Jog R
- Liittynyt:
- 5.6.2005 20:22
onks se todellakii nii vakavaa?siis siin varin sisällä oleva
Jog R
- Liittynyt:
- 5.6.2005 20:22
siis otin kiinni pihdeillä et saisin sen mutterin pois sit meni fubariks
Juhku
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 25.1.2004 12:30
Jos meinaat, niitä tuuletuslautasen ripoja, niin ei pitäisi olla niin vaarallista jos nyt yksi niistä katkeaa. Itselläni taitaa olla yhteensä 3 poikki.
taaviankka
- Paikkakunta:
- hyvinkää
- Liittynyt:
- 22.6.2004 15:19
Juhku kirjoitti:Jos meinaat, niitä tuuletuslautasen ripoja, niin ei pitäisi olla niin vaarallista jos nyt yksi niistä katkeaa. Itselläni taitaa olla yhteensä 3 poikki.
Mulla on puolet koko lautasesta pois.
-spede-
- Liittynyt:
- 9.9.2005 20:46
Voisko joku antaa tarkat ohjeet siihen narukikkaan jonka avulla prikka poistetaan ku mulla meinas katketa se kengännaru sinne sisälle.
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
-spede- kirjoitti:Voisko joku antaa tarkat ohjeet siihen narukikkaan jonka avulla prikka poistetaan ku mulla meinas katketa se kengännaru sinne sisälle.
otat kengännauhaa, n.1 metrin pätkän, sitten tulppa irti, silleen että se on alakuolokohdassa (tunnet kyllä kun pyörität kampiakselia). sitten alat tunkemaan sitä narua sinne, ja sitten kun sitä on "tarpeeksi", niin vaikka se etummaisen variaattorin pulttia alat vääntämään, ja huomaat, kun se menee "lukkoon"
eikä sitten mitään meriköyttä sinne, itse suosittelen sellaista n.0.6cm narua...
cash master
- Liittynyt:
- 5.6.2005 14:33
mikä on peugeot jet forcessa? hukka putkee ei näy mikä siinä sit on onko siinä mitä rajotin pakoputkessa?
jonic
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 15.3.2005 20:59
Kaverilla on honda sfx ja aateltiin et se pitäs saada kulkee vähän nopsakkampaa. Katoin tosta kuristus infosta et siin on rullakupin takana metallinen kehikko kolmella ruuvilla kiinni. Mitä tälle pitäisi tehdä? Oon tosi uus näis skootteri jutuis.
-spede-
- Liittynyt:
- 9.9.2005 20:46
[quote]otat kengännauhaa, n.1 metrin pätkän, sitten tulppa irti, silleen että se on alakuolokohdassa (tunnet kyllä kun pyörität kampiakselia). sitten alat tunkemaan sitä narua sinne, ja sitten kun sitä on "tarpeeksi", niin vaikka se etummaisen variaattorin pulttia alat vääntämään, ja huomaat, kun se menee "lukkoon"
eikä sitten mitään meriköyttä sinne, itse suosittelen sellaista n.0.6cm narua...
Joo tein kyllä näin ja huomasin että se on lukossa. Aloin sitte vääntämään mutta kovempaa ku väänsin se lähtiki taas pyörimään eikä ollu enää ''lukossa'' ja kengännaru oli menny melkee poikki ku otin sen sieltä. mitäköhän tein väärin?
Dem.
- Paikkakunta:
- emt
- Liittynyt:
- 22.8.2005 7:44
Mä tarttisin nyt vähäm tarkemmat ohjeet tohon stalkerin illin poistamiseen. Eli onks siin alkukäyrän loppupääsäki joku kuristus systeemi ku alku pääs on ainaki se pilli mut siin loppupääs ei näy kyl mitään? Prikan oon ottanu jo pois ja hukkaputken hitsannu umpeen ja kulkee mittariin nyt joku 95 km/h. oikeeta nopeutta varmaan joku n.80
Häntti
- Pyörä:
- ktm 640lc4 prestige
- Paikkakunta:
- Savonlinna
- Liittynyt:
- 20.8.2005 19:31
mitä tarkottaa ku hondassa x8r-s on rullakuppi kuristettu?
Pitääkö ostaa viri vari et saa kuristuksen pois vai mitä??
Tikkiz
- Paikkakunta:
- Perskaupunki City
- Liittynyt:
- 19.7.2005 15:07
Alkaa jo vähitellen mennä hermot tuohon prikkaan kun kellään ei ole lainata työkaluja... Pakko tarkistaa, suostuvatko Pyörässä et Mopossa ottamaan irti...
Rizka]
- Pyörä:
- <-derbi drd pro sm, husqvarna 125sm -> honda vt500c
- Paikkakunta:
- lahti
- Liittynyt:
- 14.9.2005 11:39
päämies kirjoitti:Joo oli just sellasii muovinpaloi. Mitä niistä, mitä ne on? Nopeeta....
Eli kokoamisjärjestys on:
Rullakuppi -> Se pieni prikka -> Holkki -> Tuuletuslautanen -> Mutteri kiinni ....????
Variaattorin ohjainpalasarjat.
Ostaisin 06-> hvan vakiomaskin.
Jape
- Liittynyt:
- 27.1.2003 21:09
-Heppu- kirjoitti:mitä tarkottaa ku hondassa x8r-s on rullakuppi kuristettu?
Pitääkö ostaa viri vari et saa kuristuksen pois vai mitä??
Rullakuppia ei ole kuristettu. Variaattorin ainoa rajoittava osa on liukulevy. Se pitää vaihtaa uuteen tai virivariin.
cc.656
- Liittynyt:
- 23.9.2005 21:34
Vauhtia vespaan, eli kysessä Vespa et2 1998. poistettu prikka, paikattu pakoputken sivuhaara, kaasutin weber 12om alkuperäinen,kalvaimella suurennettu 14,5mm ja suutin 76:sesta 90.ilmanputsarin kotelon virtausta parannettu, kulkee 60...65 onko vielä jotain kuristuksia, ja millä lisää vauhtia?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista