Yleistä keskustelua sytytyksestä & tulpista

juise
Liittynyt:
5.3.2007 15:49

ViestiKirjoittanut juise » 4.8.2007 10:08

MWD186 kirjoitti:Mitä eroa on BR9HS ja BR9HS-10 tulpilla tarvitsisin kylmemmän tulpan mutta kumpi nuista on?

Mutta kysästään vielä yhtä toistakin, jos joku vaikka osais vastata? Eli oon nyt nuita BR9HS tulppia kokeillu jo useempia... Myös pienemmällä seoksella öljyä bensassa, mut parhaimmillaan nuo tulpat kestää sen päivän tai parin... Kylmempää tulppaa tuskin tarvii kun on vain sportti tason 70cc ja muutaki pientä viriä... Ja oon jo yhden numeron kylmemmän tulpan laittanut... Onko joku sähkö-osa mikä voisi kusta tuossa, eli voisko olla joku rikki tai vaikka vettä päässy jonnekki nii se sitte rikkois nuita tulppia?

Siis skode kyllä lähtee käyntiin, mutta ei kulje mihinkää vaan "putki paukkuu" ja puskee aina vähän savuja... yleensä aina ilmenee niin että ajaa jonku aikaa ja sitte antaa jäähtyä, sittenkun seuraavan kerran käynnistää, nii skode vaa röpeltää yms...


liian rikas seos ja kylmä tulppa veikkaisin.
mulla on 68cc viilattu sportti tehari ja 21 lortto ja siinä ei aiakaan kestä mikään kylmempi tulppa kun päivän tai kaks, oon siis ajanu vakio tulpalla ja se on pysyny väriltään kauniin ruskeana niin kun pitääkin ja toiminu tosi hyvin vaikka jo monta tuhatta takana..
Viimeksi muokannut juise päivämäärä 4.8.2007 10:11, muokattu yhteensä 1 kerran
malaco
Pyörä:
Yamaha YZ125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
28.4.2007 16:42

ViestiKirjoittanut malaco » 7.8.2007 13:19

Mikähän tulppa ois nyt sit oikee ton airsal t6 70cc:n kanssa? Meinaan tota kierteen pituutta. Tollanen hs tulppa nyt on ja sen ku ruuvaa loppuun ni jää sitä kierrettä vielä sylinterinkanteen sen verran reilusti että taitaa olla oikee tulppa tollanen es eli siis missä on pidempi kierre?

E: ja mikä ois oikee lämpöarvo ton sylkän kanssa? joku sano et kasi, mutta ohjekirjassa suositellaan ysiä??
MWD186
Liittynyt:
29.6.2006 0:16

ViestiKirjoittanut MWD186 » 14.8.2007 19:19

Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 24.8.2007 21:18

MWD186 kirjoitti:Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?


8arvon tulppa ei lyhyellä käytöllä pitäisi mitään tuhoa aikaan saada mutta se 9 on suositeltava 70cc pannujen kanssa.

Jos ajat 70cc:llä 7arvollisen tulpan kanssa niin saatat saada reijän mäntään.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
-Raz
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
5.4.2005 22:13

ViestiKirjoittanut -Raz » 26.8.2007 2:12

jarez kirjoitti:
MWD186 kirjoitti:Jos on liian kylmä tulppa, kuinka huomaan?


8arvon tulppa ei lyhyellä käytöllä pitäisi mitään tuhoa aikaan saada mutta se 9 on suositeltava 70cc pannujen kanssa.

Jos ajat 70cc:llä 7arvollisen tulpan kanssa niin saatat saada reijän mäntään.

9 vaik vakion ois 7?
ruorane
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
6.1.2005 21:36

ViestiKirjoittanut ruorane » 29.9.2007 14:05

mikä on ditekissä vikana kun ei lähde lämpösellä koneella käyntiin? voisko puola olla paskana?. mistä semmosen uuden vois ostaa?
L0nker0
Paikkakunta:
Joensuu/Kuopio
Liittynyt:
15.3.2006 11:40

ViestiKirjoittanut L0nker0 » 29.9.2007 15:21

sanokaapa mikä skodessa voi olla kun ei käynnisty? skootteri oli pari viikkoa käyttämättä,vaihdoin nyt vakiosylkän, uuden männän ja uuden tulpan...Startti pyörii ja pyörii, mut ei käynnisty ja välillä kuuluu sellanen sirittävä ääni , jos yrittää käynnistää liian kauan... En keksi mitään virhettä minkä olisin asennuksen aikana voinut tehdä. Auttakaas :E
nosliw_
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2005 19:40

ViestiKirjoittanut nosliw_ » 29.9.2007 15:24

voisitte molemmat kattoo et tulee kipinää ja että tulppa on kunnos
Laman ja energiansäästysyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu. -Jumala
ritu44li
Liittynyt:
29.9.2007 14:13

ViestiKirjoittanut ritu44li » 29.9.2007 15:30

Kuinka monta astetta kylmempi tulppa stage6 racing-sylinterin kanssa?
Trippy
Liittynyt:
14.8.2007 23:20

ViestiKirjoittanut Trippy » 29.9.2007 16:35

Pitääkö vaihtaa tulppa ku nyt on vaan Leovince ZX tehari kiinni?
malaco
Pyörä:
Yamaha YZ125
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
28.4.2007 16:42

ViestiKirjoittanut malaco » 29.9.2007 17:04

Trippy kirjoitti:Pitääkö vaihtaa tulppa ku nyt on vaan Leovince ZX tehari kiinni?

Ei pidä.
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 29.9.2007 17:27

ritu44li kirjoitti:Kuinka monta astetta kylmempi tulppa stage6 racing-sylinterin kanssa?


Luultavasti 2.
Tony92
Pyörä:
Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
28.1.2007 18:06

ViestiKirjoittanut Tony92 » 29.9.2007 23:28

elikkäs olin kaverin kans ajelees ja sit yht'äkkiä vaan sammu.noh laitoon skpon käyntii ja sit ku laitto kaasua niin kuuluu mieletön "rätinä" . kotona sit koitin uudestaan käyntii niin ei edes luvannu. tulppa iskee hyvän kipinän mut puristukset vaan 3.5 sit ku melki heti perään starttaa mii 2.45. missä siis vika????
jimppari
Pyörä:
Slaikka
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
4.6.2006 0:24

ViestiKirjoittanut jimppari » 30.9.2007 1:23

Tony92 kirjoitti:elikkäs olin kaverin kans ajelees ja sit yht'äkkiä vaan sammu.noh laitoon skpon käyntii ja sit ku laitto kaasua niin kuuluu mieletön "rätinä" . kotona sit koitin uudestaan käyntii niin ei edes luvannu. tulppa iskee hyvän kipinän mut puristukset vaan 3.5 sit ku melki heti perään starttaa mii 2.45. missä siis vika????
Männänrenkaat paskana?
ritu44li
Liittynyt:
29.9.2007 14:13

ViestiKirjoittanut ritu44li » 30.9.2007 12:52

Entä kuinka monta astetta kylmempi tulppa mhr replican kanssa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista