöskin ryyppy päällä booaa. Konetta lämmittäessä putkesta tulee melko paljo öljyä lumelle. Tulppa ja tulpan hattukin ovat melko uudet. Säädöt varmaa kyl muutenki iha pieles mut voisko joku auttaa, et mite saisin ton booailun loppuu... On meinaa aika noloo lähtee lukion pihast koko ajan booaillen. Niin, ja oon huomannu, et sitä enemmä booaa, mitä kylmempi on. Eli sillä reilu 5min lämmittämisel ei booaa 5 astee pakkasel.
Koittakaa saada selvää, voi olla aika sekavaa tekstii ku kannettaval hankala kirjottaa :|

ja jos se jotai meinaa ni skootteri on siis aprilia sr www -97 ja kaasari phbn


yleensä talvel pitäis olla isompi suutin. laita 5-10 isompi ku nyt nii sit pitäis toimii.
Mbk Nitro 50cc 95,4 km/h gps.
Pellepepe
Liittynyt:
29.9.2010 19:01
Kaasarin vaihto isompaan

ViestiKirjoittanut Pellepepe » 15.12.2010 17:54

Ajattelin vaihtaa Super Feveriin alkuperäisen tilalle Dellorto PHVA 17.5 US kaasarin. Käykö entinen kaasuvaijeri tuohon suoraan ja käykö tuon kaasarimallin kiinnityslaippa alkuperäiseen imukaulaan? Ainakin tätä kaasaria myydään esim. moneen 2T Kymcoon sopivana.
pe-ko
Liittynyt:
19.10.2010 17:12

ViestiKirjoittanut pe-ko » 16.12.2010 20:52

Aprilia sr 50 r.Kuinka paljon ilmaruuvin pitäis olla auki.Onko paljon eroo et jos on -0 tai -15.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 16.12.2010 22:41

Näillä keleillä ½-1 kierrosta auki.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Nassek
Pyörä:
Pappatunturi -69
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
29.4.2009 21:11

ViestiKirjoittanut Nassek » 17.12.2010 15:44

Kuinkas paljon ilmaruuvin pitäs olla muuten auki normaalisti kesäsin ym? kun oon menny säätää aeroxin ruuvia iha arval ja tyhjäkäynti on huono.. Perhana ku aeroxis nii hankalas paikas se ilmaruuvi :x
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17

ViestiKirjoittanut temeee. » 19.12.2010 15:26

Ite oon ainaki säätäny sen sillee miten se toimii parhaiten, kokeilemalla se selviää. :) Ja sitte säädät tyhjäkäyntiä silleen että se pysyy käynnissä. Muista lämmittää kone ennen säätöjen tekemistä. ;)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista