radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Käsittääkseni sen pitäisi toimia kun sen kytkee impulssikäämin johdon (eli magneetolta CDI-boksille menevä sinivalkoinen johto) ja maan (rungon/akun miinuksen) väliin. En mene takuuseen, mutta näin kytkemällä me saatiin kaverin MBK boosteriin rajoitin toimimaan, periaatteessa pitäisi toimia näissäkin.
jeredd
- Pyörä:
- Suzuki street magic , 3kpl fude, Honda crf 250
- Paikkakunta:
- Muhos
- Liittynyt:
- 16.11.2009 22:23
Kertokaapa mikä on voinut kärähtää tai mennä rikki, kun ohitin virtalukon väliaikaisesti avaimien hukkumisen takia. Eli sain napilla virrat päälle ja kaikki toimi normaalisti mutta kipinää ei antanut. Nyt hommasi uuden virtalukon, muttei vieläkään anna kipinää. Kokeilin kaverilta toimivaa cditä, ei vaikuttanut ongelmaan. Muutaman minuutin starttauksen aikana saattaa iskeä todella pienen kipinän, hyvä että huomaa edes. Voiko puola mennä tommosesta paskaksi? Ja muuten ennen virtalukon ohitusta toimi normaalisti.
Ratsuna toimii kymco agility.
Myydään osaa tallinnurkasta pölyttymästä!
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Kokeile ottaa virtalukkoon menevä mustavalkoinen johto irti ja kokeile antaako sitten kipinän, ja tarkista maadoitukset (lähinnä se magneetonkopan luona oleva maadoitusjohto on ongelmallinen).
Ja eipä näihin osat kyllä maksa juuri mitään vaikka meniskin paskaksi, tilaa muutamat vaikka koristeeksi
http://www.ebay.com/itm/230870344469
TeamRacing
- Pyörä:
- Yamaha aerox -04
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 11.3.2013 19:18
pystyykö tommosta cgc rajoitinta asentamaa vaikkapa 6tonnin kierroksille että kulkis rajoitin päällä 55-58.. Muuten saa kulkeakkin nii lujaa ku kymcon moottori jaksaa vaa vetää 82cc sylinterillä + muilla hilppeillä
Tojaa
- Pyörä:
- Ex. Baotian milansportti imuri -07, VARASTETTU : skyteam monkey -06, Ex kiinanimuri baotian -08, Ex imuri nimeltään Sanili -04, toinen ex Sanili imuri -04
- Paikkakunta:
- Pirkanmaalta jostakin.
- Liittynyt:
- 7.5.2010 17:40
mitäs näitten baotioiden vakio pakoputken änkkä pitää sisällään? aattelin vaivaudunko avaamaan änkkää vai otanko pelkästään loppupillin pois ja avartaa jonkun verran ulos tuloa..
Skyteam on ongelmajätettä.
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Äänet vaan kasvaa avarruksesta, teho ei. Vakioputki (
vaikka ohut loppupilli onkin) riittää vielä 90cc pytyllekin. Pönttö on tyypillinen kammiovaimennin.
http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... ttauki.jpgKattikin on niin harva, ettei varmasti vastusta virtausta.
Katti:
http://i151.photobucket.com/albums/s140 ... G_1599.jpg
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Jupesetä
- Pyörä:
- Alfa Romeo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 5.8.2010 23:41
Loppupillin avartaminen tuo lisäpotkua. Itellä mokomaa pilliä oli yhessä imurissa hakattu aavistuksen kasaan niin oli ihan tuhnu mopo kunnes vetäsin kunnon röörin tilalle. Sitten rupes löytymään sitä vääntöö.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
FlatLander
- Pyörä:
- Kymco Agility 90cc 2007
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 26.5.2008 21:50
Mä oon pikkuisen erimieltä tuon vakioputken käytöstä 90cc sylinterin kanssa. Itte huomasin että skode liikkui paljon tukkoisemmin vakio putkella, kun taas leo vince:n putkella liikkui paremmin.
Mutta mielipide on kuin perseenreikä, kaikilla on semmoinen..
-DILLIGAF-
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Kieltämättä sekin on totta, että näissä on erilaisia pakoputkiakin ja esim käytetty nokkakin vaikuttaa siihen, minkä verran sieltä venttiilin ja seetin välistä sitä pakokaasua ylipäätään kerkii mäntä työntämään ulos.
Vakionostolla isovenakansissakaan kun se virtausala siellä venan ja seetin välissä ei järin suuri ole edes maksiminostossa. Ja isoventtiilikansi on sekin vähän harhaanjohtava kun niitä isovenakansiakin on kahdella venttiilikoolla. Toisessa mallissa on 21/19mm venat ja toisessa isommat 23/20mm.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 23.7.2010 19:47
Jos kellään on tarvetta kiinanskootterin (12" ja 788 koneella) osille niin kyselkää. Tästä vehkeestä myytävänä kaikki mitä irti lähtee, kun poliisisetä vei rekisterikilven mennessään
Kokonaisena täysin toimiva ja ajokuntoinen vehje eikä mitään vikaa. Kampiakselin variaattorinpuoleisessa päässä hieman klappia ylös-alas suunnassa mutta eipä ole ajoa haitannut eikä melua pidä. Vaikka varaosakoneeksi, timmi 72cc yläkerta josta läppäsin pari tonnia sitten venttiilitkin, plus Dellorton 16mm kaasari joka menee suoraan vakioimukaulaan.
dabisshh
- Pyörä:
- Bultaco Lobito
- Paikkakunta:
- Kymenlaakso, Kotka
- Liittynyt:
- 24.8.2011 20:08
no nyt on viri palikkaa kiinni eli 63cc setin sain kiinni:) toimi hyvin kunnes staattorin käämit hajosvat. nyt uusi staattori mutta röpeltää ja mustaa savua puskee pikkuisen putkesta:/ olisikos kellään apuja tähä... tossa otin justiin sen luistin pois niin käy paremmin mutta rupes booamaa ilman luistia:D joten oisko ollu vaan se luisti rikki ja kaipaa nyt isompaa suutinta vai mikä mättää'? venttiilitkin säädin siinä samalla vikaa kattoessani... uusi staattori ei uskoakseni voi tuoda tämmösiä?
Joonasd9
- Liittynyt:
- 20.9.2011 18:49
Voisko joku kertoa noista nokista hieman enemmän? Ebaystä saisi A9 nokkaa näihin samaan hintaan kun tuolta virijavarasta tota racing nokkaa. Kumpi on kannattavampi? Eli siis miten nämä eroavat toisistaan sekä normi nokasta?
Jusuquu
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125 -10
- Liittynyt:
- 16.7.2011 20:03
Kyseessä siis solifer 50r. Ei käynnisty millään, saa bensaa ja kipinän. Mistä lähteä vikaa etsimään? Startti kyllä pyörii kun napista painaa mutta ei muuta.
E. Tulppaa on vaihettu ja kiksistä ei ole koskaan lähtenyt käyntiin. Imukaulassa hiukan halkeamia, mutta kyllähän se käyntiin pitäisi silti edes lähteä
NappulaRengas
- Paikkakunta:
- Vammala
- Liittynyt:
- 5.8.2004 10:53
Mikä mahtaa olla Baotian Rocky Titanissa vikana kun ei kulje kun sen vajaa 40km/h tasasella.
Ja aluks teki sitä että kun kiihdytti niin jakso mennä sitä 40km/h n.5sekkaa ja sit hyytyy siten että vaihti 25-30km/h.Kun pysähty ja lähti liikkeel uudestaan ni ottaa sen 40km/h taas hetkeks ja si hyytyy taas.Neulaa pistin pykälän laihemmalle ni toimi hiukan paremmin.
Suutin on vakio 79. Mitään kuristuksia ei näkyny ilmanputsarissa eikä pakoputkessa kun tarkistin. Putkessa alkukäyrän ja pöntön laipan kohdalla oli ohkasempi kohta ni vinguttelin sitä isommaks ja sen hukkaputki helvetin tukin vääntämällä pultin pätkän siihen reikään,tosin sillain että ei ylety pakoputken puolelle.
Meni melkein vielä huonompi kulkuseks ton pakari modailun jälkee.
Olis se ny kiva että kulkis edes sen 50km/h....
Ja CDI boksissa ei näkyny mitää "johto lenkkiä" ni onko siinä joku rajotin kuitenkin?
Voisko sähköryyppy vittuilla? Miten sen vois testata?
*Suzuki PV 80cc vm87*
Vla:n poliisi sanoi:Ihan iloisesti tämä tuntuu kiertävän.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista