Joo, tuli sitten pistettyä sähköt laatikkoon, kun kaverin kaa sovittiin, että saan täydellisen kannen ja sähköt 5€
Tosin koko paperillinen puuttellinen vehekkin maksoi 10€..
Tommosessa vaiheessa.
Kone on vasta "koekasattu" ilman keinuvipuja, venttiilinjousta jne. Huomenna saan täyd. kannen ja sähköt niin vklp vois ruveta siistimään sähköjä ja tarviin apua niissä "turhissa" liittimissä. Kannen laitan kiinni ja sit on yläkerta kasassa. Pakoputkiaihio tulossa kanssa ja kokeiluun Keeway F-act (2t) etuvari, käykö muuten tähän ? Puuttuu se sovituskartioholkki taakse, mutta kyllähän semmoisen hommaa.
Missäs koneen ajoitusmerkki on? Siis laitanko vauhtiksen t- merkin osottaa ylöspäin vai onko siel joku lovi? En oo ees puhallinkoppaa jaksanu avata.
Sitten pitäis viel hankkia starttimoottoripötkylä, jännitteensäädin, tulpanhattu, kaasari ja varikoppa polkimella. Nyt on runko putsattu kaikesta paskasta, johdot olivat pääasiassa muoviliittimiä, haurastunutta johtoa ja sulanutta erkkaa... Laitanko katteita edes kiinni eteen?