Tamphoon
- Pyörä:
- Typhoon
Kertokaapa joku hyvä vinkki siihen että miten saa kaikki valot ja katteet pysyy hyvin kiinni jos ei sahaa sitä takalokaria poikki jos ottaa sen pois, vai onko siihe mitään keinoja?
Myydään Malossi Kytkinjousisarja kelt. valk ja musta.
Myydään Metrakit +15% vp-jousi.
Myydään Top racing kytkinjousisarja.
Myydään Carbon rossitanko!!
G4ng
- Pyörä:
- o sitikkaa ja mopottimia
Tamphoon kirjoitti:Kertokaapa joku hyvä vinkki siihen että miten saa kaikki valot ja katteet pysyy hyvin kiinni jos ei sahaa sitä takalokaria poikki jos ottaa sen pois, vai onko siihe mitään keinoja?
Osta underi?
keijoko1233
Mikälainen sivujalka passais pienellä muokkauksella suzuki street magikkiin (ei tietenkään haittaa yhtään jos tiiätte jonku joka passaa bolt-on) mielellään suomesta tai easypartsista
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
gaameli kirjoitti:Mikälainen sivujalka passais pienellä muokkauksella suzuki street magikkiin (ei tietenkään haittaa yhtään jos tiiätte jonku joka passaa bolt-on) mielellään suomesta tai easypartsista
Yv:tä nimimerkin nosliw_ omaavalle
Robikol
- Pyörä:
- -tön
Meneekö tämä
http://www.euroscooters.nl/shop/stuur-c ... -5807.html Aprilia SR -07? Näyttää jotenkin lyhyeltä.
Arpakuut!o
JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!
Teippi, liima tai mukana tullut nippuside?
Lapsesta asti minulle on sanottu,ettei saa tuhlata, vaan säästää ja ostaa jotain tähdellistä.
keijoko1233
Pultti kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!
ja mitenhän meinasit laittaa vanteeseen kiinni nippusiteellä?
jonkulainen liima vois olla ihan hyvä.. (kuumaliima?)
Bronn
- Pyörä:
- Honda Shadow 125cc
JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!
Vastasin jo tohon sun tekemään topicciin mutta muillekkin tänne vaikka:
Magneetti (melkein mikä tahansa magneetti käy) vanteen reunaan kiinni (eli siis vanteen ja renkaan väliin) kuumaliimalla ja anturi etupumppuun. Pysyy hyvin kiinni.
JanneBreilin
Bronn kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!
Vastasin jo tohon sun tekemään topicciin mutta muillekkin tänne vaikka:
Magneetti (melkein mikä tahansa magneetti käy) vanteen reunaan kiinni (eli siis vanteen ja renkaan väliin) kuumaliimalla ja anturi etupumppuun. Pysyy hyvin kiinni.
onk kuumaliima luotettava? ja kui vahva magneetti se täytyy olla? kelpaaks joku pieni jääkaappimagneetti?
JanneBreilin
gaameli kirjoitti:Pultti kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:tietääkö ketään mikä olisi paras tapa kiinnittää sigman magneetti vanteeseen? mulla on mbk nitro, auttakaa!
ja mitenhän meinasit laittaa vanteeseen kiinni nippusiteellä?
jonkulainen liima vois olla ihan hyvä.. (kuumaliima?)
miettisin kans et nippusiteel? :o
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.
JanneBreilin
sasu` kirjoitti:Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.
kestääk pikaliima? ainakin se ottaa kovin kiinni, mut pysyyks se?
Nicke89
JanneBreilin kirjoitti:sasu` kirjoitti:Pikaliimaa ehdottomasti, pysyy paljon paremmin kuin kuumaliima.
kestääk pikaliima? ainakin se ottaa kovin kiinni, mut pysyyks se?
Hiot kummatkin pinnat, ja liimaat laadukkaalla epoxilla niin kestää ainakin varmasti. Pikaliima on välillä vähän niin ja näin, ei aina kuivu kunnolla ja tarttuminen riippuu aika pitkälti kuun asennosta. Epoxi kuivuu aina oikein sekotettuna, ja tarttuu todella hyvin metalliin.
Neodyymimagneetin (sulla on luultavasti sellanen) hiomisessa oli sitten jotain erityisiä asioita, se menettää ainakin magneettisuuden jos lämpiää liikaa, ja hiontapöly on erityisen syttyvää tavaraa. Tais olla helpointa vesihiomapaperilla, eikä pinnan karhentaminen kovinkaan paljoa hiomista vaadi.
Villé
- Pyörä:
- bw's ng -97
http://www.motot.net/galleria/kuva352177 Tuo on itse hyväksi havaitsemani tekniikka, eikä tarvitse liimailla mitään vanteisiin, eikä levariin.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.
JanneBreilin
mis mopos toi on kii? levyjarru näyttää nitron/aeroxin... kui kaukana toi mangeetti on tost vastaanottimesta?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista