Samppa1993
- Pyörä:
- Derbi Senda sm x-treme 05 Oli ja meni
- Paikkakunta:
- Heinola
- Liittynyt:
- 6.12.2009 14:14
Sanotko merkkiä? Suunnilleen kaikki kampiakselit kestää tehari virit, mutta elä osta mitään step2/forte kiinan valmistetta.
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 30.6.2010 15:41
Vielä kerran....
[quote="Shape"]Motoforce Racing, midrace-tason korkeapuristus kampura. Ei voi muuta kuin suositella, se on laadukas, sen saa yleisesti alle 100 eurolla, itse maksoin 79€. Lisää alakerran puristuksia ja lisää täten kierrosherkkyyttä.
Klikkaamalla isoksi. Alemmassa alkuperäinen vs. Motoforce.
http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... G_2540.jpghttp://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... G_2541.jpg
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
jerryjee
- Liittynyt:
- 13.11.2011 13:33
Samppa1993 kirjoitti:Sanotko merkkiä? Suunnilleen kaikki kampiakselit kestää tehari virit, mutta elä osta mitään step2/forte kiinan valmistetta.
Justii hoksasin kattoo merkin niin molemmat onki RMS ja muutenki samanlaisia
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... ts_id/2506 http://www.storm-motor.fi/osat/mopot/mb ... minarelli/ tommone se ois. Ainut vaa että ois halvempi sparelta
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Kysyppäs Larzulta Scootzoresta, uskoisin ,että sieltä löytyy sopivat osat.
Ludixmies
- Pyörä:
- Aeon Cobra (S6 Racing 70cc), Suzuki EPO PV50 '79, KTM EXC 125
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 2.7.2009 18:48
Shape kirjoitti:Sami L kirjoitti:C4 kuluu nopeammin pienemmän välyksen takia.
Itseasiassa C4:ssä on 20μm suurempi välys, koska on se tehty korkeampiin lämpötiloihin. Miksi se kuluisi nopeammin, jos sitä käytetään oikeissa lämpötiloissa.
Suurempi välys = "väljempi" laakeri. C2 on kirein ja C4 väljin mitä noihin alakertoihin saa. Tietenkin väljempi laakeri kuluu nopeammin, ei tuota olla kokoajan tapissa vinguttamassa, myös kevyillä kiekoilla taitetaan matkaa kun käyttöpeliin tulee. Variaattorissa dr.pulley rullat, eli vaihtelee kierroksia kaasun asennon mukaan ja "kelaa" vaihteita, vähän kuin vaihteellinen mopo. Eli matka-ajossa kierrokset n. 8-9k rpm tällä setupilla, urut auki n. 13k. Näiden päätelmien perusteella laittaisin C3 laakerit mieluiten.
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
- Paikkakunta:
- Porvoo
- Liittynyt:
- 10.9.2011 18:07
Olenko ensimmäinen henkilö, jolla on alkanut stefa pyörimäån ja kuluttanut lohkoja?
Nyt on väliaikaisesti korjattu kemiallisella metallilla. Luuletteko, että kestää?
Mopo on kiinalainen 4-tahti.
Paska mikä paska.
J__L
- Pyörä:
- Niitä on liikaa...
- Liittynyt:
- 3.6.2010 22:24
http://www.vsmotoparts.com/brands/yamah ... rankshaftsPaljonkohan tuollanen dopplerin 86,5e maksava kampura kestää kierroksia?
Olisiko motorforcen racing/evolution parempi?
70cc valuraudan tai stage6 sport pron kaveriks tulossa boosteriin.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Itse hommaisin Motoforcen racingin, koska ei ole paljoa kalliimpi ja kestää varmasti.
strmix
- Pyörä:
- EX Gilera Runner -07 & Gilera Stalker 70cc
- Paikkakunta:
- Hesa
- Liittynyt:
- 21.3.2009 11:28
Mitä eroa on vakio kampuralla, joka on sellainen puolikkaan näköinen. Ja sitten ns. täyskiertokampuralla?
Eikös tuo viri kampura ole kuitenkin painavempi, joten vaikuttaako se huonompaan kierrosherkyyteen?
Virit. Stage6 sport Mk2..
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
- Paikkakunta:
- Perähikiä
- Liittynyt:
- 20.5.2009 20:20
Ei oo painavempi yleensä. Ja toi viri on kiekkaherkempi ja teorias nostaa tehoaluetta, koska kampikammion tilavuus pienenee
Tätä selvitin itekki tuolla mopopuolen Pro- viritopiceissa, kun ton full circle mopovorsen ostin.
jnd
- Liittynyt:
- 10.1.2010 17:35
Huomasin tossa kun avasin ditechin varikopan että kampiakselissa on väljää. Mimmonen homma tossa on kampuran laakereiden vaihto? Sitten vois laittaa vielä perusteluja koko kampuran vaihdolle, ainakin vaakaminarellin vakikampura näytti kestävän 16k vakipytyllä
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
jnd
- Liittynyt:
- 10.1.2010 17:35
Tuolta en tajunnut katsoa, hieno juttu. Mutta miksi suositaan koko kampiakselin vaihtoa tai ainakin tasapainotusta, eikö akseli ole kummiskin tehtaan toleransseissa? Ainakin auton kampiakseleiden tasapainotus on heikkoa monessa paikkassa suomessa, että voi mennä pahimmillaan huonompaan suuntaan.
Shape
Moderaattori
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 9.9.2005 19:54
Noissa saattaa olla heittoa useita kymmenesosamillejä, joka sitten näkyy tärinänä ja petilaakerien kulumisena. Näiden 2-tahtisten kampiakseleiden suoristaminen/tasapainoitus on hyvin yleistä ja se ei ole loppupeleissä vaikeakaan homma ammattimieheltä. Huonompaan suuntaan tuskin kukaan saa menemään, etenkään yksipyttyisen kampiakselia.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
jnd
- Liittynyt:
- 10.1.2010 17:35
Yhen neloskoneen kampiakseli oli tasapainotuksessa, sitten kun se vietiin toiseen paikkaan, niin heittoa oli ollu peräti 20 grammaa, ja tehtaan toleranssi oli taas 5g
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista