jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
jellona_ kirjoitti:Adapterien värivalikoima ei rajoitu noihin kahteen.
Rajoittuupas oikeastaan. Carbon, anodisoitu sininen ja kromi ovat vaihtoehtoja siellä mistä tilaan. Sininen on vielä loppu varastosta.
Matas
- Pyörä:
- Keeway Matrix
Ehdotuksia Keeway Matrixin tuunaamisen (raha ei ole ongelma)
heenkka_
jkoljo kirjoitti:jellona_ kirjoitti:Forget fake carbon items, ne on jo niin -.-
En löytänyt mustaa, cromi on vielä enemmän -.-, varsinkin tnt:n laatukromi joka lähes valuu pois vesisateessa.
oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
heenkka_ kirjoitti:oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?
Se oli lähinnä vitsi, ei se pinta sateessa lähde mutta on muuten todella heikkolaatuista, lohkeilee ajan myötä jne. Mielummin ostat jonkun muun värisen. Itse ostin mustan tangon ja carbon adapterin.
hanss
- Pyörä:
- Piaggio Nrg -97
jkoljo kirjoitti:heenkka_ kirjoitti:oon ite tilaamassa tnt cromista krossi tankoo ja adapterii, eli kannattaisko mun sittenki ottaa sitte joku väri jos se kiiltävä pinta lähtee sateessa? voiko siihen laittaa mitään että se pinta pysyisi hyvänä?
Se oli lähinnä vitsi, ei se pinta sateessa lähde mutta on muuten todella heikkolaatuista, lohkeilee ajan myötä jne. Mielummin ostat jonkun muun värisen. Itse ostin mustan tangon ja carbon adapterin.
Ite ostin Suskiin aikoinaan jonkun TNT:n adapterin sinisenä, jonka kiillotin jättäen sinistä mm. muttereiden koloihin jne. Näin saatiin aikaan hieno diiteili skootteriin. Lopputulos oli hieno, vaikka itse sanonkin. Suosittelen.
http://www.aijaa.com/img/b/00715/1748178.jpgKokonaisuutena:
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/11231
julle93
- Pyörä:
- Aprilia Mx 125, derbi senda x-race 04´
onko mahdollista laittaa skootterin penkin alle ledivaloja jossa olisi sellainen katkaisia joka laittaisi ledit päälle kun penkin avaa ja kun penkin sulkee nii menee sitte ledit automaattisesti pois päältä?
itse ajattelin jotai ihme nappiviritystä ja penkkii joku pieni tappi kii joka painais aina nappia.. mutta sanokaa joku helpompi juttu
-Bunny-
- Pyörä:
- Suzuki PV50 och San Remo
Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista
Where u have your bike in that pussymagnet?
Your Suite is black... NOT
julle93
- Pyörä:
- Aprilia Mx 125, derbi senda x-race 04´
-Bunny- kirjoitti:Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista
Voisitko laittaa linkin ku en oikee tiiä minkälainen se palautuva painekytkin on
NosSami
- Pyörä:
- MBK Booster NG -01 70cc, SkyTeam Monkey 48cc ja Skyteam Monkey 125(piikkimanki)
julle93 kirjoitti:-Bunny- kirjoitti:Palautuva painikekytkin tms, samanlainen mikä on jarruvalokatkaisijana. saa biltemasta yms paikoista
Voisitko laittaa linkin ku en oikee tiiä minkälainen se palautuva painekytkin on
Biltemasta: tuotenumero: 43011
Amispoppi!
nummi
- Pyörä:
- Mbk Nitro
joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii
GrapL
- Pyörä:
- Piaggio TPH 50, Suzuki S 80
Itse pyöritäisin tankoon muutaman kierroksen sähköteippiä ja polkaisisin uuden tupen paineilman kanssa sisälle. Näin omassani on kestänyt aivan hyvin pyörimättä.
PIAGGIO MIEHET HOI! Uusi kehityksen alla oleva piaggio foorumi on avattu, rekisteröitykää ihmeessä! Sieltä saat apua teknisissä ongelmissa ja vinkkejä tuunaukseen!
http://piaggio.foorumit.org/index.php
Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
nummi kirjoitti:joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii
Ite iskin kontaktiliimaa sinne tuppien väliin, meni nätisti paikoilleen ja ei kyllä pyöri turhaan, mutta jos vaihat gripit joudut sit vetää ne kylmästi mattoveitsellä poikki vaan.
TNT tuning is a crime
nummi
- Pyörä:
- Mbk Nitro
GrapL kirjoitti:Itse pyöritäisin tankoon muutaman kierroksen sähköteippiä ja polkaisisin uuden tupen paineilman kanssa sisälle. Näin omassani on kestänyt aivan hyvin pyörimättä.
joo täytyy koittaa vetää vähä sähköteippii sinne väliin mut noit paineilma vehkei ei mul kyl oo et täytyy vaa jollai saada ne sinne
Trumpe
nummi kirjoitti:joo eli nyt on ollu muutaman kuukauden jo tollaset pro gripit nokujen tilal ni mul on päin vastanen onkelma ku normisti eli tupet pyörii tangossa, onko ideota saada pysyy kunnol kii
CRCtä laitat sinne tupen sisään ja vähän siihen tankoon mihin ne tupet tulee. Sit työnnät tupet paikalleen nii johan pysyy.
Lazyzombie
- Pyörä:
- Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Matas kirjoitti:Ehdotuksia Keeway Matrixin tuunaamisen (raha ei ole ongelma)
No ekaks tulee mieleen takalipan poistaminen, heijastimet ja KAIKKI vakio-tarrat pois ja tilalle jotain uusia hienoja (esim. Hebo, stage 6 jne.), sit isket koropalan kii, hankit underin, katevilkut eteen ja taakse ja crossistongan ja adapterin, sekä siihen vaikka sigman kii, ja jotkut hienot tupet.
Sit jos raha ei todellakaan ole ongelma maalautat katteet tai maalaat ite.
TNT tuning is a crime
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista