sahpe
Minkälaisesta muovista kannattais alkaa underia hahmottelemaan?
Palezu
Aiöö, siis tekemään ite vai? Kun nyt tämmöinen kysymys tuli niin laitanpa huvikseni tähän rakennusvaihe kuvan omasta underi projektista, itse tein siis lasikuidusta:
Tein muotin siten että surrilangasta ensin sellasen "ritilä" underin siihen ja päällystin mielettömillä pakkausteippikerroksilla jolloin mopo näytti siltä että siinä oli underi joka oli tehty pakkausteipistä. Sitten kuidutin siihen päälle. Meinas kyllä vähän kusta tuo kuidutus...muistakaa mitata tarkasti kovetteen määrä. Mutta kyllä se lopulta tarpeeksi kuivui kun odotteli. Kuitua meni 1 neliö ja jäi ylikin, hartsia riitti litran purkki hyvin. Räpellys ei kyllä ole vieläkään valmis kun rahat loppuivat. Kittiä on mennyt 0,5kg purkki ja pitää ostaa toinen lisää. Tuo käyttämäni muottimenetelmä toimi ihan hyvin mutta rautalankojen väliin jäi sellaisia pieniä "laaksoja" joita pitää täytellä kitillä. Toinen vaihtoehto muotin tekoon olisi voinut olla että kasaa takakatteet, suojaa ne pirun hyvin ja tursottaa sisään uretaanit ja sitten muotoilee, jolloin saisi tehtyä tasaisen muotin. Saas nähdä mitä tuosta vielä tulee kun saan valmiiksi.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
sahpe
Onko mitään järkeä ostaa tälläistä:
http://www.nettivaraosa.com/tuning-osat/1217559 ? Niin halvalla saisi että himottaisi ostaa, mutta mihin sopisi?
Shape
Moderaattori
Onhan se järkevää ostos, jos tarvitset tuommosta. Käytännössä voit minkä tahansa osan peittää tuolla, esimerkiksi vaikkapa katteet.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
MacLumme
http://img515.imageshack.us/img515/1850/kst3jo8.jpgVoisko joku kertoa että mitä virkaa on tuolla oranssilla kierrepiuhalla kuvassa? Lähtee ohjaustangosta ja tulee keskikonsolin kanteen kiinni toisessa kuvassa. Monta vuotta ettiny niitä kun ei oo tajunnu mihkä tarkotukseen tommonen on. Tuning?
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Tappokatkaisin
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
MacLumme kirjoitti:http://img515.imageshack.us/img515/1850/kst3jo8.jpg
Voisko joku kertoa että mitä virkaa on tuolla oranssilla kierrepiuhalla kuvassa? Lähtee ohjaustangosta ja tulee keskikonsolin kanteen kiinni toisessa kuvassa. Monta vuotta ettiny niitä kun ei oo tajunnu mihkä tarkotukseen tommonen on. Tuning?
Mulla ois tommonen punanen myynnissä jos kiinnostaa.
Rieskapoika
Oisko tuning ehotuksia Baotian Smart Rideen? Ajattelin kuiduttaa underin ja jonkun valomaskin, ja crossistongan myös ajattelin laittaa =) Minkä väriseks vois maalata ? Kiitos jo etukäteen =)
rasssee
Tuota voisko joku jeesata tehareissa jonku verra:DDDDDD Tuota mulla ois roxi mulla on 5.0gr rullat, valkoset jouset varioottrissa (kytkin ja vp) jotai kaasari säätöä jne niin sopisko minkälaine tehari ja jos ostan ton gianellin extra chromen joka "sopii" roxii nii tarviiko siihe jokku kiinikkeet vai miten ton saa roxii, ku toi ei näytä menevän suoraan. Ja sitte ku mulla ois semmone leovincen zx kolmessa palasessa nii jos hitsaan sen kasaan nii mitä kannattaa suositella että saan saan sen sovitettua roxii?:D
Nahkela
- Pyörä:
- Aerox -11
Juu mulla Aeroxii alla, ja budjetti kasvo räjähdysmäisesti nyt joulun jälkeen niin heitelkääs jotain tuunausidiksiä? Ledivilkut taakse jo tilauksessa
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Oisit ostanu samalla kokonaan uuen takalampun, led version jossa on vilkut samassa.
Lantti
- Pyörä:
- Liukuri ja thunturi
Nahkela kirjoitti:Juu mulla Aeroxii alla, ja budjetti kasvo räjähdysmäisesti nyt joulun jälkeen niin heitelkääs jotain tuunausidiksiä? Ledivilkut taakse jo tilauksessa
Tämä on kyllä prkls kauhia tauti kun on kova hinku päästä rahoistansa... Mutta jos nyt aiheeseen kirjotettais, krossi stonga on iha jees.
Epäonnistumisen riski on suuri, kun taidoton yrittää opettaa halutonta tekemään tarpeetonta.
75cc - 22mm - Gianelli - 14/28 - 84km/h - Ja kirjaimellisesti huutaa pitempiä välejä
ilumasamuli
- Pyörä:
- Orion RX50 , Keeway RY6 , YAMAHA DT 50R
voisko joku laittaa linkkiä mulle mun keeway ry6 skootteriin underista ku haluaisin laittaa siihen underin ja ehkä siihen sit vielä uus takavalo jos pitää ? olen kattonu kaikilta sivuilta mutta mistä sen tietää passaako ne .... ilman kuidutusta kiitos vaikka seki onnistuu
Mopojonne2007-2012
Kertokaas väriehdotuksenne
http://www.motot.net/galleria/kuva110700/ <- tuollaiselle kaunottarelle
Miten olis neonvihreet vanteet ja mattamustat katteet ?
Viimeksi muokannut Mopojonne2007-2012 päivämäärä 8.1.2012 21:19, muokattu yhteensä 1 kerran
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT
TÄÄLLÄ
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
Kainokainenhan tuo on
Kiiltävän mustan katteet ja neonvihreet vanteet niin sitten on hieno.
Paska mikä paska.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista