Keskustelua sylintereistä

Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Juunish » 9.7.2013 15:48

Toi M(ega)forcen Racing 70cc on kyllä ihan midrace sylinteri, jos siis on kolmiosanen pako? Eli osatki kyllä pitäis vastata sitä sitte
Midrace Aerox projekti
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jonik1 » 9.7.2013 16:32

Kuva
Eipä ne muutkaan aina kestä. Kaks kampuraa oon saanu hajalle, Stage6 HPC ja Motoforce Evolution (täysin samoja ulkonäöllisesti), en yhtään vakiota.
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
Eerosah
Pyörä:
Pösö nopeustaistelija 2
Liittynyt:
23.7.2012 16:35
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Eerosah » 9.7.2013 17:07

Juuhis ei tua pytty tuota kuin 12-14hp joten ei kovin midrace :D Stage6 racing on midrace. Stage6 sport pro mk2 tuottaa muutaman hepan enempi kuin tämä megaforcen 70cc racing tölkki. Onko kellään kokemusta Barikit sylkistä? Semmosen sais halvalla näköjään easypartsilta.
Köyhälle kaikki on kallista.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Juunish » 9.7.2013 19:09

Itseä ainakin pelottaisi ajella Motoforce Racing 70cctä vakiokampuralla, mutta kukin tehköön niinku haluaa :lol:
Midrace Aerox projekti
ancca
Paikkakunta:
vantaa
Liittynyt:
25.4.2010 21:07
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut ancca » 9.7.2013 20:48

Sain tuossa äsken laitettua stage 6 racing 70cc pytyn kiinni, mutta ongelma ilmeni... Mäntä nousee liian ylös ja ottaa kinni siihen ns kattoon.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Shape » 9.7.2013 20:54

Laita paksumpaa alatiivistettä ja mittaa squish band 0,5 - 0,6 millin tienoille.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Aeroxxxx
Liittynyt:
3.4.2011 20:40
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Aeroxxxx » 14.7.2013 20:28

S6 sport pro pytystä puristuksia vaan 9.5bar sillä sen kupuramännällä ja squish 0.8mm ja nyt pakokanava aukeaa täydellisesti akk. =)
Tuntuu aika vähältä puristuspaineelta?
Nyt on 2metallista alatiivistettä jos toisen otan pois squish tippuisi varmaan 0.5-0.6mm,samalla pakokanava tulis alaspäin ja mäntä peittäis sen ~0.2mm pakokanavasta akk,enemmän hyötyä vai haittaa,harmia?
Tai voin hioa pytyn yläpäästä ~0.2mm pois,laskin ,että tuosta tulisi noin 0.3baria lisää puristusta vaikuttaako tuo mihinkään?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Shape » 14.7.2013 22:11

Minusta nuo on ihan hyvät puristuspaineet.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Parta779 » 14.7.2013 23:16

No jos mulla rossista lähtee joku 10 bar niin on toi kyl aika hyvin jo.
85cc honda.
It Ain't fast without mixed gas!
TonykkA
Pyörä:
Derbi Senda, MBK Booster, Keeway Matrix project
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
5.8.2012 19:11
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut TonykkA » 1.8.2013 16:07

moro, mulla meni mbk booster ng:stä mäntä ja pytty paskaks :) no ostin kokonaan uuden sylinterisarjan jossa tuli kaikki, mutta kun rupesin katsomaan, niin kuuluuko tuon kannen ja pytyn välinen tiiviste olla tuollainen kovasta alumiiinista tai jostain kovasta aineesta tehty ? mienaa nuo kaksi muuta tiivistettä on on tuommosia lötköjä ja tuo yksi on tommonen kova? kuuluuko sen olla smmonen vai pitääkö ostaa jostain erikseen uusi tiiviste ? ne eivät ole samaa materiaali joten auttakaa minua :) tuossa se sylinteri sarja: http://www.janikaasalainen.fi/sylinteri ... -3747.html

Ja tässä samalla voiko joku kertoo hyvät rullat,vastapainejousen,kytkinjouset,hihnan ja suuttimen! jos halutaan kiihtyvyyttäää että keulii ;)
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Parta779 » 2.8.2013 11:47

Kyllä mun mielestä kuuluu olla kova.
Ne voi olla nestekoneelle ne kumitiivisteet.
It Ain't fast without mixed gas!
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jkoljo » 2.8.2013 17:54

Joo kuuluu olla kova.

Et kerro mitään muusta setistä, joten säätöjä on vaikea spekuloida. Tuo sylinteri on kuitenkin lähellä vakiota, joten pidä vakiosäädöt, ja katso miten toimii. Kaasusta keulimisen voit unohtaa.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Wheelie#
Pyörä:
Derbi Te4m 80cc
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.11.2012 21:28
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Wheelie# » 2.8.2013 19:59

3Gr Rullat vois olla aivan ok ja 30%vp ja medium kytkinjouset, tuo pytty on oikeastaan aikalailla vakio mutta pakko kysyä miksi olet menny ostamaan TNT:n rutkun jos tahdot keulia? :itku: :itku:
TonykkA
Pyörä:
Derbi Senda, MBK Booster, Keeway Matrix project
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
5.8.2012 19:11
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut TonykkA » 3.8.2013 0:33

tuo oli hyvä kysymys, miksi olen ostanut TNT sylinterisarjan :D koska en tiedä itsekkäään, ja ei paljoo kerenny aattelee ku heitin ekan ostoskoriin mikä sattu sopimaan,, meinaa noita muitakin projekteja on :D no kertokaas sit mitä pitää hankkia !
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Palezu » 3.8.2013 2:06

Kyllä sillä TNT:llä keulii siinä missä muillakin normi 50cc pyttysarjoilla. Jos 50cc + perus tehari vireillä meinaa keulia niin taitoa siinä enemmän vaaditaan kuin tehoa. Osta hyvä putki, esim giannelli extra on erittäin hyvä tuolle pytylle, jäykät kytkinjouset (kuulemma malossin punaiset on hyvät minarelliin teharivireille), vastapainejouseksi käy vakio tai stage6 soft jos haluaa hifistellä, rullat vakiovariin pitää kokeilla parhaat väliltä 3-4g ja sopiva suutin pitää etsiä kokeilemalla. Vakioilmanputsarilla suutinta kannattaa metsästää 70-85 alueelta, vapariputsarilla 85-105. Ensin liian iso suutin jolla röpisee eikä kierrä ylhäällä, sitten pykälä kerrallaan pienentää kunnes pelaa hyvin. Malossi multivar tai stage6 sport vari on myös erittäin hyvä hankinta.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista