crz_
- Pyörä:
- Kymco Agi 50, Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Etseri
- Liittynyt:
- 16.4.2012 20:58
crz_ kirjoitti:Mikähä armaalle kyllikille tuli ku rauhaksee mökkitietä ajelin ja sit kuulu jonkin sortin kovempi ääni (pamaus tms.) ja rupes hyytymään niin että kulki enää puolella kaasulla, sitten kolmanneksella ja sitten pysyi enää tyhjäkäynnillä ja tukehtui heti kaasua annettaessa, ollut nyt siitä asti mykkänä :/ venttiilit laitoin ainakin kohdilleen (Kymco agility -07, välykset 0,8(?)) Omakyhäämä putki (normaali mutta päässä n. 20cm kebabrulla jossa talovilloja
:D:D ihan hyvin toimi sillä ei siinä) ja malossin vapari oli kiinni ja niiden kanssa ehti joku 200km kulkee ennenkö äksidentti tapahtu. Skodella ajeltu sen 13-16tkm nyttemmi ja pahemmi oo mitää huoltanu muutaku öljyt sillo tällö muutama tuhanne välei vaihtanu ja variaattori on puolet ajasta pitäny kauheeta ääntä muttei oo mitemmi ollu ongelmiakaa sen kanssa.
Elikkä nyt vaan pyörittää konetta muttei käynnisty, tulpan vaihdoin ja antaa kyllä kipinää ja kaasua antaessa tukehtuu starttaamisen aikana. Bensansuodattimenkin vaihdoin ja kaasari näytti sisältä olevan ehjä
Kellään mitään diagnoosia heittää tähän?
Vika ilmeni sitten kaasarista, avasin sen ja aikaslailla oli vaaleansinistä hyytelöä suuttimien ympärillä ja muuallakin siinä kannen ympärillä, ei mitään tietoa mistä moinen härdelli on syntynyt mutta epäilyksenä kulunut tiiviste, että on saattanut sisään päästä jotakin... uutta tilaamaan ja tsillai
Osaakos kukaa nyt tähän hätään sitten neuvoo, nytkun talvea kohti ollaan kovasti menossa, että miten saan käynnistyy startilla paremmin, viimetalvena meni hermot muutamaankin otteeseen (tuloksena 2 hajonnutta poljinta ja startti jäljellä) että kannattaako vaihdella suuttimia, kannattaako jotain muuta palikkaa vaihtaa ?
Kymco on hurja peli.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Isompi suutin ja kevyemmät öljyt auttaa. Jos vähän haluut investoida ni laadukas akku, iridiumtulppa ja virijavaran tehopuola auttaa kans asiaa.
Solikkafer
- Pyörä:
- Keeway
- Liittynyt:
- 19.9.2013 22:41
Uudessa soliferissä vinkuu/ulisee takavariaattori, mistähän vois johtua?
Ulina lisääntyy päivä päivältä enemmän ja alkaa vituttaa ajellessa ainainen ulina...
Tässä video, jossa näkyy takavariaattorin takimmainen laippa vai mikä levy nyt onkaa nii on epätasainen (huojuva?) voisko ääni kuulua siitä, vai mitä epäilette? (ääni kuuluu vain kun painaa kaasua, ei vapaalla ajaessa)
http://www.youtube.com/watch?v=sVfcQQWm9io
Viimeksi muokannut Solikkafer päivämäärä 23.9.2013 21:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Eksyin kerran viisauden valtatielle
crz_
- Pyörä:
- Kymco Agi 50, Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Etseri
- Liittynyt:
- 16.4.2012 20:58
Retroilija kirjoitti:Isompi suutin ja kevyemmät öljyt auttaa. Jos vähän haluut investoida ni laadukas akku, iridiumtulppa ja virijavaran tehopuola auttaa kans asiaa.
Minkähän kokonen ku vakiona on vissii 80, 88-90?
E:
http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=156 ?
Viimeksi muokannut crz_ päivämäärä 23.9.2013 15:19, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kymco on hurja peli.
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
pieni kysymys variaattorin hihnan asennuksesta: kuuluuko tuon hihnan mennä takavariaattorissa ihan sinne pohjalle? kun vaihdoin oman hihnan ja pistin sen sinne ihan pohjalle, ja n. 60km ajon jälkeen hihna kulu kokonaan rikki.
crz_
- Pyörä:
- Kymco Agi 50, Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Etseri
- Liittynyt:
- 16.4.2012 20:58
Hoofy kirjoitti:pieni kysymys variaattorin hihnan asennuksesta: kuuluuko tuon hihnan mennä takavariaattorissa ihan sinne pohjalle? kun vaihdoin oman hihnan ja pistin sen sinne ihan pohjalle, ja n. 60km ajon jälkeen hihna kulu kokonaan rikki.
Itse laitoin ainakin uuden n. puoliväliin, sillein että sai sen kuitenki holkin päälle ja takavarin vängättyä paikalleen ja ihan hyvin on ajellut viimeset 2000km, eikös se muutenki ku loppuun asti vetää nii sinne pohjalle asti liu'u :o onko takavariaattorissa naarmuja?
Kymco on hurja peli.
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
crz_ kirjoitti:Hoofy kirjoitti:pieni kysymys variaattorin hihnan asennuksesta: kuuluuko tuon hihnan mennä takavariaattorissa ihan sinne pohjalle? kun vaihdoin oman hihnan ja pistin sen sinne ihan pohjalle, ja n. 60km ajon jälkeen hihna kulu kokonaan rikki.
Itse laitoin ainakin uuden n. puoliväliin, sillein että sai sen kuitenki holkin päälle ja takavarin vängättyä paikalleen ja ihan hyvin on ajellut viimeset 2000km, eikös se muutenki ku loppuun asti vetää nii sinne pohjalle asti liu'u :o onko takavariaattorissa naarmuja?
Voipi olla että takavarissa on naarmuja, en oikein pysty katsomaan kun ei ole mitään työkalua millä avata se hemmetin tiukassa oleva mutteri :/ Huollossa nimittäin vaihdettiin tuo uusi hihna
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
crz_ kirjoitti:Retroilija kirjoitti:Isompi suutin ja kevyemmät öljyt auttaa. Jos vähän haluut investoida ni laadukas akku, iridiumtulppa ja virijavaran tehopuola auttaa kans asiaa.
Minkähän kokonen ku vakiona on vissii 80, 88-90?
E:
http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=156 ?
No en tunne näit kinkkikaasareit kovi hyvi, mut kyl se tolla paremmi käynnistyy. En tiiä sit meneekö rikkaalle mutta sehä o pääasia et o menopeli. Se tehopuola kannattaa oikeesti ostaa, itellä on ja paljo paremmi käynnistyy.
crz_
- Pyörä:
- Kymco Agi 50, Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Etseri
- Liittynyt:
- 16.4.2012 20:58
Mikähän tossa nyt oikeesti on kun kaasarinkin jo putsasin eikä silti mene bensa läpi. Se siis tulee kaasariin mutta ei mee imulle asti sitten... suuttimet tukossa tms? bensa & paineilma kuurin tein jo mutta ei näköjään auttanut
Kymco on hurja peli.
-mikez-
- Liittynyt:
- 22.3.2012 19:27
Oisko kellää kokemust tosta virijavaran racing nokasta? nostoja on näköjää saman verran ku vakios mut aukioloaika pidempi, eli onko todellisuudessa mitä hyötyy, lähinnä alavääntöö haettas 72cc:n kaveriks.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Juu, vääntönokkahan se o. Tilasin itte virijavaralta liukurullat ja iridium-tulpan, raportoin tänne miten toimii
Hoofy
- Pyörä:
- Baotian Fude Rebel
- Paikkakunta:
- Forssa
- Liittynyt:
- 14.8.2013 21:52
Osaako kukaan sanoa, että miksi mulla menee baotian fude race:ssa puhallinkoppaan kaksi johtoa? Kun katoin sinne sisään, niin näyttää että siinä ois pieni metallinpala ja puhaltimessa myös. Onko tää joku rajoitin vai mikä?
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Ei ole rajoitin. Mitä luultavimmin olet nähnyt siellä vauhtipyörässä Pick up coilin magneettilätkän, jonka perusteella pick up coil lähettää cdi boksille sytytysimpulssin ja sen johdosta tulppa iskee oikeaan aikaan kipinää.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Jupesetä
- Pyörä:
- Alfa Romeo
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 5.8.2010 23:41
Virijavaran liukurullat on selvästi aitojen Dr. Pulley-tuotemerkillä myytävien kamppeiden veroiset, itellä nyt ollu vähän päälle kuukauden semmoset solivieterissä ja ei voi ku kehua. Hakee välityssuhteen eri paremmin.
Venttiilit säädin tänään, rupesi taas solivieteri lentämään. Vois putken vielä avartaa ennen ku lumet tullee että pääsis sitä maagista 90 km/h rajaa hättyyttelemään 50cc pytyllä. Talvella ei maha tohtia moisia vauhteja.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
Nostan virtuaalihattua jos pääset edes 80 oikeaa tasaisella 50cc pytyllä. Koitappa huvikseen ottaa nokka-akseli hitsikoneen luo ja hitsaa siihen ihan helvetinmoiset nokat ja testaa miten kulkee
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista