Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Turbokit on ainaki hyvä, tehot kiekuu korkeella, ja kyllä varmana joka putkesta saa äänekkään ku ottaa ylimääräsii villoi pois.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Aarno
- Liittynyt:
- 4.5.2010 15:24
Reetuhai2 kirjoitti:Turbokit on ainaki hyvä, tehot kiekuu korkeella, ja kyllä varmana joka putkesta saa äänekkään ku ottaa ylimääräsii villoi pois.
Onkohan turbokit parempi kuin technigas e-nox ?
Kun mulla oli technigas e-nox ja 120suutin ja 13/52 rattaat, niin kulki sen 95 =))
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Jos mentäs sinne mopopuolella jutteleen kun tämä on moposkoottereille tarkoitettu aihe.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Oho, nii oliki. Anteeks paljo.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sxboy
- Pyörä:
- Aprilia sx 07
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 1.9.2010 21:51
Miten tosta gianellin extra putkesta saa ton kurin irti ku ei meinaa tulla millään?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Kyllä ku tarpeeks poraa, hakkaa, vääntää, purkaa aggressioita, ni kyllä se sieltä tulee. Tarpeeks töitä vaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
sxboy
- Pyörä:
- Aprilia sx 07
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 1.9.2010 21:51
seeelvä
Fägg
- Liittynyt:
- 16.8.2008 18:47
Hukkaputken tukkimisesta sitä vaan, että onko suuttimen vaihto pakollinen?
Mikä olis helpoin mutta samalla varma tapa tehdä se myös (tukkiminen)
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ehottomasti pakolline. Itel oli 66 sopiva suutin, vakioha on siis 62 roxis. 68 voi olla kans iha hyvä.
Paras ja oikeestaa ainut oikee tyyli on et poikki juurest, hitsaa pellin siihe ja hitsaa sit viel putken hämäykses. telle kaveri hitsas amikses ilmatteeks ku oma räpellys petti vuoden ajon jälkee
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
^
Dellorton kaasareissa on vakio suutin 86. Nii ja ku sen hukkiksen aukasee niin sinne putken sisäänhän menee vielä se kaartuva putki eli yrität saaha senki pois sieltä nii hyvä tulee.
pikku_bomber
- Pyörä:
- skyteam monkey -05
- Paikkakunta:
- kerava
- Liittynyt:
- 21.1.2011 11:41
onko tää putki hyvä... giannell shot ?? vai onko ihan paska ?
nyt kiinni-malossi 68cc sport pytty ja valkoinen vp jousi,vakiokassu..seosruuvi kiinni..
ja miten liikahtaa ?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Erittäin hyvä putki 70cc:lle.
pekka2
- Liittynyt:
- 6.3.2011 22:38
Nyt on siis kesärenkaat vaihdettu. Ja samalla Technigas Next R. Ääni tosiaan muuttui hieman "terävämmäksi". Ei se pahan meluisa ole. Ihan "hyvä" ääni. Vetoalue muuuttui selvästi ylemmäs. Mittarin mukaan 6-11 x 1000 rpm. on nyt se "maistuva" alue. Nopeutta ennen ei 50 km/h saanut mittarrin kuin alamäessä. Nyt 65 km/h tulee, että heilahtaa. Yläkierrokset muuttui n. 9 x 100 rpm:stä aina helposti 11 x 100 rpm. asti. NRG on siis saanut "uuden elämän". Alkuun pääsy on vielä hyvin vaivalloista, koska varin säätö on vielä tekemättä. Orkkis kytkin alkoi ottaa kiinn 3 x 1000 rpm., kun nyt voimaa alkaa koneesta irrota tuon 5 x 1000 rpm jälkeen. Hyvin tiesitte, Vari on pakko säätää teharin vaihtamisen yhteydessä. "Kromirännillä" on reuhakasta "Elvistellä". Suosittelen! Varin säätämisiin...... Kiitos kaikille avuista tähän asti.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Säädä se kytkin siten, että se nappaa siinä 7000 kierroksen kohdalla ja rullat silleen, että kierrokset ovat kiihdytettäessä 9000-10 000 rpm. Toisin sanoen Polinin vihreät tai keltaiset jouset laitat kytkimeen, rulliksi 4,8-5g rullat ja vastapainejouseksi Polinin sininen jousi.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
pekka2
- Liittynyt:
- 6.3.2011 22:38
Nyt aletaan olla ohi topicin, kun menee variaattoripuoleen. Mut 5 g rullat ja Malossin keltaiset kytkinjouset, sekä Malossin valkoinen takavarin jousi asennettu. Tuo Malossin valkoinen on samaa pataa vakiojousen kanssa, käsikopelolla ei huomaa eroa. painoa päälle laitettaessa, painuu rullamittatarkkuudellakin saman verran. On siinä ja siinä pitäiskö vielä olla tiukemmat kytkinjouset. On vähän rajoilla, lähteekö ihan heti.... Kiihdytysalue on nyt 9000 kohdalla, jota vari seuraa hyvin, kun taas tuon 50 nopeuden jälkeen tullee se prikka vastaan ja alkaa kerätä kierroksia lisää. Täytyy varmaan kokeilla noita kevyempiä rullia myös. Harmi, mulla olis jo ollu varalle 5.3 g rullat, mutta siis väärässä suunnassa. Mopo on ihan "peto". Uskaltaakohan tuollaisella ajella...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista