Tarvitset ainakin kireämmät kytkinjouset, mutta se ei auta röpötykseen.
Suuttimen koko koostuu monesta tekijästä. Ihan kokemuksesta, mitä tehokkaampi kone (suurempi litrateho), sitä suurempi suutin yleensä tarvitaan. Toisaalta kun nostat kuutiotilavuutta, litratehot voivat jopa laskea, koska et vaihtanut pakoputkea 70cc:lle optimaalisesti sopivaksi.
Suurempi sylinteritilavuus samankokoisella kaasuttimella aiheuttaa nopeamman virtauksen kaasuttimessa, joka johtaa pienempään paineeseen kaasuttimen kurkun kohdalla
Bernoullin lain mukaisesti. Sen vuoksi pääsuuttimen läpi virtaa enemmän polttoainetta, joten suuttimen koon suurentaminen ei ole välttämättä tarpeellista sylinteritilavuutta suurennettaessa.
Eli mikäli litrateho laski sylinterin vaihdon myötä, optimaalinen kaasuttimen säätö on mahdollista saavuttaa pienemmällä suuttimella. Muista kuitenkin että jokainen kone on yksilö.