Kuristuskyselyt #2

L
Liittynyt:
27.4.2006 19:49

ViestiKirjoittanut L » 5.5.2006 17:05

Millä oot yrittäny kiristää sitä?
I Ball
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
1.11.2005 21:57

ViestiKirjoittanut I Ball » 5.5.2006 17:08

LaTEE_90 kirjoitti:Millä oot yrittäny kiristää sitä?

Räikällä
I Ball
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
1.11.2005 21:57

ViestiKirjoittanut I Ball » 5.5.2006 17:11

tumppiii kirjoitti:
I Ball kirjoitti:siin heti ku ottaa variaattorinkopan pois ni siin on se pultti mikä otetaan auki pulttipyssyllä.

ootko ottanu sen auki pulttipyssyllä?
onko siitä menny kierteet? vai mikä on syy miksei se pysy siinä?

Olen ottanu.Ei siin kierteet oo menny ku se kiristyy kyl muttei tarpeeks.
L
Liittynyt:
27.4.2006 19:49

ViestiKirjoittanut L » 5.5.2006 17:14

No koitappa kiristää se pulttipyssyllä. sillä pitääs mennä tarpeeks kireelle:) mä ainaki kiristin sillä ja hyvin on pysyny.
I Ball
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
1.11.2005 21:57

ViestiKirjoittanut I Ball » 5.5.2006 17:17

Katoin vaa prikan poisto infoa ja siellä oli et ei kannata kiristää pulttipyssyllä:E ehkäpä mä tässä sitten koitan kiristää sillä pulttipyssyllä.
L
Liittynyt:
27.4.2006 19:49

ViestiKirjoittanut L » 5.5.2006 17:21

Nii minkä takia sillä ei kannattaas kiristää?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 5.5.2006 17:40

koska sen avulla ei tiedä koska se on sopivan kireällä ellei siinä ole jotain momenttijuttua.
Eli saattaa joko jäädä mutteri löysälle tai vetästä kampurasta kierteet.
Jazzzka
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
8.9.2005 18:46

ViestiKirjoittanut Jazzzka » 6.5.2006 11:21

viltsu- kirjoitti:nyt en kyllä ymmärrä mitä tarkoitat mallikohtaisella?


Niin sitä vaan et tuota on vähän tuunailtu (Siis putsarin suunnalta) koska imuäänet on valmiiksi huomattavasti voimakkaammat ku kaverin pögötissä...se tosin voi johtuakin ilmanputsarin "tyynyn" kunnosta; en ole vaihtanut kertaakaan ja kymppitonni pyörähti mittariin, mut joka tapauksessa ei siitä pötikän poistosta ole oikein mitään hyötyä
Dassenhassenwuffenwhaul
Ezko|
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
14.8.2005 11:32

ViestiKirjoittanut Ezko| » 8.5.2006 19:59

Kuva

Miten saan tämän kuristuksen helpoiten pois?
(kännyllä otettu kuva)
Kuvaa painamalla saa suuremmaksi
chajjaja
Liittynyt:
10.9.2005 17:14

ViestiKirjoittanut chajjaja » 8.5.2006 20:20

Ezko| kirjoitti:Kuva

Miten saan tämän kuristuksen helpoiten pois?
(kännyllä otettu kuva)
Kuvaa painamalla saa suuremmaksi

dremelillä.
Karvan0ppa
Pyörä:
GG SM300
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
21.4.2004 17:08

ViestiKirjoittanut Karvan0ppa » 8.5.2006 20:38

sylinteri pöydälle ja viila kouraan
Lindfors_1991
Liittynyt:
20.8.2005 18:28
Ilmanputsarin kuristus?

ViestiKirjoittanut Lindfors_1991 » 9.5.2006 18:41

Mun symmissä on tossa ilmanputsarin kannen sisäpuolella tommone ihan turha putkenpätkä, ja pikkulinnut ovat laulaneet mulle, että se saattais olla jonkinlainen kuristus, joka kuristaa kaasarin hapensaantia. Myös tuolla sanili.tk:ssa vihjaistaan, että tuo vois kuristaa kaasarin hapen saantia. Onko kukaan kokeillut ottaa tota turhaa putkenpätkää irti tosta ilmanputsarista? Kannattaako se ottaa irti, tuoko lisää kiihtyvyyttä/huippuja? Laittaisin tietenkin heti ton mahd. kurin poisoton jälkeen isomman suuttimen kaasariin, että kaasari sais enemmän bensaaki, ettei tee liian laihaa seosta. Niin, nostaako siis näiden kahden toimenpiteen tekeminen huippuja, tai lisääkö se kiihtyvyyttä? :D
Eepo
Liittynyt:
12.7.2005 1:06

ViestiKirjoittanut Eepo » 9.5.2006 23:48

sanokaapa ku kaverilla on yamaha neds ja siinä on turbo kitin e-hyväksytty tehari.nii siinä on alku käyrä putkeen jousella kiinni ja sitte kuristus on siinä putkessa siinä on eka rikka ja sitte siinä rikassa on joku pikkunen putki joka menee sen rikan läpi niin miten sen kuristimen saa irti?pitääkö rälläköidä vaan pois vai miten?
Tarek
Liittynyt:
9.5.2006 23:36

ViestiKirjoittanut Tarek » 11.5.2006 17:31

Hyosung SF50R

Eli nyt tuli piristettyä tuota skootteria ja eipä näyttänyt löytyvän mistään kyseisen skootteri viritys neuvoja joten laitanpa tänne =).

Variaattorista löytyy prikka jonka pois ottamiseen tarvitaan pitkä 22 hylsy tämän operaation jälkeen nopeus nousi minulla noin 55-60km/h, mutta kiihtyvyys oli normaali 45km/h asti ja sen jälkeen kiihtyi tod. hitaasi 60km/h:(.

Tämän jälkeen alkoi kauhea kuristimien etsintä jonka seurauksena löytyi aivan sattumalta imukaulasta rajoitinlevy jossa oli noin 50% pienempi reikä verrattua imukaulaan ja nyt skootteri kiihtyy ja vääntää hyvin ja kulkee tällä hetkellä melkein 65km/h(siis skootterin mittariin kun taas MBK mittari näyttää 80km/h kun kaveri ajoi perässä =D).

Seuraava operaatio on cdi palikan ohittaminen kotikonstein ja kerron sitten täällä kuinka se onnistuu =).
joonabbi
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.5.2006 19:57
MBK Nitro/Yamaha Aerox

ViestiKirjoittanut joonabbi » 11.5.2006 18:27

Mitkä on kaikki kurit MBK Nitro '02/Yamaha Aerox '02? Ainaki prikka, entäs putkessa? Kaasari? Ilmanputsari?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista