Keskustelua sylintereistä

Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 5.5.2011 8:59

Niinpä, ei kannata ostaa TNT:n tuotteita, varsinkaa mitää pyttyä, voi olla että kestää jonku aikaa mutta voi olla että pitää heti hankkii uus.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Aeroxxxx
Liittynyt:
3.4.2011 20:40
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Aeroxxxx » 5.5.2011 15:51

Mikä tos pytys kusee,ku otin vaan sylinterin irti ja sen kannen tietysti :D Katoin et onks se kunnos ja vaihoin uudet tiivisteet samal ja vähä pesin ku oli iha paskane.Sitte ku koitin laittaa takas nii oli vitun vaikee saada siihe männän päälle sitte laitoin vähä öljyy ja lopult sain sen kii,mut se on edellee iha jumis ,jos koitan kickil polkee nii paljo jäykempi ku enne ja ei lähe mitenkää käyntii :SMittasin samal puristus paineen ja se oli 8,2bar onks se normaali malossin 70cc sportilla?Kuulostaa ainaki huonolt jos vakio pytyskin se on jotai 7bar :D
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.5.2011 16:06

Ainut mikä vois olla oikeestaa ni männänrenkaitten katkokset ei oo tapeissa?
Aeroxxxx
Liittynyt:
3.4.2011 20:40
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Aeroxxxx » 5.5.2011 16:11

Juu mut en koskenu mäntään yhtää..Mut voisko johtuu siitä,et laitoin ohuemman tiivisteen sinne ja nyt ne sylinterin kaikki huuhtelut,imuaukot ja pakoaukko laski vähän ja ne kusee nii pahasti ,ettei lähe käyntii?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 5.5.2011 17:35

Ei se merkaa sitä että jos et oo koskenukkaa mäntää etteikö ne männänrenkaat olis voinu liikkua. Ja jos pistit ohuemman tiivisteen, ni puristus nousi vähän, joten tottakai se on vähä raskaampi polkee. Liikkuuko mäntä normaalisti? Pesitkö vedellä/kuivasitko kunnolla? Mitä öljyä pistit?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.5.2011 17:49

Ei se ohuempi tiiviste sellai nosta et sen tuntis erityisesti, itellä on noin puolet ohuempi kuin vakio ja ei mitään eroja. Aika varmasti on noi renkaat, ne tykkää aina siirtyä sivuun ku ottaa pytyn irti.
Aeroxxxx
Liittynyt:
3.4.2011 20:40
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Aeroxxxx » 5.5.2011 20:15

Mittasin uudestaa nii tuli tost malossist puristus paineeks 9,5bar :P Jos kantta laskee nii paljonkoha ois se iha max paine,et pytty kestää ja toimii kunnol?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.5.2011 10:20

Niin paljon ku bensa kestää puristusta, ja ettei mäntä osu kanteen. Mutta kannen laskeminen vähentää aina laakerien käyttöikää. Mitä matalampi kansi, sitä lyhyemmän ajan laakerit kestää.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut jkoljo » 6.5.2011 10:24

Lähinnä nyrkkisääntönä on että älä laske alle 0.6 - 0.7 milliin. Käytän itse pösössäni 0.7 milliä. Bensan palamista (tai siis palamattomuutta) voi kompensoida sytkän säädöillä, mikäli käytössä on säädettävä sytytys.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 6.5.2011 10:32

Nii jos laksee liikaa ni mäntä voi osua kanteen ja voi alkaa nakuttaa ku bensa ei kestä puristusta ja syttyy liian aikasin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
pikku_bomber
Pyörä:
skyteam monkey -05
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
21.1.2011 11:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut pikku_bomber » 7.5.2011 23:00

mistä saa uudet kannen tiivisteen stunttii ku itel hajos/paloi.. nyt kii malossi 68cc sport pytty ja uus kannen tiiviste pitäis saada et mistä sais sportti pyttyy ?? :D
roxii
Pyörä:
Yamaha Aerox -o3
Liittynyt:
3.2.2009 20:21
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut roxii » 11.5.2011 19:20

Iltaa. Oisko vinkkejä roxin vakio pytyn viilaamiseen. Pakoaukon kurihan kannattaa ekana tietenkin ottaa pois, mutta kannatteeko imu puolelle koskea? Putkena toimii Leovince Zx.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Shape » 11.5.2011 19:44

Huuhteluportteihin ei kannata koskea laisinkaan teharin kanssa. Mutta lohkon ja sylinterin liitoskohdasta voit hioa kanavan saumat tasaisiksi.

Tsekkaa jkoljon mahtavasta artikkelista Lohko ↔ sylinteri -työstäminen -kohdasta lisää.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Aeroxxxx
Liittynyt:
3.4.2011 20:40
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Aeroxxxx » 12.5.2011 19:29

Paljos tota kantta vois viel laskee,varaa on viellä.Mut nyt 12bar alussa oli ~9.Et onks siin jotai maksimi rajaa millo kone alkaa käymää jo huonommi?Ei oo säädettävää sytytystä =/ Ja tulppa pitäs varmaa vaihtaa kylmempään arvoon,kun nyt toi sytytys alkaa pätkii lyhyen ajon jälkee ja tulppa käy vitun kuumana :D
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Keskustelua sylintereistä

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 12.5.2011 19:41

Ei kannata laskee kantta alemmas ku 0.6-0.7mm. Ja kannattaa varoo ettei sitä puristusta kumminkaa tuu liikaa ettei rupee nakuttaa, eikä mäntä osu kantee.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista