sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
--TjK-- kirjoitti:minarellin ac, br9hs, ja lc, b9hs.
No ei nyt ihan näinkään.
Pystypyttysen kannet (kaikki) varustettu lyhytkierteisellä, eli b(7-8-9)hs tulpalla.
Vaaka ac varustettu lyhytkierteisellä, kaikki kannet (?), eli sama kun ylempänä
Vaaka lc pitkäkierteiset, eli b(7-8-9)es.
Tuo r meinaa vaan sitä että on häiriösuojattu.
--TjK--
- Pyörä:
- Formula
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 27.9.2006 20:04
sasu` kirjoitti:No ei nyt ihan näinkään.
Pystypyttysen kannet (kaikki) varustettu lyhytkierteisellä, eli b(7-8-9)hs tulpalla.
Vaaka ac varustettu lyhytkierteisellä, kaikki kannet (?), eli sama kun ylempänä
Vaaka lc pitkäkierteiset, eli b(7-8-9)es.
Tuo r meinaa vaan sitä että on häiriösuojattu.
kyllä mun kaverin roxissa vaan oli lyhytkierteiset siinä mhr replicassa...
ja br9hs tulpat se pasko lähes heti. mulla taas ac:ssä paskoo b9hs:sät alle 20km..
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
--TjK-- kirjoitti:
kyllä mun kaverin roxissa vaan oli lyhytkierteiset siinä mhr replicassa...
ja br9hs tulpat se pasko lähes heti. mulla taas ac:ssä paskoo b9hs:sät alle 20km..
Toi R ei ole sidoksissa mitenkään sen tulpan kestävyyteen.
Ja anteeksi, jos mhr-replicassa on lyhytkierteinen. Kaikki roksin sylinterit joita olen hiblannut ovat olleet pitkäkierteisillä.
Joten vilberg, jos sulla on esim. digimittari, tjms elektroniikkalaitteita ni br9hs:ää kehiin. (jos siinä nyt lyhytkierteinen on
). Jos taas ei ni voi käyttää B9HS:ää, joka on hankintahinnaltaan sen euron muutama halvempi.
--TjK--
- Pyörä:
- Formula
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 27.9.2006 20:04
sasu` kirjoitti:jos siinä nyt lyhytkierteinen on
kyllä se on, uskokaa pois
jonttu`
- Pyörä:
- Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
- Paikkakunta:
- mikkeli
- Liittynyt:
- 9.10.2006 20:52
sasu` kirjoitti:--TjK-- kirjoitti:minarellin ac, br9hs, ja lc, b9hs.
No ei nyt ihan näinkään.
Pystypyttysen kannet (kaikki) varustettu lyhytkierteisellä, eli b(7-8-9)hs tulpalla.
Vaaka ac varustettu lyhytkierteisellä, kaikki kannet (?), eli sama kun ylempänä
Vaaka lc pitkäkierteiset, eli b(7-8-9)es.
Tuo r meinaa vaan sitä että on häiriösuojattu.
roxin jotkut kannet on hs ja jotkut es vakio on esim hs ja s6r es
ViLbErG
- Pyörä:
- | Stage 6 High-End Aerox |
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 29.10.2006 0:58
noniin, kiitos vastauksista
taidan sit hommat sellasen br9hs tulpan
-Niko
- Paikkakunta:
- Eurajoki
- Liittynyt:
- 22.11.2005 22:22
Moro, onk sil jottai eroo jos o ngk br9es tulppa vaikka kuuluis olla br9hs tulppa?? Mul on toho br9es tulppaan laitettu prikka sillee et se on samanmittanen ko br9hs tulppa, koska mulla kuuluis olla br9hs. Eli voik se sytyttää huonommin tai jtn??
Karvan0ppa
- Pyörä:
- GG SM300
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 21.4.2004 17:08
Toimii aivan normaalisti jos sinne laittaa muistaakseni kolme prikkaa, en kuitenkaan suosittele kuin maksimissaan hätätapauksessa.
TPE
- Liittynyt:
- 8.10.2007 17:52
Terve. Meikäläisellä ilmeni probleema skootterin kanssa, sammahti kesken matkan (olin jo sammuttanut kerran ja olin juuri lähdössä), eikä suostunut enään millään käynnistymään vaikka sitä puoli tuntia poljettiin ja ihmeteltiin. Tulppa ei antanut kipinää.
Kyseessä on siis Jincheng Sudoku, tänä kesänä liikkeestä ostettu ja ajettu n. 1300km.
Työnsin mopon sitten kotiin, kävin ostamassa uuden tulpan (vein vanhan tulpan mukana mallikappaleeksi ja myyjä antoi samanlaisen tilalle). Noh kotona vaihdoin tulpan ja koitin käynnistää. Ei edes lupaillut, ei minkäänlaisia elonmerkkejä eikä tulppa antanut edes kipinää. Tsekkasin vielä tulpanhatun, kaikki näytti olevan jotenkuten kunnossa. (En itse hirveästi ymmärrä näistä vekottimista).
Itse veikkaisin, että vika on sytytyspuolassa, tai tulpanhatun johdon sisällä... En uskaltanut alkaa avaamaan johtoa, jos se olisikin ollut kiinteä...
Neuvoja kiitos, ihan mitä tahansa mikä saa vehkeen toimimaan.
V-Ride
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 23.4.2006 18:57
En tiedä kuuluuko tänne mutta...
Tämä mun riisikuppini on tehnyt jo pitkään tälläistä. Kun yritän käynnistää sähköstartilla, kuuluu pelkkä "iiiiiii" mutta mitään ei tapahdu. Yleensä vasta viidennellä tai neljännellä kerralla käynnistyy, ja kun käynnistyy, kuuluu outo ääni. Sellainen ihme kolahdus. Vähän kuin joku kova muovinen osa tippuisi maahan. Vähän vaikea selittää... Tätä on ollut ainakin jo 2 kuukautta ja alkaa tuottamaan jo päänvaivaa.
Voisiko huonon käynnistyvyyden syynä olla sytytystulppa tai muu sytytyslaitteisto?
Tuon "iiiiiiii" äänen lisäksi koko moottori kuullostaa käynnistettäessä siltä että se olisi tiensä päässä. Se on nimittäin siinä ja siinä että käynnistyy.
Ja mikä tekee tämän oudon kolahduksen?
poksa
- Liittynyt:
- 7.5.2006 10:04
En tajua kerran kun ajelin kotia päin pensa oli lopussa ja yhtäkkiä sitten alkoi yskimään/pätkimään vaikka tankki on täynnä nykyään ja sitten kun painaa kaasun pohjaan niin se ei vain kule sillon tällön päästää yskäsyn mutta ei vaan kulje hyvä että se rengaskaa jalustimella kun on skode nii pyöri sanokaapas mikäs siinä on vikana? ite mietin että johtuuko se kaasarista vai sitten tulpasta?!?! ja ei varmaa tämä kysymys kuulu kunnolla tälle osastolle mutta kuitenki =D
wilberii
- Paikkakunta:
- Åre ;>
- Liittynyt:
- 3.5.2005 18:16
poksa kirjoitti: ite mietin että johtuuko se kaasarista vai sitten tulpasta?!?! ja ei varmaa tämä kysymys kuulu kunnolla tälle osastolle mutta kuitenki =D
kato tulppa.
kyllä hondaki keulii !!
poksa
- Liittynyt:
- 7.5.2006 10:04
kyllähän se näytti olevan kunnossa aika lähellä oli "piikki" että ei koskettanut viilasin sen ja kuiteskaan ei toiminut . eli pitää vissiin koittaa ihan uutta tulppaa?
Jonessi_
- Paikkakunta:
- lpr rock city
- Liittynyt:
- 28.4.2007 19:17
missähän on vika kun mun aeroxi ei tahdo kiertää alhaalta, välillä ei pääse kunnolla edes liikkeelle ? voisiko tulpanjohdossa olla vikaa ?
n0rppa
- Paikkakunta:
- Keski-Suomi
- Liittynyt:
- 25.8.2006 13:27
sama vika jonessi_:n kanssa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista