Shape
Moderaattori
Ehei, ei tässä nyt sentään niin huonosti ole suunniteltu. =)
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Dementikko
Hyvä homma, niin mä vähän kattelinkin tuolta kuvia niin paremmin on suunniteltu kun Aeroxissa tuo. =)
MacLumme
Eloksoinnin poisto alumiinista, miten onnistuu liuottaen ei hioen??
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Ainaki täältä ku oon lukenu ni putkireiskal pitäs lähteä. Pitäs itekki joku pv kokeilla tota, kyl pitäs toimia.
MacLumme
Eihä ny raakana sentää? Toinen nettilähde sanoo 1/10 olevan ekan kokeilusuhteen veden kanssa, muuten syöpyy koko hoito
Maley
Ite joskus viimevuonna poistin yhestä koropalasta sinisen elaksoinnin ja ihan raakana minä sitä käytin. Tosin tuli jätettyä se yön ajaksi ni oli syöpyny semmosia pieniä pisteitä, en myöskään suosittele hengittämään kyseistä ainetta
MacLumme
Noni, homma hoidettu, 5 min vei koko hoito, eikä ruvennu pulppuaa vasta ku loppuvaiheessa. Nyt on kirkas adapteri, laitoin raakana Mr. Musclea alumiiniastiaan ja adapteri sinne ja valmista tuli. Mutta huomasin ennen asennusta toisen ongelman: laitettahan ei saa ohjauslukkoon.. Miten te olette väsänneet rattilukon takas adapterin laiton jälkeen? (Lukitustappi jää juuri ja juuri adapterin alapuolelle minulla)
Tuume
- Pyörä:
- Piaggio
Mitä pohjatöitä minun täytyy tehdä maalatessani variaattorinkoppaa? Täytyykö vilkuille ja takavalolle tehdä pohjatöitä tummentaessa niitä tummennusspraylla?
_T3_
- Pyörä:
- kolaroitu Mbk Ovetto -99 ¤Red Fighter¤ ja EX Kymco agility 50
ehdotuksii agille väriks? aatellu spraylla maalata tämmöset täl hetkel mieles:
,
vinkkiä voi laittaa kans muuhun tuunaukseen mut perän muokkaus on harkinnassa jo
Kattokaa galleria ja kommentoikaa
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Alempi vaihtoehto.
Krossitanko ja makustajan penkki kokonaan pois ja sen tilalle kuitua päälle, vilkut mäkeen, faitteri loksu, väriksi joku metallihohtopunainen ja matta-/metallihohtoharmaa yhdistelmä, pahis luomet tai etuvalon reikään verkkoa + joku motonetin tms. sumuvalo verkon taakse valoksi. (tai teet itse). Nii johan muuttuu Kymco hienommaksi!
pikku_bomber
- Pyörä:
- skyteam monkey -05
sanokaas kommenttia miltä näyttäis ja mitä viel vois tehdä ???
http://www.motot.net/galleria/kuva87641/
Sudee
- Pyörä:
- -tön
No et ainakaan mene pilaamaan tuota maalamalla pinkiksi. Laitat verkkoa reikiin ja menoksi.
Bada
- Pyörä:
- Sf, Derbi DRD Limited Edition
Kannattaako crossitangollisella skopalla talvella huristella että meneekö sinne etukatteisiin lunta siel adapterin vierestä ja miten sigma tykkää ?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Eihän siinä mitään ole, ajelee vaan välillä pyyhkii lumia pois. Kyllähän Sigma kestää, pitää vaan varmistaa ettei magneettiin mene lunta tms. sitten.
haraa
mulla tykkäs kyllä sigman näyttö jäätyy pakkasilla ja muutenki toimi vähä hitaanlaisesti
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista