rasssee
Selvääki selvempi homma. En tosin tajua että mikkä kannattas vaihtaa tilalle sillä punaset malossin racing jouset ovat kuulemma hyvät noitte virien kanssa. Näin mulle muut teitopalstoilla ovat sanoneet...
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
No nyt menin sekasin sori sori,alunperin sanoin tuolle erskalle säätää varia.Ja sekosin ihan täysin tässä välissä.
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
erska420
kaikkea on kokeiltu paitsi niitten jouste vaihtoo, voiko se muka vaikuttaa niin paljon sylinterin vaihdon jälkeen ?
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
Sitä minäkin tässä mietin ja siksi kysyin että onko sulla teharia?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
-Jamii-
- Pyörä:
- yamaha bw's
rasssee kirjoitti:Tuota saisko apua? Kaikki muut viat sain korjattua mutten vaa skodea kiihtymää/kulkemaa hyvi. Virit: pro replica, malossin punaset jouset, 4.2 rullat ja kiinni 118 suutin, ja vapaavirtausfiltteri. Roxi ei jaksanu lähteä oikee liikkeellee ja huiput 65-70... Testasin 110, booas, testasin 114 toimi mutta heikosti, testasin isoimmalla mitä löyty, eli 118 ja jakso se lähteä vähä paremmi liikkeelle kuin 114 suuttimella. Huiput oli sen 60 ku testailin noilla vireillä. Piikki iskee siinä 20 maissa ja loppu tosi nopeaa 45 maissa. Mitä kannattaa lähtiä koittaa?
Noi rullat on liian keveet ainakin, eli mulla oli 4,3g ja vaihdoin 4,65 rullat, ei enään hyydy yhtään, mutta jos 4,7 tai 4,75 g rullat laitat niin se ainakin auttaa. En kyllä ymmärrä että miten sulla voi olla noin iso suutin :O meinaan mulla on pro replica,vapari ja kaasarissa säädöt kohdillaan niin paikallaan on 75 suutin ja 80suutin on jo liian iso, koitappas ihan piruuttas jollakin 75 suuttimella jos sinulta sellainen löytyy
Onkos sinulla sylinteri kunnossa?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Hällä on vanhan mallin Roksi.
rasssee
Vanha roksi, ja fiilunki että sieltä puuttuu joku suutin mikä aiheuttaa sen että pääsuutin tekkee töitä entisestää. Sain muute säätöihi, jaksaa lähteä vähä paremmi mutta ylämäkkee 45 ja suoralla 60:D 4.8 rullilla ei vehe ottanut piikkiä ollenkaan. Noilla 4.2gr rullilla tullee piikki mutta helvetin lyhyt ja myöhäinen sellainen:D
atte1000
- Pyörä:
- Peugeot Trekker 70cc '03
Ongelmana tällähetkellä on että trekkeri kiihtyy aluksi aivan älyttömän hienosti, mutta sitten se tavallaan hyytyy ja rupeaa kiertämään matalammalla. Voisiko vika olla rullissa? Virinä on siis Hebon tehopakoputki, ja malossin 70cc, tämän hetkisistä rullien painosta ei ole tietoa. (mitkä voisi olla hyvät näille vireille?)
Tarvitaan Etu ja takakatteet trekkeriin! Jos löytyy ehjät ylimääräiset niin ota yhteyttä! Värillä ei väliä!
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Vaikuttavat rullilta, jos kerta ikään kuin tippuu tehoalueelta?
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
rasssee kirjoitti:Vanha roksi, ja fiilunki että sieltä puuttuu joku suutin mikä aiheuttaa sen että pääsuutin tekkee töitä entisestää. Sain muute säätöihi, jaksaa lähteä vähä paremmi mutta ylämäkkee 45 ja suoralla 60:D 4.8 rullilla ei vehe ottanut piikkiä ollenkaan. Noilla 4.2gr rullilla tullee piikki mutta helvetin lyhyt ja myöhäinen sellainen:D
Saattais helpottaa kummasti ku heität sen vaparin helvettiin ja laitat vakioputsarin ja suuttimeksi joku 98-100.
rasssee
Teemu en usko että auttaa:D koska vakio suutin tosiaan oli 98.... Ja tehari virien kanssa en usko että voi olla sama suutin ku vakio vehkeessä:D
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Jaa, mulla oli -02 nitrossa 86.
Pasikiainen
- Pyörä:
- -03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Kertokaa mulle miten hemmetissä saa ton magneeton irti ilman ulosvetäjä. Löötteri on Piaggio Zippi.
Olen useamman kerran antanut 600 astetta kuumailmapuhaltimella et on varmaan kuuma, ja heti perään kylmäspraytä, ja hurjaa hakkaamista mutta ei mihinkään. Vinkkejä?
Shape
Moderaattori
Eipä siinä ole oikein muuta järkevää keinoa. Ulosvetäjä maksaa vain 10€, joten suosittelen ostamaan sen, vaikka tarvisikin vain kerran.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
erska420
jogr kyllä, mulla on stage 6 pro replica tehari
ja nyt olllaan melkeen kaikkea jo kokeiltu paitsi sitä vp jousten vaihtoa ja huomattiin että sylinterin pako-aukon leveys on 24mm ja putken reijän leveys on 20mm voiko tämä 4mm kuristus vaikuttaa paljonkin ?????? apuja
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista