Megiksennautiskelija kirjoitti:tietäiskö kukaa viel et mitä rajoittimia Df50qt-6 "sanremo fudesta" löytyy?
pitäs saaha ees pikkase lisää tehoa jotenkin ilman vaihtamatta pyttyä.
= Mahdotonta.
Rajoittimista ; Vanhemmissa malleissa oli kaasarin luistikammion kannen sisäpuolella rajoitintappi estämässä luistin nousua ylös asti. Joissain malleissa on ollut rajoitinlevy (käsittääkseni näitäkään ei ole ollut enää pitkään aikaan). Se on 3 pultilla kiinni rullakupin takana. Rajoitin prikkoja tai rajoitinholkkeja näissä on harvemmin ollut. Rajoitettuja cdi bokseja taitaa olla eniten ja takavariaattorin nopeusanturit on kanssa suht yleisiä. Niissä on anturi variaattorin kopan sisäpuolella ja johto lähtee cdi-boksille. Ruiskukoneisten rajoittimien ohittaminen on hankalaa. Isoin osa on valmistettu ilman mitään rajoittimia sillä eipä nämä niitä edes tarvitse. Teho on onnettoman vähäinen jo alkujaankin ja mäennousukyky vakiopytyllä on aivan surkeaa.
Omasta mielestä 72cc pytty on järkevin laittaa. 82cc vääntää ja kulkee mutta kampiakselin laakeroinnit ei tahdo kestää enää sitä ja osassa 82cc sarjoissa on ihan hullut puristukset ja kone detoo 98 bensallakin lyhyessä ajassa paskaks jos laittaa kiinni suoraan paketista, eli niiden kanssa joutuu mkittailee palotiloja, sovittaan puristussuhdetta sopivaksi yms ja muutenkin tietää mitä tekee.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein