Mopomies666
- Liittynyt:
- 24.6.2004 15:26
mulla on tän vuoden Neos'si ja tartteisin apua kuristusten poistossa. varista kuri on jo pois ja menee nyt sen 55-60km/h. missä toinen kuri on? hukkaputkea ei ole eikä alkukäyräs kuria? ku eiks '04 neossit mee sen 70-75km/h kurittomana?
Luulitko että kirjoitin ton oikeest...
typho
- Liittynyt:
- 3.10.2005 20:36
monesta kohtaa kuristettu..? hukkaputki, prikka, kuristuslevy ja pääsuutin on jo hoideltu. En vaan haluaisi hankkia teharia... joten jos joltain löytyy kokemusta ton vakioputken sisällöstä?
Kiitos.
Chunlanman
- Liittynyt:
- 25.9.2005 14:53
Minkälainen osa se rajotin on!? Ja missä se sijaitsee,kaasarissa? Imukurkussa?muualla?!?
Onko rajottimia 1 vai useempi?
jeba
- Paikkakunta:
- Naantali
- Liittynyt:
- 2.7.2004 18:37
Chunlanman kirjoitti:Minkälainen osa se rajotin on!? Ja missä se sijaitsee,kaasarissa? Imukurkussa?muualla?!?
Onko rajottimia 1 vai useempi?
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=23066 Katso tualta,eri merkkisissä mopoissa on erinlaisia kuristukisa erinlaisissa paikoissa.
Lail
- Paikkakunta:
- Tampere/Orivesi
- Liittynyt:
- 2.8.2004 12:57
Tikkiz kirjoitti:Otin prikan pois Rallysta, kulkee sellaista 65kmh, mutta kypärän sisällä kuuluu sellaista vaimeaa sirinää matalammilla nopeuksilla. Onko normaalia/epätavallista/mielikuvitusta? En jaksaisi sitä variaattoria mennä näillä ilmoilla avaamaan.
Kaverilla on Aprilia Rally LC kun ei ollu prikkaa nii se meni mun ohi vaikka menin täysiä (n. 75kmh). Onko muuten tosta rallysta läpät kuristettu? Vuosimalli on -98. Ja kyselen nyt täältä vaikka ei kuulukkaa tähän, JOS läpät on paskana niin onko bensankulutus valtava?
...ja kun se nyt on tuota turvallista kiina laatua niin selviämismahdollisuudet on aikalailla sitä -100% luokkaa...
Chunlanman
- Liittynyt:
- 25.9.2005 14:53
Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Chunlanman kirjoitti:Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Oletko idiootti vai etkö vain osaa lukea? Fudetopikissa on juttua ko. merkistä löytyvästä kaasuttimen rajoitintapista.
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 71&start=0
Jarn0
- Pyörä:
- GSX-R 1100
- Paikkakunta:
- Vihanti
- Liittynyt:
- 22.9.2004 14:00
typho kirjoitti:monesta kohtaa kuristettu..? hukkaputki, prikka, kuristuslevy ja pääsuutin on jo hoideltu. En vaan haluaisi hankkia teharia... joten jos joltain löytyy kokemusta ton vakioputken sisällöstä?
Kiitos.
Pytty on vanhemmissa ainakin kuristettu pakoaukosta.
Tikkiz
- Paikkakunta:
- Perskaupunki City
- Liittynyt:
- 19.7.2005 15:07
tuntsa ss kirjoitti:Tikkiz kirjoitti:Otin prikan pois Rallysta, kulkee sellaista 65kmh, mutta kypärän sisällä kuuluu sellaista vaimeaa sirinää matalammilla nopeuksilla. Onko normaalia/epätavallista/mielikuvitusta? En jaksaisi sitä variaattoria mennä näillä ilmoilla avaamaan.
Kaverilla on Aprilia Rally LC kun ei ollu prikkaa nii se meni mun ohi vaikka menin täysiä (n. 75kmh). Onko muuten tosta rallysta läpät kuristettu? Vuosimalli on -98. Ja kyselen nyt täältä vaikka ei kuulukkaa tähän, JOS läpät on paskana niin onko bensankulutus valtava?
Ei ainakaan tuon skoottereiden kuristukset -ketjun mukaan ole läpissä kuristuksia. Itsellä on uusi Rally, vuosi 2005 tai 2004.
Chunlanman
- Liittynyt:
- 25.9.2005 14:53
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Chunlanman kirjoitti:Joo mutta edelleenkin missä se rajotin on? Ja minkä näköinen osa se on? Eikä mitään brikkoja summuuta!
Oletko idiootti vai etkö vain osaa lukea? Fudetopikissa on juttua ko. merkistä löytyvästä kaasuttimen rajoitintapista.
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 71&start=0
Ensin opastetaan tänne sitten johki mis on 40 sivua juttua, kuka niitä jaksaa lukee?!!!
viltsu-
- Liittynyt:
- 10.9.2005 11:25
Chunlanman
- Liittynyt:
- 25.9.2005 14:53
Prikkahan sijaitsee varissa, vai? Miten saan sen hammasratas jutun irti tai rullakupin takaa irti, kun ne on niin tiukassa ettei ihan helposti aukea? Tarvisko siihen jonkun pulttipyssyn (vai mikä se onkaan)? Vai oisko mitään hyvää ideaa, kertokaas vinkkejä
Basu
- Liittynyt:
- 14.11.2003 22:45
Kyllä, yleensä se prikka on variaattorissa. Yleensä porukat avaavat varin pulttipyssyllä, koska se on ehkä vaivattomin ja nopein tapa? Muita vaihtoehtoja on myös jonkun puukepin, halon tunkeminen siihen, tai sitten kengännauhalla jotenkin tai sitten öljyfiltterin avaimella. Suosittelen itse kyllä pulttaria.
Chunlanman
- Liittynyt:
- 25.9.2005 14:53
Mutta kun avaa sitä pulttipyssyllä niin eikös se lähde pyörimään? Puukeppi jutska ei meillä auttanut
on noita halppis kiinalais mopoja meinaa
Basu
- Liittynyt:
- 14.11.2003 22:45
Ei se lähde pyörimään koska siinä tulee niin nopea se kierros stydeemi niin se vari ei kerkee kun avautumaan.
En sitten tiedä missä sulla on kuristus, ja onko prikka jne. kun olis kiva tietää mistä skootterista on kyse.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista