Se joka keksii ongelmaani ratkaisun on kiinanskobien kuningas!
Mulla on tollanen Kymco Vitality ja ennen "projektia" töötti toimi. Nyt kun oon tota kasannu, niin eipähän töötti sano mitään
Töötti toimii, testattu toisessa mopossa. Kokeiltu toisella tööttikatkasijalla, eli katkasijassakaan ei ole vikaa. Johtosarja purettu lähes kokonaan, eikä katkenneita johtoja näy. Yleismittarilla mitattu tällänen juttu: Kun virrat kääntää päälle, mutta ei paina tööttiä, niin mittari alkoi piippaamaan (itse en mittaillu niin en osaa sanoa tarkemmin), mutta yleismittarin toinen pää oli töötissä ja toinen pää rungossa ja mittari piippasi, frendi sano että se mittarin piippaus tarkotti sitä, että virta kulkee. Töötin painaminen ei vaikuttanut asiaan ollenkaan.
Itse en ehtinyt oikeen perehtyä tohon mittaukseen kun poliisit tulivat keskeyttämään touhumme
Mutta siis jos vaikka huomenna mittais uudestaan, niin miten pitäis mitata ja mimmosia arvoja pitäis mittarin antaa?
Se joka saa tööttini toimimaan sieltä näytön toiselta puolelta kertomalla mitä pitää tehdä ansaitsee multa ainakin tosi isot rispektit!
E. Sulakkeetkin on vaihdettu uusiin ja akussa on virtaa (akkukin on uusi)