Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

Mr. Jog
Pyörä:
Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
Liittynyt:
27.5.2012 14:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Mr. Jog » 9.8.2012 12:19

Juu nimen omaan lakkaa. Tuntuu löytyvän ihmeen huonosti. Pysyykö 600 c lakka alkukäyrässä jos hyvät pohjatyöt ja monta kerrosta?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 9.8.2012 14:06

Voi olla, että palaa pois tai sitten ei. Jos palaa niin vetäse lämpökäärettä käyrään, muualla pitäs lakan pysyä.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
#Nitro#
Liittynyt:
2.5.2012 18:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut #Nitro# » 9.8.2012 20:24

Mikä nistä ottaa parhaan piikin vakiopannulla ja kaasarilla:

Gianelli CR extra
Gianelli Revense
Stage6 pro replica
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Juunish » 9.8.2012 21:27

Jospa kertosit, että mikä "pannu" ja minkä kokonen kaasari.... :roll:
Todennäkösesti S6 on paras.
Midrace Aerox projekti
#Nitro#
Liittynyt:
2.5.2012 18:08
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut #Nitro# » 9.8.2012 21:36

no eikös tuossa lue vakiopannu ja vakio on kaasariki oliko se nyt 12 vai 14mm nitrossa

EDIT: ja pannulla tarkotin sylinteriä jos et sen vertaa tajunnut
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 9.8.2012 22:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistiä viestiä voi muokata, eikä tarvitse laittaa tulpapostausta.
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 9.8.2012 21:49

Variaattori ja kytkin oikein säädettynä skootteri on koko ajan "piikillä". Paras on Replica.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Juunish » 10.8.2012 0:02

Siis voi vittu tottakai tiedän että pannu = sylinteri

Nimeäs en jaksanu lukea, joten mistähän mä olisin voinu tietää mikä vitun skootteri sulla on.

Nyt vähän tasoa, jos ei omaa riittävää luetun tekstin ymmärtämiskykyä on turha vetää hernettä nenään ja kitistä muille.
Vauhtiviivatarra
Midrace Aerox projekti
vili5
Pyörä:
Aprilia sx 50
Liittynyt:
19.12.2011 21:50
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut vili5 » 10.8.2012 23:43

Onko Stage6 Pro Replicassa kuria ja jos on niin onko helppo poistaa?
Mr. Jog
Pyörä:
Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
Liittynyt:
27.5.2012 14:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Mr. Jog » 10.8.2012 23:49

No omassani oli ainakin. Se on alkukäyrässä kiinni parilla hitauspisteellä. Joillakin on lähtenyt helposti ruuvimeisselillä vemputtamalla, mutta suositten dremeliä tai jotain muuta millä hioa hitsauspisteet pois.
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 10.8.2012 23:49

On ja on vittumainen poistaa.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mr. Jog
Pyörä:
Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
Liittynyt:
27.5.2012 14:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Mr. Jog » 10.8.2012 23:51

Mikä siinä oli sinulla niin hankalaa?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 10.8.2012 23:53

Se on hitsattu silleen vittumaisesti, että ei oikeen saa saumaa kokonaan pois dremelillä. Mutta saa sen pois, kun vähän aikaa raiskaa taltalla/tuurnalla vasaran kassa ja dremeliä vinguttaa. Eise mitenkään ylitsepääsemätön homma ole :D
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Mr. Jog
Pyörä:
Yamaha jog r 2008 70 cc lower sport
Liittynyt:
27.5.2012 14:54
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Mr. Jog » 10.8.2012 23:56

Luultavasti aika eilaisia hitsauksia noissa kureissa kun mulla ei ollut mitään vaikeuksia :D. Tosin ihan ruuvimeisselillä ei lähtenyt kun sitäkin koitin. Nuo tehoputkien kurit on kyllä periaatteessa "tarkoitettu poistettaviksi", joten kyllä niitten pitäisikin kohtuu helposti lähteä.
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 11.8.2012 1:29

Pysty-Minarellin Pro Replicassa ei ollut edes kuria ja silti E-hyväksytty + "todistuspaperi" tieliikenteeseen hyväksymisestä. :eek:
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

ViestiKirjoittanut Rajis- » 11.8.2012 12:25

:D ei kai siin mitää.. Toi putki mistä puhuin oli siis speedfightiin.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista