Scooter Tuning #10

JanneBreilin
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.10.2008 16:49

ViestiKirjoittanut JanneBreilin » 22.10.2008 16:33

Nicke89 kirjoitti:Noi liittimet kannattaa muutenkin vaihtaa, vaikka sopiskin jotenki pihdeillä puristamalla yhteen. Kerjää vaan ongelmia jos jättää vaihtamatta.

Biltemasta hakee vähän tällasia ja tälläset pihdit, niin homma hoituu todella helposti ja hyvin. Halvemmallakin pääsee, mutta en suosittele, enkä sen takia linkitä.


no hyvä, mul onki jo molemmat noist linkeist.
JanneBreilin
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.10.2008 16:49
mittarin poisto.

ViestiKirjoittanut JanneBreilin » 22.10.2008 16:37

ku asentaa crossi stongan ja ottaa vakiomittari hevon kuusää nii siit jää niit johtoja ylimääräseks nii täytyykö ne leikata itri, tyyliin teipaa johonkin yhteen kiinni vai saako ne roikkua vaa sien katteitten sisällä?
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 22.10.2008 18:04

JanneBreilin kirjoitti:ku asentaa crossi stongan ja ottaa vakiomittari hevon kuusää nii siit jää niit johtoja ylimääräseks nii täytyykö ne leikata itri, tyyliin teipaa johonkin yhteen kiinni vai saako ne roikkua vaa sien katteitten sisällä?

Pistät vaikka pieneen muovipussiin ne päät ja teippii ympäri sitte sinne katteen sisää.
JanneBreilin
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.10.2008 16:49

ViestiKirjoittanut JanneBreilin » 22.10.2008 22:58

hanss kirjoitti:
JanneBreilin kirjoitti:ku asentaa crossi stongan ja ottaa vakiomittari hevon kuusää nii siit jää niit johtoja ylimääräseks nii täytyykö ne leikata itri, tyyliin teipaa johonkin yhteen kiinni vai saako ne roikkua vaa sien katteitten sisällä?

Pistät vaikka pieneen muovipussiin ne päät ja teippii ympäri sitte sinne katteen sisää.


et iha sillee vaa voi pistää. ni hyvä, ei tarvii alkaa nitää leikkelee irti.
Nicke89
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
31.10.2006 23:08

ViestiKirjoittanut Nicke89 » 23.10.2008 0:28

JanneBreilin kirjoitti:et iha sillee vaa voi pistää. ni hyvä, ei tarvii alkaa nitää leikkelee irti.


Kannattaa kuitenkin eristää ne päät vaikka kutistesukalla, ettei pääse oikariin.
Keeway sivusto
domza93
Liittynyt:
25.10.2008 18:38
Apuaaa..

ViestiKirjoittanut domza93 » 25.10.2008 18:45

tuning ideoita mun keeway focukseen??? :|
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 26.10.2008 0:48

domza93 kirjoitti:tuning ideoita mun keeway focukseen??? :|


Jos se on ihan vakiokunnossa niin tässä pari.

Takalippa pois, kilvet joko variboxin päälle tai uudelle kilpitelineelle,
Koropala,
Lexus-takavalo,
Taakse katevilkut, eteen minivilkut,
Crossistonga + hieno adapteri,
Takalokari pois,
Hienoja tarroja (esim. hebo, stage 6 jne.),
Uudet ventiilitulpan hatut. ( :lol: )
F11 peili vasemmalle (mopon väriin sommiteltuna),
Valomaskin yllä oleviin "reikiin" jotka on päällystetty plexillä, plexi pois, tuning verkkoa sen tilalle,
Uus ilmanputsarikoppa läpinäkyvällä kannella ja neon-valoilla, ja samalla joku s6 tai malossi elementti sinne,
Koson nopeusmittari ja joku hieno bensamittari (esim. s6)
Alumiiniset astinlaudat.

Siinä pari vinkkii, noilla saat siitä jo aivan helvetin hienon, tulee kalliiks, mut elämä on.
TNT tuning is a crime
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 26.10.2008 21:08

Millä maalilla kannattais variaattorinkoppa maalata? ;)
Ja mitä työohjeita kannattaa ottaa huomioon?

Ensimmäisenä hion 150, 300, 600 ja sitte??
Pics!
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 26.10.2008 22:13

cashmir kirjoitti:Millä maalilla kannattais variaattorinkoppa maalata? ;)
Ja mitä työohjeita kannattaa ottaa huomioon?

Ensimmäisenä hion 150, 300, 600 ja sitte??

Normi Spray tai vaikka Miranol. Spraylla ei tarvii kyllä noin pitkälle paperien kanssa mennä, ~200 asti riittänee. Jos vaikka Miranolilla maalaisit, niin pikkuhionta passaa siihe.
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 27.10.2008 19:32

No laitanko sitten siihen pohjamaaleja tai lakkoja.
Entä ei oo oikein ajossa tullu koitettua, että kuumeneeko toi varikoppa yhtään?
Eli tarviiko mitään kuumankesto kysyä? :s

Myös ihan kommentteja saa sanoa, ku ajattelin että pidän ton muuten mustana mutta sitte esim. varikoppa ym. oranssilla? ;)
Pics!
julmis
Pyörä:
Nitro
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.6.2008 23:58

ViestiKirjoittanut julmis » 27.10.2008 20:07

Ei tuo vari paljoa kuumene, ehkä vähän lämpenee. Ihan normaalilla spraylla pitäisi pärjätä.
 Myynnissä roxi :O
-Cassu-
Pyörä:
Yamaha aerox
Liittynyt:
6.7.2007 9:17

ViestiKirjoittanut -Cassu- » 27.10.2008 20:32

Eli maalaan ihan normaalisti= Hion, pohjamaali, maali ja sitte lakka? :s
Monet varmaan ihmettelee ku joku höyrypää toistaa itteensä mutta ettei sitte tuu mitään virheitä. ;)
Pics!
hanss
Pyörä:
Piaggio Nrg -97
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.1.2006 21:02

ViestiKirjoittanut hanss » 28.10.2008 0:23

cashmir kirjoitti:Eli maalaan ihan normaalisti= Hion, pohjamaali, maali ja sitte lakka? :s
Monet varmaan ihmettelee ku joku höyrypää toistaa itteensä mutta ettei sitte tuu mitään virheitä. ;)

ju
JanneBreilin
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
2.10.2008 16:49
anturin patentti :D

ViestiKirjoittanut JanneBreilin » 28.10.2008 16:09

mitä sanotte tost pyörän mittarin vastaaottimen asennuksesta? http://www.motot.net/galleria/showphoto ... oto/357268
Villé
Pyörä:
bw's ng -97
Paikkakunta:
Espoo, Suna
Liittynyt:
18.11.2007 14:24

ViestiKirjoittanut Villé » 28.10.2008 16:49

Helpompaa se varmaan olis ollu laittaa vaan nippusiteillä etumpumppuun kiinni, mutta kai se noinkin toimii.
Mitä nopeammin, sitä nopeammin.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista