Kuristuskyselyt #2

GroNtti^
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
24.9.2003 14:26

ViestiKirjoittanut GroNtti^ » 11.8.2005 14:23

Mitenkäs Aprilia SR 50 factory:n kurit? tai prikka lähinnä? Onko siellä sellanen ja missä?
Kalja89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.6.2005 23:15

ViestiKirjoittanut Kalja89 » 11.8.2005 14:39

GroNtti^ kirjoitti:Mitenkäs Aprilia SR 50 factory:n kurit?

Prikka varissa.
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 11.8.2005 15:51

mbk booster 03:sen kurit, prikka ja hukkis on jo löydetty/eliminoitu, onko pytyssä / imukaula yhdistelmässä mitään merkittäviä kureja, talvella ois tarkotus purkaa mopo osiin ja samalla vähän viilata zylinderkittiä ;)
Karvan0ppa
Pyörä:
GG SM300
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.4.2004 17:08

ViestiKirjoittanut Karvan0ppa » 11.8.2005 16:01

sasu` kirjoitti:mbk booster 03:sen kurit, prikka ja hukkis on jo löydetty/eliminoitu, onko pytyssä / imukaula yhdistelmässä mitään merkittäviä kureja, talvella ois tarkotus purkaa mopo osiin ja samalla vähän viilata zylinderkittiä ;)

ei ole enää muuta ku se pienenpieni pyttykuri ja naurettavan kokonen vakiokaasari jonka voi jo laskea kuristukseksi
Mep
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.5.2004 21:09

ViestiKirjoittanut Mep » 11.8.2005 22:22

Mitäs kureja löytyy SYM 50cc skootterista? Hukkaputken olen ainakin jo löytänyt, mutta entäs variaattori? EMC myy tätä SYMiä.
Beissi
Liittynyt:
26.6.2004 23:37

ViestiKirjoittanut Beissi » 11.8.2005 22:45

Mep kirjoitti:Mitäs kureja löytyy SYM 50cc skootterista? Hukkaputken olen ainakin jo löytänyt, mutta entäs variaattori? EMC myy tätä SYMiä.
muovinen rikka ainaki :D
Tikkiz
Paikkakunta:
Perskaupunki City
Liittynyt:
19.7.2005 15:07

ViestiKirjoittanut Tikkiz » 15.8.2005 18:00

Katos kun muistin tännekin taas ilmestyä.

Juu-u, nyt kun koulu alkaa taas niin saan varmaan joltain kaverilta lainattua pulttipyssykän tai muun vempleen variaattorin prikan poistoon. Kannattaako tehdä mitään muuta? (vakio Rally AC, mitähän pari naarmua)
Tarkoitus ei siis ole tehdä skopesta mitään 110kmh menijää, tuollaista 55-60kmh riittää meikälle. Eivät poliisit ala valittamaan eikä silti jää muiden jalkoihin.
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15

ViestiKirjoittanut sasu` » 15.8.2005 18:04

Tikkiz kirjoitti:Katos kun muistin tännekin taas ilmestyä.

Juu-u, nyt kun koulu alkaa taas niin saan varmaan joltain kaverilta lainattua pulttipyssykän tai muun vempleen variaattorin prikan poistoon. Kannattaako tehdä mitään muuta? (vakio Rally AC, mitähän pari naarmua)
Tarkoitus ei siis ole tehdä skopesta mitään 110kmh menijää, tuollaista 55-60kmh riittää meikälle. Eivät poliisit ala valittamaan eikä silti jää muiden jalkoihin.

juu, prikka pois, ja sitten jos ei kulje vieläkään, niin pakoputkesta kuristukset pois (en ole varma onko kyseisessä mopossa)...

niin, tänään huomasin ensimmäistä kertaa kuinka paljon se boosterin "holvikaari" siellä pakoaukossa kuristaa :D se vie joku 30-40% siitä sen korkeudesta, ja silti toi vessa menee prikka poistettuna ja hukkis tukittuna sen ~70km/h, kun esim. cpi:hin pitää jo ostaa uutta putkea :D
viipeli
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
22.5.2005 12:18

ViestiKirjoittanut viipeli » 16.8.2005 0:13

Eli ne jotak omistaa -05 typhoonin niin tuo kuvallinen prikan poisto ei ainakaan minulla mennyt lähellekkään kuvien mukaan...minulla oli vain yksi "iso" prikka variaattorin hihnan alla...kokeilin ottaa sen pois ja oikea taisi olla koska nyt mopo kulkee sen 60-65!
Typhoon ROCK!
Mauriitsio
Paikkakunta:
pohjois-karjala
Liittynyt:
4.4.2003 13:53

ViestiKirjoittanut Mauriitsio » 16.8.2005 12:09

Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?
Jape
Liittynyt:
27.1.2003 21:09

ViestiKirjoittanut Jape » 16.8.2005 16:25

Mauriitsio kirjoitti:Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?

Katso kuristusten poisto -info. Sieltä taitaa löytyä vähän lisää tietoa.
Jerekar
Liittynyt:
22.4.2005 18:18

ViestiKirjoittanut Jerekar » 16.8.2005 17:04

Jape kirjoitti:
Mauriitsio kirjoitti:Mitä kuristuksia on Gilera Dna:ssa? Ainakin varin prikka ja hukkaputki on, mitä muita? Jos tiedätte niin kertokaa?

Katso kuristusten poisto -info. Sieltä taitaa löytyä vähän lisää tietoa.

Kuristusten poisto
Kesällä jos saisi Soliferin kasattua
Lindfors_1991
Liittynyt:
20.8.2005 18:28
Messinkitappi?

ViestiKirjoittanut Lindfors_1991 » 22.8.2005 15:29

Kuinka yleinen kuristus on tuo messinkinen tappi kaasarissa, joka estää kaasuneulan nousemista ylös? Moposkoottereissa siis?
J-P
Liittynyt:
9.1.2003 17:13

ViestiKirjoittanut J-P » 22.8.2005 19:59

mielestäni tuollaista kuristustapaa ei ole ollu kuin fudessa ja sen kopioissa tähän mennessä...
Mentalis
Liittynyt:
27.8.2005 21:55

ViestiKirjoittanut Mentalis » 2.9.2005 22:00

Lukitsin kampiakselin tolla naru jutulla, mutta variaattorin mutteri pyörii iloisesti tyhjää. Eli mitä pitäs tehä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista