Kymco Super 9 AC -05 leipo kiinni.. normaalisti ajellu aikani tolla, käynnistysvaikeuksia alko syntymään noin 2vk sitten myös kokoajan kasvavaa tehohäviötä oli huomattavissa. No pari päivää sitten alko männänrenkaat kilkattamaan sylinterissä.. Ajoin vielä tänään nii kilkatus vain koveni ja kotipihaan päästyäni sammui ja sitten ku koitin startata nii ei enää lähtenyt käyntiin. Tulihan tolla ajettua 10 000 km ylitse jo niin ei mikään ylläri, että se noutaja tulikin. Nyt olisi sitten mielessä uuden sylinterin osto pikaiseen ja mahdollista sisäänajoa tässä loppusyksystä! Vanha sylinteri on umpiruosteinen ja nyt lisäksi varmasti väljäkin. 50cc sport sylinterin ajattelin hommata ja 2 vaihtoehtoa mielessä nyt ainakin näin alkuun ! lisää saa suositella!
Tässä:
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/19128 (Naraku - sylinterisarja 50cc) ja
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/ ... Sport.html (Cylinder Airsal 50cc Sport)
Tietoja osista:
Leovince TT (kuriton)
Naraku CDI -boxi (rajoittamaton)
Stage6 tuulettava kisakello
Stage6 kytkin (polinin 15% vihreet kytkinjouset ja malossin keltainen 15% vastapainejousi)
Vakio etuvari (rajoittamaton holkki ja 5.7gr rullat)
Vakio Keihin PB 14mm (tilalle olen kaavaillut Dellorto PHVA 17,5mm, koska valmiiksi jo 18mm imukaula)
Ilmansuodatin Malossi E5 pölysuojalla
Alustavan tiedon mukaan veikkaisin, että airsal on parempi, mutta kuinka paljon ? Kyseisiä ei ole nyt saatavilla ainakaan scooter attackin sivulla, joten valinta kallistuisi narakun saatavilla olevaan.. tai jos joku löytää samoihin hintoihin airsalia muualta tai vastaavan yhtä hyvän niin olisin todella kiitollinen !
ja jos vielä tietäisi mikä suutin suunnilleen kyseisessä dellortossa pitäisi olla uuden sylinterin ja näiden osien kanssa !
EDIT: Mikä 50cc sylinteri olisi hyvä kymcooni eikä maksaisi maltaita? ehdotuksia?