Tekniset ongelmat

Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Zoneri » 13.5.2012 14:17

Tarinoidaampa tänne nyt. Eli suuttimen olin vaihtanu kaasarista ja laitoin käyntiin. Koneesta alkoi kuulumaan pahaa ääntä joten sammutin sen. No nyt on kaikki puristukset hävinny, ja ei lähde käyntiin. Eli männänrenkaat on paskana. Miten voi olla edes mahdollista?? Koneella on nyt kokonaiset kolme kilsaa ajettu ja vaihdettu Männästä kampuraan, ja pytty on hoonattu ja vaihdettu. Ehdoituksia miksi m-renkaat posahti? Hiekkaa koneessa ei ollut yhtään.


No tietenkin helpoin ratkaisu on vaan vaihtaa 4t kone paikalleen. Mutta en oikeen jaksa..
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 13.5.2012 14:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Paska mikä paska.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Shape » 13.5.2012 14:37

Muistitko pyöristää sylinterin kanavien terävät reunat hoonauksen jälkeen?
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Zoneri » 13.5.2012 14:41

No tietenkin se unohtu. Noh, meen koneen avasemaan ja pyöristän kanavat. Ylimääräiset m-renkaat löytyy, mutta tarviaako mäntää vaihdella?
Paska mikä paska.
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 15.5.2012 10:16

vaikuttaako säädöt koneen leikkaamiseen?
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 15.5.2012 11:17

totta ihmeessä vaikuttaa.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 15.5.2012 13:15

miten helvetissä on mahollista että hiekkaa / pikkukiviä pääsee läpppiin? ilman putsari on vakio ei mitään reikiä... kaasari ja imukaula tiiviitä ja shillee ?
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 15.5.2012 15:31

Mistä vois johtuu, että stalkkerin vilkut alkaa vilkkua nopeemmin kun antaa kierroksia?
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Sudee » 15.5.2012 16:20

Jonkin sortin kosketushäiriö liittimissä veikkaisin.
Aerox/Nitro osia
kiiwi_h
Pyörä:
Keeway hurricane
Liittynyt:
3.11.2010 18:48
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut kiiwi_h » 15.5.2012 18:04

Sulla ei oo akkua/huono akku ja sittekku annat kierroksia nii vilkkuu niinku minivilkkujen pitää jos on semmoset.
samuppoika
Pyörä:
cagiva mito, ex yamaha jog, ex fude
Liittynyt:
22.9.2011 20:38
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut samuppoika » 15.5.2012 18:37

72 suuttimella ja avarretulla vakioilmanputsarilla buuaa kiihdyttäessä. 72 suuttimella ja vakioputsarilla ei lähde edes käyntiin. Mitä tehdä että saisi taas kiihtymään, seoksia säätelemällä vai isompi suutin?
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 15.5.2012 18:53

Isompaa suutinta.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Rajis-
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Rajis- » 15.5.2012 19:04

kiiwi_h kirjoitti:Sulla ei oo akkua/huono akku ja sittekku annat kierroksia nii vilkkuu niinku minivilkkujen pitää jos on semmoset.

Akku kunnossa ja ihan stalkkerin vakiot katevilkut on... Vilkkujen liittimiin jo aikasemmin suihkuttelin wd:tä. Tosin tossa kun testailin niin aluks vilkku vaan takavilkut ja etuvilkuille tuli vaan 2-3v virtaa. Sitten kun käytin sitä vähän aikaa, niin oikee etuvilkku rupes toimiin, mutta nyt siis vilkut alkaa vilkkumaan nopeemmin kun antaa kierroksia.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 15.5.2012 20:03

sanoisin että vilkkurele... tai jännitteen säädin
jebbebbee
Liittynyt:
17.4.2012 20:42
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut jebbebbee » 15.5.2012 20:06

mitä tapahtuu jos ei oo takavarii ja etuvarii ja lyön käymää vaikka pulttipyssyl ? käy iha normaalisti ja sillee??
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Tekniset ongelmat

ViestiKirjoittanut Zoneri » 15.5.2012 20:08

Vari leviää.
Edit: jahas, luin kysymyksen väärin. :( Lukihäiriö.. :(
Viimeksi muokannut Zoneri päivämäärä 15.5.2012 22:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Paska mikä paska.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista