JanneBreilin
Miksab kirjoitti:Mullakun on tommonen erilainen se mikä on tos levys kiinni, niin sitä ei saa tollee. Eikä se myöskään pysynyt siinä vanteessa kiinni, joten tein semmosen pahvi, nippuside, liima patentin
Leikkasin pienen palan pahvia, liimasin sen magneetin siihen kiinni, sitten liimasin sen pahvin vanteeseen kiinni (pysyy!!!) ja vedin vielä sen pahvin vielä varmuudeks nippusiteellä. Ja sit värkkäilin semmosen "koropalan" sille anturalle vai mikä se nyt oli et se on tarpeeks lähellä.
mites toi sun pahvi viritelmä kestää sadetta ja muutenki vettä? eks pahvist tuu ihan mössöö ku se kastuu?
julmis
- Pyörä:
- Nitro
Mikäs olis hyvä väri roksin ulkokatteille, kun sisäkatteet ja z-katteet tulevat olemaan valkoisia? Candy punasta oon miettinyt, mutta niitäkin on ehkä turhan paljon..
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
julmis kirjoitti:Mikäs olis hyvä väri roksin ulkokatteille, kun sisäkatteet ja z-katteet tulevat olemaan valkoisia? Candy punasta oon miettinyt, mutta niitäkin on ehkä turhan paljon..
Candy vihreä liiloilla hileillä, vai onko niitäkin liikaa?
JanneBreilin
karkulainen kirjoitti:julmis kirjoitti:Mikäs olis hyvä väri roksin ulkokatteille, kun sisäkatteet ja z-katteet tulevat olemaan valkoisia? Candy punasta oon miettinyt, mutta niitäkin on ehkä turhan paljon..
Candy vihreä liiloilla hileillä, vai onko niitäkin liikaa?
mul on ite karamellin violetti/pinkki, ihan helvetin hieno, ainakin must.
Eizh
- Pyörä:
- Yamaha Aerox & Yamaha Jog R
JanneBreilin kirjoitti:mul on ite karamellin violetti/pinkki, ihan helvetin hieno, ainakin must.
Onko sulla kuvia tosta? :-)
JanneBreilin
lödö kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:mul on ite karamellin violetti/pinkki, ihan helvetin hieno, ainakin must.
ei oo viel mut työn alla, siis oon täs iha lähiaikoina laittamas tänne...
JanneBreilin
JanneBreilin kirjoitti:lödö kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:mul on ite karamellin violetti/pinkki, ihan helvetin hieno, ainakin must.
ei oo viel mut työn alla, siis oon täs iha lähiaikoina laittamas tänne...
no nyt laitoin jtn kuvia. mut ainakin näkee värin
Scarce
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
Ihan mielipidekysymys, ite en ainakaa tykkää tost jannen nitron värist yhtää.
JanneBreilin
Scarce kirjoitti:Ihan mielipidekysymys, ite en ainakaa tykkää tost jannen nitron värist yhtää.
toi väri on tummempi oikeest, kuva vääristää hiukan. mikä siin ei oo hyvä? toi pinkin sävy?
Scarce
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
JanneBreilin kirjoitti:toi väri on tummempi oikeest, kuva vääristää hiukan. mikä siin ei oo hyvä? toi pinkin sävy?
edelleen asiahan on ihan oma mielipide, tässä tapauksessa mä en ITSE tykkää pinkistä.
JanneBreilin
Scarce kirjoitti:JanneBreilin kirjoitti:toi väri on tummempi oikeest, kuva vääristää hiukan. mikä siin ei oo hyvä? toi pinkin sävy?
edelleen asiahan on ihan oma mielipide, tässä tapauksessa mä en ITSE tykkää pinkistä.
en siis tarkottanu mitenkää pahasti, haluun vaa tietää ihmisten mielipiteitä mun nitrosta
Eizh
- Pyörä:
- Yamaha Aerox & Yamaha Jog R
Ihan hauskan näkönen
osqq
ihan siisti toi pinkki nitro
laita vähä jotai vaaleensinist vauhtiviivaa kylkee ni viimestää sillon kääntyy katseet kylillä
Spedr
Minkäslainen koropala olis paras Peugeot Squabbiin, semmonen useammalla reiällä varustettu (esim. tällänen:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... arbon.html) vai yleismalli (esim:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... p-Alu.html)?
Onko kestävyydessä eroja, kummanlainen olisi parempi ratkaisu?
"Arguing on the internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded"
petéé
- Pyörä:
- Honda FMX650
Ota toi alempi, koska ylempi ei mahdu squabiin.
Ja kyllä noi molemmat kestää koko mopon käyttöiän.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista