radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Joo ei muutu, ellei se pääse jostain syystä hyppäämään (eli kiristin pettäisi jostain syystä), en kyllä usko. Mutta kunhan asentaessa olet laittanut sen oikein niin sitä lähinnä hain, ei ole kovin epätavallista että on sen hampaan tai pari pielessä ja siitä aiheutuu jotain ongelmia, itsekin huomasin oman virheeni vasta kun seuraavan kerran konetta purin, toimi kyllä hyvin virheelliselläkin ajotuksella mut tarvitsi tolkuttoman ison suuttimen ja ryysti bensaa sen takia kohtuullisen runsaasti
Retroilija: Et voi verrata dellorton suuttimia vakiokaasariin, mullahan on dellortossa 75 kokoinen pääsuutin ja toimii hyvin
karhunkieliputsarin kanssa, kun taas vakiokaasarissa samanmoisella putsarilla sai olla 94, jopa 96 syksyn kylmillä keleillä kunnes heivasin sen paskan pois ja laitoin lorton takasin.
Ja ei isommalle pytylle tarvitse välttämättä vaihtaa isompaa suutinta (mulla piti laittaa pienempi), vaan säätäkää sen mukaan miten se vehje toimii ajon aikana.
Joonasd9
- Liittynyt:
- 20.9.2011 18:49
Nyt kun tuonne viri ja varaankin on saatu noita virinokkia nii onko tosta mihkään?
http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=164Mitä eroa A9 nokkaan? vai onko ihan samaa luokkaa
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Vääntönokka. Nosto vakio mutta pidemmät ajoitukset. Itsellä on tuo. Niitä oli siellä myynnissä jo aiemminkin ja sen vuoksi siinä näkyy se vanhakin hinta. 72cc ja pikkuvenaisella kannella alhaalla ja keskialueella vääntää hiukan paremmin. Nostosta johtuen huiput samat.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Joonasd9
- Liittynyt:
- 20.9.2011 18:49
Ookkei eli jos huippuja haluaa vähänkin niin noi A-sarjan nokat on parempi vaihtoehto?
Tetson
- Pyörä:
- Zonerii
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 2.5.2011 16:05
Onkos porukalla kokemusta/tietoa tästä kiinanpelistä? Ja milläs kone tyypillä tämä on?
http://www.nettimoto.com/agm/city/1210764EDIT:muokattu suora linkki
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Perus GY6 tossa kuvien perusteella näkyy olevan eli sama kun näissä muissakin kiinalaisissa nelitahtiskoottereissa.
Fresh
- Pyörä:
- 72cc 139QMB
- Liittynyt:
- 20.5.2011 21:58
Mites on kun yli 72cc sylinterien ulkomitat on isompi, niin miten koneen muovit enään mahtuvat kiinni?
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Fresh kirjoitti:ulkomitat on isompi
Kuinka niin mukamas ?
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Fresh
- Pyörä:
- 72cc 139QMB
- Liittynyt:
- 20.5.2011 21:58
Jaaaa itse ainakin olen saanut sellaisen kuvan jostain.
Kännykässä onkin yksi kuva, jossa vierekkäin 72cc ja 80cc pytty, mutta kuva taitaakin vähän vääristää, koska 80cc on kallellaan eri kyljelle, eli ei taidakkaan olla näin?
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Juu ei ole, kaikki pytyt on ulkoiselta kooltaan samoja, pelkästään sylinterin halkasija on eri.
Fresh
- Pyörä:
- 72cc 139QMB
- Liittynyt:
- 20.5.2011 21:58
Uusi skoba alla ja ei mennyt suurimpaankaan alamäkeen edes ihan 65 kmh, loppuukohan perävälitykset kesken vai mikä on? Aiemmin olen omistanut kaksi identtistä vehjettä, ja molemmat rullasivat sen 80 kmh tohon samaan mäkeen. Mutta taitaa olla ihan sattumaa, että mitkä välitykset ne siellä kiinassa iskee kiinni? Tai sitten hihna voisi olla vähän kulunut tai kapeampi, mutta sitä vähän epäilen kun mittarissakin vasta 3000 km.
Pitää varmaan pyöritellä vähän rengasta ja katella paljon se kytkin pyörii, mikä näissä on se yleisin välitys ja mikähän sen pitäisi olla että vetäisi sinne 80kmh asti? Renkaat ovat 12".
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Tai sit siellä on varin prikka edelleen kiinni ??
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Muutamissa harvoissa yksilöistä on löytynyt prikkakin. Sitten on löytynyt rajoitettuja etuvariaattoreita muutamista yksilöistä (rajoitinlevy on pultattu rullakupin pohjaan) Joissain (kuten omassa) ei ole mitään rajoittimia, joissain löytyy kierrosrajoitin cdi:stä. Joistain löytyy nopeusrajoitin (anturi takavariaattorille variaattorinkopassa) ja joistain yksilöistä on löytynyt sekä rajoitettu cdi että variaattorin nopeusrajoitin. Tietääkseni mistään ei ole löytynyt rajoitinlevyä/prikkaa ja jossa olisi ollut vielä cdi ja nopeusrajoittimetkin, mutta se ei silti tarkoita etteikö sellaisiakin voisi olla.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Fresh
- Pyörä:
- 72cc 139QMB
- Liittynyt:
- 20.5.2011 21:58
Eikös se cdi:n rajoitin ole juuri se josta menee se johto sinne variaattoriin kytkinkelloon? Kaikissa aikaisemmissa se on ollut ja rajoittamattomalla boksilla lähtenyt kulkemaan. Sama boksi toimii kyllä tässäkin ja ajaa saman asian kuin rajoittimen johdon irroitus.
No, vaihdan nyt aluksi kuitenkin 72cc pytyn kiinni ja laitan säätöihin ja kattelen sitten miten kulkee, ja katon sen perävälityksen jos ei vieläkään kulje yli 60kmh.
Huomasin muuten, että tässä uudessa skobassa variaattoriin menee vain kuusi johtoa, vaikka tilaa olisi vielä yhdelle. :o
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista